Opinie klientów o Quinta Bela Sao Tiago

5.0 /6
187 
opinii
Atrakcje dla dzieci
1.8
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
3.4
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Kinga, Poznań 02.01.2024
Termin pobytu: grudzień 2023

Quinta Bela Sao Tiago

Generalna ocena wycieczki bardzo dobra. Transfer z lotniska do hotelu bardzo sprawny. Duży wybór dodatkowych wycieczek. Madera naprawdę nas zauroczyła. Piękny kraj, rajskie widoki. Hotel na pierwszy rzut oka wydawał się naprawdę dobry, niestety z czasem dostrzegaliśmy coraz więcej minusów. Z pozytywów - hotel położony dość blisko restauracji, plaży oraz różnych atrakcji. Z minusów - w łazience codziennie wieczorem znajdowałam mrówki w umywalce. Niestety raz zdarzyło mi się zobaczyć tam w nocy karalucha. Widok z pokoju na ogród oceniam na plus, natomiast minusem jest brak wyposażenia pokoju w czajnik elektryczny co dzisiaj jest raczej standardem. Pomimo iż w pokoju znajdowała się lodówka nie było tam żadnych napojów. W hotelu na dodatek nie było żadnych automatów aby kupić wodę. Jedyną opcją było udanie się do restauracji po coś do picia. Po zamówieniu w restauracji dwóch drinków podano nam je z robakami w środku. Pomimo zwrotu podczas wymeldowania okazało się, że były one nam doliczone do rachunku. Po zwróceniu uwagi na recepcji zostało nam to na szczęście anulowane. Nieprzyjemny zapach w pokoju, dość kiepsko działająca klimatyzacja (brak regulacji temperatury) Śniadania dość smaczne, duży wybór - każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Kolacje składały się z 3 części - przystawek, dań głównych oraz deserów. Mało urozmaicone dania, niezbyt smaczne. (prawie codziennie serwowana była ryba). Na plus mogę ocenić obsługę restauracji, większość z nich super miła i przyjacielska. Hotel wyposażony w jacuzzi i saunę - niestety wygląd nie zachęca do oddania się tym rozrywkom. Hotelowy basen natomiast na plus - spędzaliśmy tam miły czas na leżakach. Myślę, ze hotel nie zasługuje na podane 4 gwiazdki.

5.0/6

Karola 26.12.2023
Termin pobytu: grudzień 2023

Wypoczynek

To była moja pierwsza podróż na Maderę. Do tej pory nigdy nie jeździłam na urlop dwa razy do tego samego kraju ale Madera ma do zaoferowania tyle, że czuję silny niedosyt i zastanawiam się nad planowaniem kolejnej podróży na wyspę. Hotel znajduje się w idealnej lokalizacji - blisko na starą część miasta, z tarasu widać ocean, a jednocześnie nie znajduje się przy głównej drodze. Budynek jest ładny - nie jest to typowy ogromny hotel z 1000 pokoi. Piękny taras (z widokiem na ocean), stoliki restauracji hotelowej w ogrodzie i leżaki nad basenem, a całość otoczona lokalną roślinnością. Żałuję, że nie zostałam poinformowana podczas rezerwacji wakacji w biurze podróży o opcji wyboru lokalizacji pokoju. Niestety zostałam zameldowana w sypialni od strony ulicy i przez wzgląd na ustawienie sąsiednich budynków nocą ciężko było zasnąć przez hałas wywołany rezonujacym dźwiękiem samochodów i szczekających psów (po drugiej nieprzespanej nocy zdecydowałam się zakupić stopery do uszu - efekt był średni). W pokoju były mrówki faraona. Wyżywienie w formie serwowanej kolacji (przystawka, danie główne i deser) nie przypadło mi do gustu. Było słabo doprawione i monotonne. Napoje do kolacji dodatkowo płatne (wiedziałam o tym, informacja została zawarta w umowie) - bardzo drogie (szklanka wody 200ml ponad 2€, kieliszek wina 5.5€). Śniadania w formie bufetu - codziennie to samo. Dodatkowo na menu restauracyjnym widniała informacja o wymaganym ubiorze - smart casual, co nadawało miejscu formalny wydźwięk odbierając tym samym poczucie urlopowego swobody. Kilka razy zdecydowałam się zrezygnować z kolacji w hotelu na rzecz jedzenia na mieście i gdybym miała kolejny raz wybrać ten hotel, to raczej z opcją samych śniadań. Rezydentka była bardzo pomocna i komunikatywna. Doradzała w sprawie atrakcji na wyspie, wycieczek fakultatywnych, czy lokali gastronomicznych. Mimo wszystko polecam, raczej przez wzgląd na samą wyspę niż hotel.

5.0/6

Piotr, Józefów 04.06.2021

Zadbany hotel z ładnym ogrodem, położony blisko starego miasta Funchal

Hotel wygląda na dość stary, ale bardzo zadbany. Dużym atutem jest ładny ogród z egzotyczną roślinnością oraz mała plantacja bananowców przyległa do ogrodu. Lokalizacja - w zasadzie na terenie starego miasta, blisko centrum i rzut beretem do kolejki liniowej, czy targu owoców. Ogólnie byłem bardzo pozytywnie zaskoczony, bo po tak niskiej cenie wycieczki nie liczyłem na wiele.

5.0/6

Teresa, BYDGOSZCZ 11.08.2022

Cudowny hotel nad oceanem

Hotel połozony w centrum starego miasta, stolicy wyspy. Wspaniała obsługa, jedzenie wykwintne, zwłaszcza obiado kolacje. Widok z hotelowego tarasu i basenu zapiera dech w piersiach. Kilka kroków poniżej hotelu tętni życiem wieczornym starówka. koncerty w restauracjach w tym fado. Blisko do centrum miasta i atrakcji wyspy. Wspominam pobyt z rozrzewnieniem.
132333447
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem