Opinie o Madera - Festiwal wiecznej wiosny, Jardins d’Ajuda

5.1/6 (466 opinii)
5.1/6
466 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.1
Intensywność programu
4.8
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
5.2
Plaża
4.1
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.4
Program wycieczki
5.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.3
Transport
5.6
Wyżywienie
4.7
Zakwaterowanie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.5/6

    Oszukany objazd

    Witam, Wykupiliśmy wycieczkę jako objazd. Okazało się jednak po przylocie ze mamy większość to dzień wolny. Jest to zwykłe oszukiwanie. Co sobie sami na własną rękę ogarnęliśmy to było. Wypadało by to zgłosić do rzecznika praw konsumenta do UOKiK, Ponadto hotel 5 gwiazdkowy napisane, a to zwykły pensjonat, klimatyzacja nie działa w całym hotelu. Ponadto hotel daleko od miasta na dalekic.h peryferiach. Na broszurach napisana głupota dołożymy wszelkich starań, żeby Państwo byli zadowoleni, a Pani pilot Monika powtarza tylko, ze nic nie może. Nie polecam wyjazdów z Rainbow, bo to naciąganie ludzi.

    Stanisław - 05.09.2024

    37/38 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Miła obsługa

    Hotel swoje lata świetności przeżywał ok 20 do 30 lat temu. Teraz niestety w rozsypce, dosłownie.

    Mateusz, Wrocław - 03.05.2022

    13/20 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Jardins d'Ajuda 21.09.2024-29.09.2024

    po przyjeździe do hotelu w środku nocy otrzymaliśmy pokój gdzie kule brudu z kurzem zwisały z telewizora szafy i lamp, pokój z oknem na ruchliwą ulicę po 6 godzinach "snu" byliśmy jak zombi. Pani rezydentka próbowaa nam pomóc, w recepcji nie byli zdziwieni brudem tylko usłyszeliśmy, że musimy czekać. Po dwóch nocach otrzymaliśmy pokój po parze z Krakowa, która nie mogła wytrzymać ze względu na zapach chloru z basenu, pokój był w suterenie z widokiem ok. 40 cm na korzenie bananowców, żeby było ciekawiej para z Krakowa dopłacała i Rainbow on był jako ten lepszy. my stwierdziliśmy, że wolimy zapach chloru niż hałas i wytrzymamy. W pokojach nie domykają się okna, dokumenty i pieniadze trzeba zabierać nawet idąc na kawę, obsługi to nie dziwi . Spojrzałam na cennik hotelu i Rainbow ma pokoje w najgorszym standarcie i najtańsze, goście z innych biur z Polski mieli przynajmniej pokoje z widokiem na ogród na wyższych piętrach, nasza grupa stwierdziła musimy przetrwać innego wyjścia nie mamy, nie mogliśmy nawet dopłacić bo to niezgodne z regulaminem. Może ktoś z Rainbow kto to sprzedaje zanocował by sobie w jednym z tych pokoi . Aby moja opinia nie była bezpodstawna służę zdjęciami, ale zdjęcia nie oddadzą zapachu wykadziny na korytarzach, stęchlizna z wilgocią sprzed około 20 lat sądząc po wzorze. Nie pozdrawiamy bo na to nie zasłużyliście. Longina i Janusz Serafin

    Janusz, Poznan - 01.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    23/24 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Madera festiwal wiecznej wiosny

    Nigdy więcej ja , moja rodzina i znajomi nie skorzystamy z usług Rainbow. Brak słów, szkoda nerwów.Niski standard rzekomo 4 gwiazdkowego hotelu, brud , zepsuta klimatyzacja. Niegrzeczna rezydentka. Olewanie klienta. Złośliwa reakcja firmy na reklamację.

    Joanna, --- - 15.12.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    17/18 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem