Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki, max 2 wymaga remontu. Ratuje go położenie-na starym mieście. Madera przepiękna. Tydzień to za mało, jeszcze tu wrócimy ale nie do tego hotelu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Rezydent ok. Hotel może być, trochę słabe jedzenie i już wymaga drobnego odświeżenia. Do wykupionej obiadokolacji trzeba dopłacać nawet za wodę, generalnie za każdy napój - słabe. No i organizacja ostatniego dnia porażka. Transfer na lotnisko o 24 a zwolnić pokoje należało o 12 w południe, czyli 12 godz bez pokoju i prysznica. Dodam że lot 5 h i 2 przed odlotem. To było słabe. Lot bez opóźnień. Wyjazdy tygodniowe tylko z wypożyczeniem auta, wtedy naprawdę można coś zobaczyć.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w bardzo dobrej lokalizacji, z dala od zgiełku. Blisko promenady, starego miasta , restauracji, wieczornego życia Madery. Ogród i śpiew ptaków także na plus. Ładny widok na ogród i ocean. Pokoje duże , komfortowe, czyste. Warto dopłacić za widok, można trafić na pokój standartowy z widokiem na budynek, ulice lub pokój bez balkonu. Duży minus hotelu to wyżywienie, słabej jakości skąpe śniadania, okropna kawa instant , kolacje z karty bez możliwości wyboru , przygotowane wcześniej, odgrzewane. Ładnie podane i tyle. Porcje małe, dzieci po kolacji dojadały w lokalnych knajpach, a tam jest akurat pysznie:) hotelowy basen i leżanki trącił już ząb czasu, ale basen jest praktycznie pusty. Hotel wybierany jest zwykle jako baza noclegowa dobrze skomunikowana z atrakcjami wyspy. W hotelu cisza i spokój , brak wieczornych atrakcji, muzyki, barów, ale to oferuje miasto , do którego jest bardzo blisko. Ogólnie za tą cenę warto go rozważyć jeśli nie ma się wygórowanych oczekiwań . Madera to cudowna wyspa, z piękną przyrodą, wiec niedogodności hotelu rekompensuje na pewno !
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w stylu kolonialnym, dobra baza wypadowa do zwiedzania
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ładny, w dobrym położeniu i z ładnymi widokami. Problemem jest wyżywienie. Zacznijmy od śniadania. Dania są wydawane przez obsługę i trzeba prosić w razie potrzeby o więcej co jest wręcz upokarzające. Najwyraźniej dwa małe pasterki melona są właściwą ilością. To zresztą nie wina obsługi- ewidentnie boją się właścicielki, która wciąż krąży po sali. Ewidentnie czuje się konflikt między personelem restauracji a właścicielką. Wybór dań śniadaniowych wręcz skromny i wszystkie leżące w setach produktu są chłodne albo wręcz zimne. Jeśli ktoś lubi jeść np. chłodne jajka sadzone na zimnym bekonie to dobrze trafił. Zwieńczeniem śniadania jest kawa Nescafe, rozpuszczalna ale podawana przez "ekspres". Niestety obowiązkowe jest HB w związku z czym jesteście skazani na obiadokolację. Dwa dania do wyboru, przystawka i deser. Tu już jest prawdziwy dramat. Dania niesmaczne a hotel robi sobie kpiny z gości, Przykład- "seafoof salad" to pocięte paluszki krabowe(!) z sałatą. Żenada. Nie wiem, czy w Polsce ktoś jeszcze korzysta w restauracji z paluszków karbowych. Risotto z grzybami to rozgotowany ryż z grzybami bez smaku itd i itd. Byłem w kilkudziesięciu hotelach ale takiej kuchni nie doświadczyłem. Niech was nie zmylą rekomendacje Michelina- spójrzcie na daty- ostania jest z 2018. Podsumowując. Jeśli ktoś ceni sobie smaczne jedzenie niech omija ten hotel szerokim łukiem. Na starówce Funchal (i nie tylko) jest pełno świetnych restauracji z pysznymi daniami a wiele hoteli oferuje pobyt z BB. Aha. WI-FI w hotelu to dramat. To taka wisienka na nieświeżym torcie.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel znajduje się w świetnej lokalizacji – i na tym właściwie kończą się pozytywne wrażenia. Pierwszy pokój, który otrzymaliśmy, miał zepsutą klamkę, przez co można było swobodnie wejść do środka z zewnątrz przez balkon. Pokój znajdował się na pierwszym piętrze, od strony ulicy, co dodatkowo budziło niepokój o bezpieczeństwo. Po naszej interwencji otrzymaliśmy drugi pokój. Co prawda nie miał on w ogóle balkonu, ale przynajmniej można było się w nim czuć bezpiecznie – tym razem ryzyko kradzieży było praktycznie wyeliminowane, co uznaję za plus. W pokoju standardowo nie ma dzbanka do kawy – trzeba o niego specjalnie poprosić. Czystość pościeli i ręczników pozostawiała wiele do życzenia, co zdecydowanie nie przystoi hotelowi tej kategorii. Kuchnia była poprawna, ale niczym się nie wyróżniała. Na obiadokolację serwowane są stałe dania, bez możliwości wyboru, co przy dłuższym pobycie może być nużące. Śniadania podawane są w formie bufetu, jednak duży minus stanowi fakt, że w jadalni swobodnie latają gołębie – zdarzało się, że siadały na talerzach. Kuriozalnym rozwiązaniem jest konieczność zapłacenia 2 euro, jeśli chce się zabrać szklankę do pokoju. Dodatkowo hotel pobiera zwrotną kaucję w wysokości 200 euro, o czym warto pamiętać przed przyjazdem.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel urokliwy, w dobrym miejscu - Stare Miasto na wyciągnięcie ręki, a tam restauracje, knajpki, "malowane drzwi"... Obsługa hotelu miła i pomocna. Jedzenie dobre. Mały zgrzyt na początku, gdy otrzymaliśmy kartę do naszego pokoju hotelowego i otworzyliśmy drzwi, okazało się że pokój jest zajęty... a wspomnę tylko że był to środek nocy (sytuacja bardzo niekomfortowa dla wszystkich zainteresowanych!). Dostaliśmy oczywiście nowy pokój, ale nie był to pokój z widokiem na morze, jak było w umowie:(
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dużo pomyłek ze strony recepcji, nie zgodnych z umową biura podróży. Bardzo uciążliwy hałas przez pracujące młoty pneumatyczne od rana do wieczora.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zaletami tego hotelu były: lokalizacja praktycznie w centrum miasta , ładny wystrój wnętrza, taras w restauracji, basen i ładny widok z dużego balkonu . W pokoju brak oświetlenia głównego, tylko lampki nocne i stojąca przy telewizorze . Jest to pierwszy taki przypadek w moim życiu kiedy w pokoju wieczorem panował półmrok . Ogromna szafa trzydrzwiowa , ale bez półek (tylko wieszaki) - w rezultacie swoje rzeczy musiałem trzymać w walizce. W koszu na śmieci worki pojawiły się tylko 2 razy , w następnych dniach już ich nie umieszczano - musiałem umieszczać swoje.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd zorganizowany poprawnie. Bardzo miła rezydentka na miejscu. Od strony biura nie można nic zarzucić. Zupełnie inaczej miała się kwestia hotelu. 4 gwiazdki, jakimi hotel się reklamuje były adekwatne może 10 lat temu. Z zewnątrz wygląda ładnie, wrażenie robi widok z balkonów na port i ocean. I na tym koniec. Obsługa totalnie olewająca gości. Zero zainteresowania i chęci stworzenia atmosfery. Wyraźnie lepsze zachowanie do Niemców, wokół których się skacze. Pokój w bardzo słabym stanie. Nie działające oświetlenie, nie działającą klimatyzacja. Pleśń w łazience... Na prośby i nasze zgłoszenia nie zaproponowano nam nic, ani zmiany pokoju, a o posprzątanie musieliśmy sie prosić. Po czym tylko udawano ponowne posprzątanie łazienki. Hotel się reklamuje strefą spa. Są tam 2 sauny i jakuzi. Sauny nie działają. Jakuzi ledwo, w bardzo starym stanie. Wyżywienie hotelowe tragiczne. Zero wybory dla gości. Jedno menu z którego nie mamy wyboru. Jedzenie jałowe. Bardzo proste dania podawane w wymyślny sposób. Zdecydowanie lepsze jedzenie dostanie się w pierwszej lepszej knajpie na mieście. Do tego na przestrzeni zaledwie 6 dni w hotelu. Dwa razy w jedzeniu znaleźliśmy włosy. Raz w daniu głównym, raz w deserze... Obsługa nie zrobiła nic by przeprosić. Zdecydowanie odradzam ten hotel...