Opinie o Quinta Bela Sao Tiago

Kategoria lokalna: 4

5.0/6
(254 opinie)
Atrakcje dla dzieci
1.5
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
3.4
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Madera Piękna Zielona Wyspa

    Aneta 29.06.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Wyspa przepiękna ! Hotel OK - pokoje, basen, obsługa super, jednak posiłki to porażka. Śniadanie bardzo ubogie, każdego dnia jajka i marnej jakości wędlina . Do obiadokolacji kelner podaje kartę - w której do wyboru jest UWAGA! - jeden zestaw - ale za to w czterech językach 🥴 . Obsługa Rainbow na wysokim poziomie. Fajne wycieczki. Ogólnie polecam, przepiękne widoki i cudowni ludzie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    maj 2022

    Monika, Zalasewo 08.06.2022

    Wyspa piękna, ale pogoda kapryśna. Zdecydowanie nie jest to miejsce dla zwolenników plażowania. Hotel jest kameralny i elegancki. Pokoje duże i komfortowe. Największą zaletą jest jednak jego położenie - na wzgórzu, w samym centrum starego miasta, z przepięknym widokiem na ocean. Kolacje serwowane przez kelnera - bardzo dobre. Śniadania natomiast monotonne i bardzo ubogie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Madera w pażdzierniku

    Dorota, Szczecin 15.11.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Bardzo ładny hotel w stylu kolonialnym z uroczym ogrodem i bezpłatnym parkingiem. Zlokalizowany blisko centrum starego miasta, 5 min piechotą. Śniadania monotonne; mały wybór warzyw (brak pomidorów, sałatek), brak białego sera. Wędliny słabej jakości. Soki owocowe z kartonów. Kolacje serwowane, bez wyboru, bardzo małe porcje. Pokój duży z balkonem, z widokiem na ogród. Minusem była szwankująca klimatyzacja sterowana komputerowo z recepcji. Pomimo zgłoszeń wyłączała się po krótkim czasie co było niestety udręką.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Trochę słońca trochę deszczyku

    Anna, Brwinów 02.11.2022 | Termin pobytu: październik 2022

    Późnojesienny wyjazd na Maderę zaliczam do udanych, wyspa jest przepiękna, hotel przyjemny ale nie bez wad za to w super lokalizacji na obrzeżach starego miasta Funchal. Piękny ogród hotrlowy. Bardzo miła rezydentka. Madera to kierunek dla aktywnych turystów a nie dla plażowiczów

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Ocena przyzwoita

    Przemysław, Katowice 13.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel czysty, codziennie sprzątane pokoje. Widoki z hotelu rewelacyjne. Blisko centrum miasta. I to tyle z plusów. Wyżywienie pozostawia wiele do życzenia. Śniadania ubogie jak na 4 gwiazdkowy hotel. Kawa z ekspresu rozpuszczalna. Zero warzyw (np. pomidory serwowane co drugi dzień, na przemian z zielonym ogórkiem). Obiadokolacje serwowane do stolika, brak możliwości wyboru dania (przystawka, danie główne oraz deser narzucone odgórnie).

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    poniżej oczekiwań

    Aleksandra, --- 15.03.2023 | Termin pobytu: luty 2023

    Dobra baza wypadowa. Hotel z ogromnym sztucznym zadęciem. Mimo 4 gwiazdek internet ledwo chodził. Kolacja a'la cart nie jest do wyboru. Powinno być co najmniej 2-3 dania, ale niestety jest tylko 1 zestaw i albo się go bierze, albo nie. Problem jest z opcją wege. W sposób skandaliczny porcje Anglików i Niemców podawane są 2x większe i dla nich są często inne dania. Jak na niby wysoki standard dużo błędów tj. dolewanie wina do napełnionego kieliszka, dziurawe obrusy itp. Madera wspaniała, ale raczej radzę szukać innego hotelu.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    Świetna lokalizacja

    Krzysiek 02.01.2023

    Znakomicie położony hotel. Sam budynek, jego wyposażenie, pokoje - także ok. Zdecydowanie gorzej z obsługą, która jest po prostu "zdystansowana". W recepcji goście zdają się przeszkadzać, a na pewno nie mogą liczyć na pomoc. Żadnej dbałości o relację i miłą atmosferę. Niemiłym zaskoczeniem jedzenie. Po prostu słabe. Zdecydowanie niepasujące do 4 gwiazdek. Śniadania z niewielkim wyborem przeciętnych produktów. Za to kolacje podawane z wielką pompą - rozczarowujące. Bardzo słaby wybór (mięso-ryba i tak stale). Dyskusyjne smaki, niewielka porcja (jedno danie główne i przystawka + równie symboliczny i nijaki deser). Miotający się kelnerzy (w skrajnym momencie czas oczekiwania na podanie przystawki wyniósł 50 minut). Różnica szczególnie widoczna po wizycie, w którejś z nieodległych knajpek, gdzie jedzenie jest znakomite.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Marzec 2025

    Elżbieta, Gorzów Wielkopolski 20.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Hotel dobrze położony, ale to raczej będzie na tyle z plusów. Śniadania monotonne, żadnej, dosłownie żadnej zmiany pomiędzy 1 a 7 dniem. Pokoje cod,iennie powierzchownie sprzątane, podłoga w łazience brudna I nie sprzątana. Oświetlenie to jakieś archaiczne rozwiązanie z pilotem, który to włącza i wyłącza świato w pokojach obok również, co powodowało że u nas mrugalo jak w dyskotece. Obiadokolacje podawane w podobny restauracji minimum 4* ale ich smaki to już kwestia indywidualna.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Zaskakująca wyspa Madera

    B.Z 21.08.2023

    Przecudowne miejsce w Europie, pełne niezapomnianych widoków, cudownych roślin, wybornych smakowitych tutejszych potraw. Dzięki Panu Julkowi z Dragon Tree Travel to miejsce będziemy bardzo długo pamiętać. Wyspa dla osób lubiących aktywnie spędzać czas, nie ma czasu na nudę. Jestem zawiedziona hotelem, który zupełnie nie zasługuje na 4*, a także odpowiedzią biura na moją reklamację, która dotyczyła niezachowania przez hotel ciszy nocnej. Przy wyborze hotelu sugerowaliśmy się przede wszystkim tym, że brak jest w nim animacji i jest kameralny, więc powinno być cicho. Niestety warunek ten nie został do końca spełniony.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Pobyt w hotelu Quinta Bela Sao Tiago na Maderze

    Aneta, Warszawa 28.02.2023 | Termin pobytu: luty 2023

    Hotel położony w bardzo dobrym, spokojnym miejscu na starym mieście, niedaleko oceanu, w odległości krótkiego przyjemnego spaceru od restauracji i barów przy jednej z najstarszych ulic. Możliwość rezerwacji pokoju z widokiem na ocean. Obsługa uprzejma, choć nie wszyscy. Kobieta obsługująca gości w restauracji raczej odstrasza niż zachęca, zarówno swoim wyglądem (jak surowa dyrektorka z pensji dla dziewcząt), jak i zachowaniem (burczy coś pod nosem, rzuca sztućcami, gdy nakrywa do stołu przy którym siedzą goście. Za każdym razem, gdy do nas podchodziła, czułam nieprzyjemne dreszcze. Pokój, mimo, że przestronny, urządzony był kompletnie bez pomysłu. Żadnych półek na ubrania, tylko szafa z wieszakami, żadnych krzeseł (jedynie kanapa i ława), nie było za bardzo gdzie ubrań odłożyć, wysuszyć kurtki po deszczu, itd. Zdecydowanie przydałaby się jedna lub dwie komody, półki na szpargały, kosmetyczki, ubrania... Śniadania umiarkowanie smaczne, w kółko to samo: dwa rodzaje najtańszego sera w plastrach i konserwowych wędlin, szczątkowa ilość warzyw, jajka, bekon, naleśniki, płatki i owoce typu pomarańcze, ananas, melon pokrojone w plasterki i podawane przez obsługę w ilości po trzy plasterki każdego (bardzo to było dziwne, że nie można samemu nakładać owoców). Niewybaczalnie paskudna kawa (Portugalczycy słyną z pysznej kawy!), naszym zdaniem rozpuszczalna, choć pani uparcie twierdziła, że "prawdziwa". Kolacje okropne, przeważnie przesolone i podawane w takiej ilości, że niewiadomo jak jeść, żeby się najeść. Żadnego wyboru, jeden posiłek dla wszystkich, kelnerzy podają do stołu, więc czeka się w nieskończoność. Wszystkie napoje do kolacji odpłatne. Zdecydowanie odradzam kupowanie dwóch posiłków, odradzam kolacje, tym bardziej, że w cenie kolacji w pobliżu hotelu jest pełen wybór restauracji z dowolnym menu: zupy, ryby, owoce morza, mięsa, desery... Podsumowując: hotel w porządku jako miejsce wypadowe (garaż w cenie), jedzenie słabe.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem