Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Piękna wyspa. W ogóle nie przereklamowana. Godna polecenia . Wycieczka bardzo udana. Szkoda ,że większość wycieczek jest dodatkowo płatnych
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
uwaga na hotel ,śmierdzi stęchlizno ijedzenie okropne w pokoju grzyb program wycieczki bardzo ubogi
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Całość informacji i opinii została podana poniżej,-najgorszym elementem wyjazdu był standard hotelu w Funchał i jego usytuowanie w dużej odległości od centrum miasta.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Fajny klimat, fajna różnorodna roślinność. Domy przyczepione do zboczy. Ocean. Ale nie było niczego, co by mnie zachwyciło. Na Pico Arieiro pojechaliśmy w gęstej mgle od rana i oczywiście nie widzieliśmy widoku, stracone nadzieje i pieniądze. Przejażdżka autokarem we mgle to żadna atrakcja. Hotel Dolores nadaje się do remontu, jest przygnębiający. Jedzenie było dobre, ale higiena w stołówce karygodna.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Były ze mną osoby osoby, które od lat jeżdżą z Rainbow - i wszyscy zgodnie twierdzili, że był to najsłabszy wyjazd. Madera jest piękna i broni się sama-natomiast brak jakiegokolwiek zainteresowania biura, gdy utknęliśmy na lotniskach -przez 24 godziny czekając na dalszy lot, po przylocie o godz.21 nie zadbano o ciepły posiłek dla nas, hotel bez klimatyzacji przy 30-stopniowych upałach, usytuowany daleko poza Funchal wysoko w rejonie Câmara de Lobos- będąc na tej samej imprezie wyjazdowej zostaliśmy umieszczeni w trzech różnych hotelach -nasz był najdalej od Funchal-każdorazowy wypad do Funchal kosztował nas 40 euro podczas, gdy inni mieszkali spacerkiem od centrum Funchal, jedzenie na kolacji serwowane, podczas, gdy w pozostałych hotelach był szwedzki stół, pilot nie pokazał wszystkiego, co było w programie ze względu na pożary -nie zaproponowano nic do zobaczenia w zamian, bardzo nieuprzejma pilotka portugalska Rosa-w przeciwieństwie do przemiłej Liny-która zaleciła nam pojechać taksówką w miejsca objęte programem i samemu znaleźć sobie inne atrakcje-za co jej płaci biuro???? Bardzo pobieżne oprowadzenie po Funchal… wycieczki wykupione dodatkowo odbyły się bez zastrzeżen-polecam zwłaszcza of-road,pojadę raz jeszcze na Maderę, ale nie z tym biurem
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Madera okazała się piękną zieloną górzystą wyspą . Zachwyciła nas górami, klifami i wspaniałą przyrodą. Niestety początek był niezbyt udany Zakwaterowanie mieliśmy w hotelu Jardins d,Ajuda. Przy meldowaniu zażądano umowy , nie mieliśmy przy sobie papierowej a umowa w mailu zablokowała się. Pokazaliśmy konto klienta. Nie chciano nas jednak zakwaterować. Zjawiła się rezydentka Pani Kasie i powiedziała, że kwaterują nas warunkowo a my mamy po świętach sami zwrócić się do biura aby przysłali nam umowę i nikt się nie zainteresował czy załatwiliśmy sprawę. Patrzono na nas jak na oszustów. Jest to chyba 14 wyjazd z biurem i nigdy nie zdarzyło się aby pilot nie załatwiał spraw rezerwacji. Program dosyć ciekawy ale wycieczka fakultatywna "Pocztówki z Madery" to nieporozumienie. Zebrano 3 grupy objazdowe plus goście z pobytu. Pilotki nie było słychać . Co godzinę przerwy w lokalach nie widomo po co i tak długie. Dłuższe było oczekiwanie niż same wycieczka. Na pewno ta wycieczka nie była warta tej ceny. Pani Iza starała się przekazać nam informacje o wyspie ale w pomocy w załatwieniu np. wycieczki , której nie wykupiliśmy okazała się mało kompetentna albo niezainteresowana. Pan recepcjonista załatwił to w 15 minut. Nie chciałabym więcej być narażona na takie problemy. Radzę dużo sami zwiedzać tą piękną wyspę, kierowcy taksówek są bardzo pomocni i kompetentni.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd na Maderę planowałam od roku,wyspa kolorową,można pozwiedzać i zrelaksować się,Pani pilot jakby za karę tam była,hotel nie spełniał hotelu 5 gwiazdek ,pokoje brudne,ohydne,Panie na recepcji i w restauracji bardzo mile,otoczenie do zaakceptowania,nie polecam tego hotelu i tej pilotki
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kierunek wybrany ze względu na średnie temperatury, okazało się 30 stopni (to na -), widoki, ceny, wycieczki, wynajem auta, możliwości dodatkowych atrakcji (na +), hotel -brak klimatyzacji, jedzenie w hotelu-brak wyboru, wysokość opłat za napoje do wyżywienia w hotelu (na -).
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka sama w sobie bardzo fajna ,dobrze zorganizowana przez pan Marcin... ciekawie opowiadał o miejscach w których byliśmy. Był czas na obejrzenie widoków zrobienie zdjęć i zakup pamiątek. Opiekun wycieczki zawsze pilnował i skrupulatnie liczył swoich podopiecznych. Sama wycieczka wywarła niesamowite wrażenie na mnie widoki zapierające dech w piersi, ocean no i sławne malutkie lotnisko. Hotel już nie koniecznie bo zatrzymał się w czasach PRL... nie jestem wymagającą osobą ale dobrze by było za cenę takiej wycieczki mieć pokój który nie ma za oknem metalowych schodów na taras którymi dużo osób uczęszcza i głośnego urządzenia typu wentylator i huk jakiś maszyn należących do hotelu.Jeżeli chodzi o wyżywienie to nie mam zastrzeżeń bo- było w formie stołu szwedzkiego jedzenia w brud co dusza zapragnie i można się najeść do syta, no i owoców bardzo dużo było i ciasto kto chciał malutkim minusikiem było brak picia do kolacji (tu już było płatne dodatkowo )
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Praktycznie wszystkie pokoje miały widok na morze a Rainbow brał zza to opłaty. Kucharz potrafi świetnie przygotowywać ryby i owoce morza. Jeśli chodzi o mięsa to brak mu kunsztu. Świetne śniadania. Doskonała pilotka Malgosia Pawel z Warszawy