Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przepiękna wyspa, zjawiskowe widoki i bujną, egzotyczna roślinność. Negatywne elementy to: 1. nie jest to wycieczka objazdowa, jak wynika z katalogu, gdyż objazdu jest tylko 2,5 dnia. Potem to fakultety, za które trzeba sporo płacić. Ponadto program fakultetu różny od programu wynikającego z zaproponowanego w umowie (krótszy, cena wyższa). 2. Wyjątkowo słaby pilot, który przekazywał bardzo niewiele informacji, pytany mówił, że powie potem, a potem zapominał.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Program wycieczki zawierał wiele odrębnych wydarzeń fakultatywnych. Zaangażowanie pilota oceniam bardzo nisko. Nie potrafił sobie poradzić z powstałymi problemami. Nie uzyskaliśmy ważnych, z naszego punktu widzenia, informacji o wyspie,etc.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka była udana chociaż pagoda nie zawsze dopisywała, ale na to nie ma się wpływu. Korzystaliśmy z wycieczek fakultatywnych. Były też dwie wycieczki z obsługą w języku angielskim lub portugalskim. Uważamy, że nie powinno tak być by nie było obsługi w języku polskim. Jadąc na jakakolwiek wycieczkę nie mamy obowiązku znać języka kraju, do którego przybywamy. Jest to w gestii biura podróży by zapewnić możliwość porozumienia się z obsługą. A jeżeli nie ma takiej możliwości to nie proponować takich wycieczek. Nie podobało nam się również, to że zakwaterowano nas w pokoju bez okna [tzn. okno było ale na studnię (tzn. miejsce obudowane ścianami, w której były prowadzone rury wywiewne z restauracji powodując hałas do późnych godzin nocnych i od wczesnych godzin porannych uniemożliwiając spokojny sen)]. Uważamy, że biuro powinno mieć wgląd do tego jakie pokoje hotel proponuje swoim gościom i nie godzić się na taki stan rzeczy. Po naszej interwencji u pilotki Pani Izabeli po trzech dniach zmieniono nam pokój na dużo lepszy.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Gdyby nie dokupienie imprez fakultatywnych mało bym widziała. W dopłatach była ukryta prawdziwa wartość wycieczki,której na stronie biura nie widać.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd _duzy minus za brak informacji przed wyjazdem który będzie hotel minus za kolacje serwowane mało informacji w trakcie mimo zapowiedzi
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka b. ciekawa, nieźle zorganizowana (niestety bez Porto Santo), dobra pilotka miejscowa (Polka), hotel podstarzały (ale z basenem krytym i otwartym), jedzenie przyzwoite. Niestety, nie wszystkie informacje przed wyjazdem (dotyczące Covid-19, jak np. ankiety), okazały się prawdziwe, a wprowadziły sporo nerwowości.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Madera jest niezwykle ciekawym miejscem, które warto odwiedzić o każdej porze roku. Wspaniała przyroda, krajobrazy. Program imprezy należałoby jednak dopracować (zbyt mała oferta w ramach programu "obowiązkowego", który trzeba uzupełnić wycieczkami fakultatywnymi, co powoduje, że relacja ceny za imprezę do jakości wypada niezbyt korzystnie). Należałoby zmienić hotel na lepszy (nowocześniejszy i z lepszym wyżywieniem).
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pani pilot nie pozwoliła mi jechać na Lewady 25 źródeł, bardzo byłam rozczarowana ,buty były sportowe całe zakryte,nie podobały jej się spody butów,że będą śliske. Najładniejsze wycieczki są płatne , dużo punktów widokowych , bo to jest w pakiecie.Widoki przepiękne,polecam wycieczkę jeepamy super.mało intensywna wycieczka.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polecam dla aktywnych lubiących przyrodę. Jednak warto przeanalizować program
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
wycieczka świetna, ocena końcowa zaniżona przez poziom hotelu- w porywach 1 jedna gwiazdka, najwyższy czas na kapitalny remont a nie umieszczanie turystów