Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sporo podróżuję po świecie, nie tylko prywatnie, postaram się opisać praktyczne uwagi i sugestie. Na wycieczce byliśmy w dniach 19-26.04. Zacznę od hotelu Quinta Estrelio - najwyżej 2-3 gwiazdki, ktoś chyba dla dowcipu dorysował 5 ;). Trzeba podejść do niego ze 100 m pod ostrą górkę, bo autobus tam nie podjedzie, ze względu na bardzo wąską ulicę. Winda w dzień przyjazdu zepsuta, na szczęście poza schodami, gdzie trzeba by było wnosić ciężkie bagaże jest lewada ;) , czyli podjazd dla wózków. To nas uratowało od dźwigania. Potwierdziły się opinie, które czytałam przed wyjazdem: śniadania stół szwedzki, ale mało urozmaicone i monotonne. Jajecznica tak śmierdząca, ze przechodząc obok czuć było marnej jakości produkty. Kawa najtańsza, niby z ekspresu, ale niesmaczna. Najlepsze ze śniadań to świeże owoce i musli. Kolacje codziennie inne, serwowane , ale też monotonne w smaku - ryby, kurczaki, gulasz, czasem zupa przecierana, czasem sałatka. Ciasto na deser o tym samym smaku. Wszystko inne dodatkowo płatne, obsługa sprawna i miła. Co robić po kolacji? W hotelu jest mikro sauna i basen zewnętrzny, który był bardzo zimny w tym okresie. Nawet nie dało się posiedzieć przy nim w dzień wolny, kwiecien na Maderze w tym miejscu jest dość chłodny (ok. 16-18 stopni). Ładny ogród wokół hotelu, z pokoju widok na ocean. Z pobliskiej restauracji zalatywało dymem z komina, gdy siedzieliśmy na balkonie, trzeba było uciekać do pokoju. W pokoju lodówka, brak uzupełniania wody mineralnej, nie ma czajnika a za naczynia do kawy, sztućce trzeba zapłacić! Cennik za poszczególne naczynia leżał przy TV. Spotkałam się z tym pierwszy raz, aby płacić (to nie jest zwrotne fee) za łyżeczkę 1,5 Eur! Dużym plusem jest supermarket w pobliżu, a jakiś km dalej lewada. Okolica bardzo górzysta, dla turystów niewprawionych w tak stromym terenie może to być uciążliwe. Program wycieczki - 3 dni objazdu, 3 dni odpoczynku. Ponieważ z hotelu o okolicach totalnie nie ma co robić, trzeba wykupić fakultety, albo pojechać samemu do Funchal i kręcić się po mieście. Stolica nie jest duża, więc 1 dzien starczy, by zobaczyć wszystko co trzeba w wolnym tempie. Sęk w tym, że program zakłada zwiedzanie Funchal, więc miałam wrażenie, że w te 2 dni znam każdą uliczkę. Kupiliśmy 1 dodatkową wycieczkę - treking lewadą przez 4 godziny. To było fajne i to moge polecić ze względu na super widoki, trasa nie była tak męcząca. Czy polecam tę wycieczkę? Nie, nie poleciłabym jej , ani nie wróciłabym na Maderę. Fakt, widoki ładne, krajobrazy zmienne, temperatura też - od 14 w nocy, po 20 stopni w ciągu dnia, wysoko w górach ok 6 stopni, wręcz bardzo zimno i wietrznie, mgliście. Kręte drogi męczą po całym dniu zjazdów i podjazdów, mimo częstych postojów. Na podziękowania zasługuje kierowca autobusu oraz nasza przewodniczka Pani Kasia - bardzo ciekawie mówiła o drobnych szczegółach i czuliśmy się zaopiekowani. Na wycieczcie byłam ze swoim 11 synem, dopytywała jak syn znosi te serpentyny, czekała już ze świeżym sokiem dla mojego dziecka, gdy uczestnicy czekali w barze na ponchę (rum z miodem i sokiem). Takie gesty bardzo cenię i świadczą o tym, że Pani Kasia lubi swoją pracę.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po wielu latach wyjazdów z BP Rainbow, dość. Opisywanie wszystkich aspektów tej ciężkiej porażki przekracza w tej chwili moje możliwości. Po spokojnej analizie pełen opis będzie merytorycznym wsadem do pozwu o odszkodowanie.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Fatalny hotel podczas objazdu. Pokoje małe, bez klimatyzacji i do tego brudne. Podobno standard 3 gwiazdek, z ledwością dałbym dwie. Program wliczony w cenę bardzo ubogi, a resztę należy dokupić. Rezydentka w żaden sposób nie interesowała się grupą
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
więcej dodatkowo płatnych fakultetów jak wycieczki.pilot bardzo słaby w zasadzie w ogóle nie zainteresowany uczestnikami