Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
To mój drugi pobyt w tym hotelu. Jest gorzej, hotel się postarzał. Np. ściany pokoi /ponadrywane tapety/, w łazienkach zacieki. Sprzątanie pokoi gorsze. Z własnej woli pozostawiliśmy drobne/np. 10 euro na pościeli/, a pokoje słabo posprzątane. Zabrano zużyte ręczniki i nie położono ich tyle co wzięto /zamiast 5, dano 4/, a hotel pokazuje się jako 5*. W porównaniu teraz był mniejszy wybór i monotonny zestaw śniadań i obiadokolacji. To wynikało, że obiadokolacje jadło zaledwie kilkanaście osób. Co wieczór przyjeżdżały autokary przywożące na nocleg turystów, byli oni na śniadaniu i wtedy był tłok i brakowało np. owoców. To co serwowano, było smacznie przyprawione i to plus hotelu. Staram się być obiektywny. Minusem były pozamykane niektóre wyjścia z hotelu na baseny, /np. po ręczniki windą na -3 jedną klatką, a na basen wjechać na poziom 0, przejść do innego szybu wind i zjechać na poziom -3/. Przyjechaliśmy w sobotę wieczorem, przy plaży było wesele i potwornie głośna muzyka. Wesele było w niedzielę i potem w piątek przed wyjazdem znowu bardzo głośne wesele. Słaba oferta posiłków barów przy plaży i basenach, dodatkowo relatywne drogie do ich jakości. Nie wszyscy mogą 10 godz. mieć przerwę między posiłkami. Plusem rozbudowany kompleks basenowy. Ale czy nawet za wodę mineralną w pokoju trzeba płacić. Nie ma alternatywy gastronomicznej i sklepu przy hotelu. Tragedia to dojazd. Czuje się okradziony przez Wasze biuro z jednego dnia pobytu, bo 21.06. z Cz-wy wyjechałem ok. 8,30 do W-wy. parking, na lotnisko, odprawa, lot, 4,5 godz. ze Skopie do hotelu, gdzie byłem o 23,00. Powrót 28.06. z hotelu 11,45 w domu 23,30. Dwie soboty, 2 dni najbardziej atrakcyjne w miejscach turystycznych zabrane na uciążliwą podróż. Bezpłatny parking i 200 zł rabatu, kompletnie mnie stałego klienta absolutnie nie satysfakcjonują. Chyba pożegnamy się drogie RAINBOW ze wspólnych podróży po prawie 20 latach. Możecie sprawdzić jakiego klienta straciliście. BAYY
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety w hotelu było brudno, jedzenie świeże, obsługa bardzo miła.