5.0/6 (216 opinii)
Kategoria lokalna 4
5.0/6
Organizacja biura rainbow i rezydentki na miejscu - Pani Izabeli - na najwyższym poziomie! Przed wyjazdem otrzymałam wszystkie najważniejsze informacje dotyczące lotu, zameldowania itp. Rezydentka na miejscu była niezwykle kompetentna, sympatyczna, odnosiła się do podróżujących z ogromnym szacunkiem, pomogła mi w załatwieniu portugalskiej karty telefonowej z internetem, z ciekawością opowiadała o wycieczkach. Bardzo polecam wycieczkę Magiczna Madera - góry, lasy i bajkowe domki. Przecudowna wycieczka, niesamowite punkty widokowe, bardzo ciekawe opowieści rezydentki podczas podróży autokarem. Naprawdę warto! Niestety hotel Quinta Bela Sao Tiago zupełnie nie spełnił moich oczekiwań. Jest to hotel 4-gwiazdkowy a zasługuje on na maksymalnie 2 gwiazdki. Powitanie o 3 w nocy było niezbyt przyjazne, dostałam jakiś dziwny, staroświecki pilot do sterowania światłem w pomieszczeniu, ale niestety raz działał raz nie, w związku z czym w łazience praktycznie w ogóle nie było światła, kąpałam się przy włączonym świetle w korytarzu i z otwartymi drzwiami! Jak przyjechałam kolacja czekała na mnie w pokoju, gdy weszłam zobaczyłam dwie kanapki owinięte folią a dookoła stado mrówek! Nie 2 czy 3 mrówki lecz dosłownie setki! Byłam zniesmaczona, po długiej podróży oczekiwałam spokoju i odpoczynku a tu taka niemiła niespodzianka… W dodatku na 3 gniazdka działało tylko jedno. Śniadanie w hotelu nie zawsze było świeże, trafiały się dni, w których biały ser miał przedziwny smak i konsystencję, jajka były jak z proszku, nie miały smaku. Owoce były z puszki, zawsze takie same, a na wyspie można zjeść bardzo smaczne owoce. Kolacja podawana do stołu przez kelnerów, menu było ustalone z góry, nie można było sobie wybrać posiłku, jeśli coś nie smakowało to po prostu się nie jadło… Jedynie lokalizacja tego hotelu była naprawdę fajna - w starej części funchal, blisko kolejki na wzgórze Monte. W hotelu istnieje strefa wellness jednak wygląda strasznie, na miejscu nie działało światło, nie było zbyt czysto. Szkoda, że taki hotel się trafił, bo sam pobyt na Maderze mogę spokojnie ocenić na 5 gwiazdek!
5.0/6
Hotel fajny wszędzie blisko basen z leżakami dostępny /marzec/obsługa ok Jedzenie śniadania bardzo dobre duży wybór dań obiadokolacja ok
5.0/6
Cześć ! Hotel wart polecenia - uczciwe 4 gwiazdki. Jego największe zalety to : - personel, który jest bardzo uprzejmy i pomocny nawet w zakresie przekraczającym ich obowiązki ! Będzie mi ich brakowało ! - Lokalizacja w ścisłym centrum miasta. - bardzo dobre i niepowtarzające się ( nawet w 2 tygodniowym turnusie) kolacje. Na pochwałę zasługuje również rezydentka biura - Pani Ola ! A teraz trochę o minusach: - mały i zimny basen, mogło by go równie dobrze nie być. - na minus muszę ocenić śniadania które były bardzo monotonne i już po paru dniach męczące. - Największym minusem , którego nie uwzględniłem w punktacji Hotelu ( bo to nie ich wina ) była obsługa po-sprzedażowa przez biuro podroży ( jeszcze podczas pobytu w kraju ) - bardzo słaby, wymuszony i na odwal kontakt z opiekunem. - brak realnych propozycji rekompensaty po wymuszonej zmianie Hotelu z 5 na 4 gwiazdki - (cena wyjazdu nie uległa zmianie) Ostatecznie odmówiono mi również badania Cov 19 przed wyjazdem, pomimo ze podczas zakupu jak i po nim byłem informowany iż taka możliwość mi przysługuje.....
5.0/6
Hotel spełniający nasze oczekiwania - super baza pobytowa do wycieczek po Maderze. Lokalizacja jest duży plusem - blisko do starej części miasta Funchal oraz do kolejki linowej na Monte i oceanu. Cicho i spokojnie, kameralnie i przytulnie. Niewielka liczba gości nawet przy pełnym obłożeniu. Dobre jedzenie - zwłaszcza na kolacje - serwowane do stolików : wykwintne i pięknie podane aczkolwiek ilości rozsądne - dla osób lubiących dużo jeść mogą okazać się zbyt małe. Nam wystarczały. Piękny ogród. Basen w sam raz , jednak woda końcem lipca jeszcze bardzo zimna.