Opinie o Madera - gdzie nogi poniosą, Jardins d’Ajuda

5.1/6
(407 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.2
Intensywność programu
5.1
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
5.3
Plaża
4.1
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.4
Program wycieczki
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.3
Transport
5.7
Wyżywienie
4.8
Zakwaterowanie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Warunki w hotelu

    Marcin 19.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Niestety trafił nam się pokój (nr. 155) na poziomie 1 tzn. poniżej poziomu ziemi bez jakiegokolwiek widoku. Było chłodno (opcja grzania klimatyzacji nie działała) i pachniało wilgocią ale z powodu pełnego obłożenia (odbywający się w tym terminie festiwal kwiatów) nie było opcji podmiany - pech:( Inni wycieczkowicze zakwaterowani na wyższych poziomach nie mieli takich problemów. Oczywiście budynek nowy nie jest ale utrzymany w należytej czystości włącznie z basenami zewnętrznym i wewnętrznym. Obsługa bardzo miła i uczynna. Rekompensatą była jakość i smak posiłków serwowanych w restauracji - PYSZNIE.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    21

    odkrywcy świata - gdzie nogi poniosą

    Robert, - 05.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    bardzo negatywnie oceniam pilota p. Dagmarę. O Maderze wiem tyle ile przeczytałem sam. pilotka była zagubiona, zestresowana, bardzo chaotyczna, udzielała szczątkowych informacji. pierwsze dni to był chaos - brak konkretnych informacji. później nie było lepiej. Pani Dagmara tylko raz użyła małego nagłośnienia. wiecznie nie było jej słychać. to było bardzo słabe. Oczekuję profesjonalizmu, wiedzy, pasji - tutaj tego zabrakło. program, szkoda że nie zawiera kilku kluczowych miejsc Madery. nie wjechaliśmy żadna chyba z 7 kolejek linowych. wszystko to fakultet lub prywatnie. zwiedzanie Funchal - praktycznie szczątkowe informacje. zabrano nas do jakiegoś bazaru i w jakąś uliczkę, to było zwiedzanie Funchal. Żaden pomnik, historia nie została opowiedziana. bardzo słabe. Hotel Quinta do Estreito - jakbym szukał to zawsze coś znajdę ale tutaj wszystko ok, oprócz monotonnego jedzenia.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    hotel średni

    Monika, Szczecin 17.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Na plus: bardzo miła obsługa, pomocni ludzie. HOTEL bardzo stary, lata świetności ma dawno za sobą. Odpadają częsci armatury, ściany pękają. Oceniłabym go raczej na 2,5 gwiazdki a nie cztery, ale ocenę podwyższam z uwagi na znakomity, czysty basen zewnętrzny o zróżnicowanej głębokości (dla dzieci i dorosłych super), czynny do godz. 20.00. Basen wewnętrzny też niezły, ale z chłodniejsza wodą. POKÓJ. W momencie rezerwacji pokoje z widokiem na ocean były niedostępne, natomiast dostaliśmy pokój na 7 piętrze (pokój 751) z widokiem na piękny ogród i bocznym widokiem na ocean a nawet klif na wschodnim wybrzeżu Funchal. Panorama z tarasu - piękna. Dobrze, że mieszkaliśmy na wysokim piętrze, może dlatego owadów było mniej... ;) W przechowalni bagażu natomiast "trup ścielił się gęsto" ;) Basen i widok no i wieczorne koncerty to największe plusy hotelu. Solistka śpiewająca znane przeboje - całkiem niezła. Bylismy tez na znakomitym koncercie portugalskiej muzyki ludowej - całkiem spory zespół tancerzy, spiewaków i instrumentalistów - zachwycił autentycznością i pasją. Wciągneli do wspólnej zabawy gości hotelowych, nawet małe dzieci. Pokazywali ludowe instrumenty. Minusy: z uwagi na KOMPLETNY BRAK KLIMATYZACJI (a trafiliśmy na bardzo gorący tydzień na Maderze - około 30 stopni i wiecej) okno i drzwi na taras mieliśmy non stop otwarte, żeby sie nie udusić żywcem. Natomiast niskie barierki tarasu powodowały, ze musieliśmy uważnie pilnować naszej pomysłowej pięciolatki. Poza wiadomymi Owadami... liczne pęknięcia na ścianach a nieliczne gniazdka elektryczne. Stare, drewniane meble. Rozłozony jako dostawka krótki fotel zastawiał kompletnie wyjście na taras. Urwany uchwyt telewizora naprawiono w trakcie naszego pobytu. Aneks kuchenny był dostepny, ale na jednym ugotowaniu wody się skończyło. Palniki skutecznie i bardzo długo po wyłączeniu dogrzewały podwyższając jeszczei tak wysoką już temperaturę w pokoju, więc daliśmy spokój z gotowaniem. Po otwarciu lodówki odskakiwały uderzając otwierajacego - drzwi komory mrożącej. Jedzenie: 2 na 6. I nie mam tu na myśli braku różnorodności. Coś można było wybrać i nie byliśmy głodni. Zawsze jakiś świeży owoc lub dwa i owocowa sałatka do kolacji. Croissanty, bułeczki, zółty ser, pomidor, ogórek, papryka, dobra owsianka. Frytki, ziemniaki, jakaś śrenio-przyprawiona ryba. Płatki z mlekiem. Wędliny niejadalne. Sałatki warzywno-wędlino--rybne - mieszane z tego co zostało poprzedniego dnia. Zdarzało się, że coś nas mile zaskoczyło - np. zapiekany bakłażan albo pieczone banany. Z napojów piliśmy tylko WODĘ, do kolacji mocno limitowaną. Herbata dostępna tylko z aromatyzowanej plastikiem" wody z automatu. Kawa - nie do przełknięcia (!) co w hotelu z czterema gwiazkami uważam za ogromny minus. Soki - nawet te płatne - odradzam. Często opuszczalismy kolację albo wybieraliśmy jedynie owoce. Przy całodniowej wycieczce dostaliśmy prowiant za śniadanie a obiecana kolacja mająca czekać w pokoju - nie pojawiła sie. Ogólnie polecam ten hotel jako bazę wypadową dla osób śrenio-wymagających i w chłodniejsze dni - ze względu na lokalizację (w poblizu galeria, sklepy, restauracje, dość blisko do plazy i panoramicznego deptaku nad oceanem), basen i miła atmosferę. Wyspę zwiedzaliśmy autem i nie byliśmy tam pierwszy raz więc nie ocenię zaangażowania sprzedażowego rezydentki. Wszelkie formalnosci ze strony biura dopełnione zostały bez zarzutu. Duzym przeżyciem był natomiast transfer lotniskowo-hotelowy. Kierowca majac świadomość braku fotelików dla młodszych pasażerów - podwajał limity prędkości wchodząc busem na zaketach w "nadprzyczepność". Zupełnie bez potrzeby bo wszędzie byliśmy duzo przed czasem. Poziom adrenaliny jaki zapewnił kierowca skutecznie urtudniał zaśnięcie podczas nocnego lotu za to dobrze przygotował do startu samolotu - mimo mocnego wiatru wszyscy czuli się rozluźnieni i szczęsliwi, ze rajd autostradą i tunalemi się już skończył. W moich wspomnieniach zapisze się ten transfer w rankingu najbardziej zapamiętanych tuż obok indonezyjskich nastoletnich taksówkarzy z Bali dostarczajacych "towar" na nocne trekingi po wulkanach - którzy mimo braku autostrad wybierali podobną prędkość co Pan z Madery - lecz drogami wiejskimi.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Madera Gdzie nogi poniosą 04-11.05.2024

    Anna, Mosty 17.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Madera jest niewątpliwie miejscem, które warto odwiedzić. Jest to bardzo zielona wyspa z przyjaznym klimatem i przyjaznymi ludźmi, gdzie można czuć się bezpiecznie. Wyspa oferuje wiele możliwości aktywnego spędzenia czasu na świeżym powietrzu, zarówno dla starszych turystów, jak też dla młodych ludzi. Organizacja całej wycieczki przez Rainbow była dość dobra, natomiast miejsce zakwaterowania bardzo słabe. Mieszkaliśmy w hotelu Dorisol Estrelicia, który oferował nam standard hostelu, a nie hotelu. W pokoju brak było nawet czajnika, zamka do sejfu, czy choćby małej szafki. Wentylator pod sufitem nie działał, a personel udawał, że sprząta. Jedzenie oceniamy bardzo, bardzo słabo. Niedoprawione zupy, jajecznica twarda jak blacha, ciągłe braki owoców itd. Pilot wycieczki wydał się nam niewiarygodny. Albo nie znał odpowiedzi na pytania, albo wprowadzał w błąd, np. w kwestii zarobków lokalnej ludności. Miejsca, które nam pokazał w stolicy Funchal nie były warte odwiedzenia, a takie atrakcyjne jak stare miasto - pominął. Dodatkowo na największy tradycyjny market Mercado dos Lavradores zabrał nas w dzień nie targowy, gdy nic się tam nie działo. Poszliśmy tam w piątek i okazało się że to miejsce może tętnić życiem..

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Achhh ten hotel😜

    Bartłomiej Stanisław, KRAKÓW 06.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Hotel polecam średnio z uwagi na remont inne udogodnienia jak położenie obsługa atrakcje jak najbardziej in +

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    POBYT W HOTELU

    Martyna WARSZAWA 04.03.2023 | Termin pobytu: luty 2023

    Hotel ok, pokoje duże i przestronne, czyste. serwis sprzątający codziennie. piękny ogród, basen też ok. jedynym mankamentem jest kuchnia, codziennie te same posiłki, w opcji hb plus napoje na kartki, nie dostaniesz ani ml więcej. wszystko skrupulatnie zapisywane i kontrolowane. hotel fajnie usytuowany, blisko promenady, którą można dotrzeć do centrum miasta i centrum handlowego. blisko apteki i postój taxi. recepcja działa super, kelnerzy niekoniecznie.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Prawie dobrze.

    KRZYSZTOF, RUDA SLASKA 13.11.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Na wielki plus Pani Izabella z Reinbowa. Bardzo pomocna i miła. Madera jest piękna, tereny piękne, wszystko w jednym miejscu góry, lasy i woda.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    ferie na Maderze

    Tomasz, Nowa Wieś Wielka 01.02.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Madera jest piękna wyspa, ale niestety zima nie jest najlepszą porą na jej zwiedzanie. Byliśmy tam między 18a 25 stycznia 2025roku i niestety mieliśmy aż.3 dni deszczowe.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    pokój prawie w piwnicy

    Anna, Biała Podlaska 18.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Do hotelu przyjechaliśmy w 6 osób. Zakwaterowane: 2 osoby w pokoju. Zacznę od pozytywnych wrażeń. Hotel położony w dość atrakcyjnym miejscu, relatywnie blisko deptaka przy oceanie oraz blisko centrum handlowego. Recepcja duża z przepięknym widokiem na bananowce. Pokoje przestronne, każdy z aneksem kuchennym. Jednak standardy pokojów różne. Ja dostałam najgorszy pokój, ulokowany na poziomie 1 (recepcja jest na poziomie 3), czyli praktycznie w piwnicy. Balkon był, a i owszem, z widokiem na mur. Jak się dobrze zadarło głowę, to było widać liście bananowca. Do tego był to najmniejszy pokój i strasznie ciemny. Pozostałe 2 pokoje były bardziej przestronne z podziałem na 2 pomieszczenia. Jedna z naszych par otrzymała pokój z widokiem na ocean. STANDARD RÓŻNY A CENA TA SAMA, WIEC POLITYKA ZAKWATEROWANIA W HOETLU JEST BARDZO SŁABA. Plus za codzienne sprzątanie pokoi. Panie robiły to dosyć dokładnie. Teraz trochę o jedzeniu. Śniadanie było serwowane od godz. 7:30, więc dosyć późno dla osób które miały zorganizowane wycieczki o godz. 8:10. Zdarzały się też opóźnienia z otwarciem restauracji, w związku z czym proces konsumowania odbywał się w sporym stresie. Zażenowanie potęgowały duże kolejki o tej porze do osoby odhaczającej nr pokoju oraz do szwedzkiego stołu. Do tego niektóre Panie Kelnerki zachowywały się tak jak by były co najmniej właścicielkami tego hotelu, tzn. niemiłe, a wręcz aroganckie. Sympatycznego uśmiechu na ich twarzach człowiek tam nie uraczy. Samo jedzenie było zróżnicowane o dosyć bogatym asortymencie. Uważam, że każdy mógł znaleźć coś dla siebie. W mojej opinii banany podane na ciepło to sztos!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Hotel bez szału

    CZESLAW, Dębica 30.05.2022

    Hotel ma lata świetności dawno za sobą. To raczej 1*. Pokoje malutkie. Brak lodówki i czajnika w pokoju. Plusem była widok na ocean, ale przy ruchliwej ulicy więc coś kosztem czegoś. Na korytarzach okropne poplamione wykładziny. Jedzenie dość zróżnicowane, można coś wybrać, natomiast nie działają podgrzewacze i zazwyczaj jedzenie jest zimne.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem