Opinie klientów o Belvedere

5.4 /6
35 
opinii
Obsługa hotelu
5.8
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.5
Położenie wzgl. stoków i wyciągów
5.0
Rezydent
5.5
Teren narciarski w okolicy
6.0
Wyposażenie strefy wellness
5.2
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Klaudiusz, Nowy Sącz 23.07.2022

Ogólnie warto

Wyjazd udany, hotel ok - chociaż z czystością mogło być lepiej. Fajna wycieczka fakultatywna (lazurowy relaks). Rezydentka kompetentna i pomocna.

4.0/6

Paweł, Warszawa 13.09.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Malownicze miejsce na odpoczynek

Wyjazd pozostawił w nas mieszane odczucia. Pomimo wszystkich plusów jak malownicza wyspa, braku tłumów turystów, ciszy i spokoju pozostał lekki niedosyt ze względu na minusy w hotelu. Lesbos to wyspa, która można polecić każdemu kto chce odpocząć od tłumów ludzi, zobaczyć wyspę która nie jest usiana hotelami, ma bardzo spokojny klimat.

3.5/6

Paweł, Kraków 17.09.2022

Przyjemny kompleks bungalowów z przepięknym widokiem.

Belvedere na Lesbos to hotel, co do którego można mieć mieszane uczucia, w szczególności zależne od tego na czym komu zależy. Na plus na pewno przepiękne położenie na zboczu góry, czystość, basen widokowy z barem, bardzo porządne alkoholowe all inclusive (parę drinków, wódka, gin, piwo z beczki a nie z dystrybutora, cola, wina), bliskość do urokliwego miasteczka Molyvos (jak ktoś woli to hotel ma busika jeżdżącego 3 razy w ciągu dnia), okoliczne przyjazne koty które obsługa dobrze traktuje (karmi, daje wodę, ze słów obsługi wynika również, że mają podstawową opiekę weterynaryjną te mieszkające na terenie hotelu) równocześnie zachowując zasady BHP (koty nie wchodzą do kuchni, są na zewnątrz na tarasach), większość obsługi również na plus. Z drugiej strony położenie hotelu może być problematyczne dla osób starszych (duże różnice wysokości pomiędzy np głównym budynkiem a basenem widokowym), jedzenie jest przyzwoite jakościowo ale bardzo ograniczone - na śniadania jest CODZIENNIE TO SAMO, obiady i kolacje są praktycznie takie same z 2/3 daniami i 2/3 sałatkami rotującymi między sobą, ale codzienny wybór jest niezwykle ograniczony, mimo że jakościowo przyzwoity. Desery - niby codziennie różne, ale codziennie z tych samych składników z dużym "recyklingiem". Obsługa kuchni potrafi być opryskliwa, wszędzie mnóstwo os i wschodnich szerszeni, które są natarczywe, latają grupami, a obsługa niespecjalnie reaguje nawet jak wchodzą do posiłków. Co do samych bungalowów - łazienkom drastycznie przydałby się remont (stare brodziki prysznica + trochę poplamione kotarki, odpadająca farba i tynk (?) ze ścian, stare umywalki, stare płytki), pokoje nie mniej jednak są przyzwoite (twarde łóżka dla niektórych będą wadą, dla mnie są zaletą, obsługa sprzątająca faktycznie dobrze pracuje), na minus jedynie hucząca bardzo stara lodówka. Rezydenci to jakaś porażka, po podejściu wieczorem i zapytaniu gdzie można w pobliżu kupić wodę dostaliśmy z partnerką odpowiedź "w sklepie" bez podniesienia wzroku znad telefonu. Na pytanie gdzie takowy można znaleźć to on nie wie. Rezydent sam spóźniony przybiegał w dniu wyjazdu na busik, kiedy wszyscy goście już czekali. Rainbow informowało, że współpracuje z wypożyczalnią aut i żeby kontaktować się w tej sprawie z rezydentem. No to dobra - po nieodpisywaniu na aplikacji WhatsApp udało się jakiegoś rezydenta złapać - ten przekierował mnie do swojego kolegi, który się ze mną następnego dnia kontaktował telefonicznie. Po zebraniu ode mnie informacji Pan miał się kontaktować ze mną wieczorem z potwierdzeniem i jakimiś informacjami, wstępnie ktoś auto miało być pomiędzy 8:30-9:00 następnego dnia. Rezydent nie skontaktował się ze mną, auta o 9 nie było, po telefonie o 9:15 Pan stwierdził, że już niedługo ktoś z wypożyczalni przyjedzie, na pytanie czemu wbrew uzgodnieniom poprzedniego wieczora nie zadzwonił z potwierdzeniem i informacji nie dostałem odpowiedzi. Co do auta z "zaprzyjaźnionej wypożyczalni" - tragedia, kierownica "przekręcona", świecący się check engine, sprzęgło tak wyślizgane że ledwo dało się je wcisnąć, szarpiący silnik, auto wpadało całe w wibracje przy prędkości powyżej 80km/h, generalnie polecam znaleźć wypożyczalnię na własną rękę. Ocena ogólna 3,5/6 - pogodą, alkoholowym all inclusive, darmowym bilardem, basenem widokowym i dużą ilością kitku hotel nadrabia mankamenty, nie mniej jednak na pewno nie wrócimy.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem