Opinie klientów o Quinta Bela Sao Tiago

5.0 /6
153 
opinie
Atrakcje dla dzieci
1.7
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
3.4
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

SEBASTIAN BRONISLAW, ELBLĄG 03.05.2022

Wakacje

Hotel w stylu kolonialnym, dobra baza wypadowa do zwiedzania

3.0/6

Tomasz, Lublin 31.07.2022

Fatalne posiłki

Hotel ładny, w dobrym położeniu i z ładnymi widokami. Problemem jest wyżywienie. Zacznijmy od śniadania. Dania są wydawane przez obsługę i trzeba prosić w razie potrzeby o więcej co jest wręcz upokarzające. Najwyraźniej dwa małe pasterki melona są właściwą ilością. To zresztą nie wina obsługi- ewidentnie boją się właścicielki, która wciąż krąży po sali. Ewidentnie czuje się konflikt między personelem restauracji a właścicielką. Wybór dań śniadaniowych wręcz skromny i wszystkie leżące w setach produktu są chłodne albo wręcz zimne. Jeśli ktoś lubi jeść np. chłodne jajka sadzone na zimnym bekonie to dobrze trafił. Zwieńczeniem śniadania jest kawa Nescafe, rozpuszczalna ale podawana przez "ekspres". Niestety obowiązkowe jest HB w związku z czym jesteście skazani na obiadokolację. Dwa dania do wyboru, przystawka i deser. Tu już jest prawdziwy dramat. Dania niesmaczne a hotel robi sobie kpiny z gości, Przykład- "seafoof salad" to pocięte paluszki krabowe(!) z sałatą. Żenada. Nie wiem, czy w Polsce ktoś jeszcze korzysta w restauracji z paluszków karbowych. Risotto z grzybami to rozgotowany ryż z grzybami bez smaku itd i itd. Byłem w kilkudziesięciu hotelach ale takiej kuchni nie doświadczyłem. Niech was nie zmylą rekomendacje Michelina- spójrzcie na daty- ostania jest z 2018. Podsumowując. Jeśli ktoś ceni sobie smaczne jedzenie niech omija ten hotel szerokim łukiem. Na starówce Funchal (i nie tylko) jest pełno świetnych restauracji z pysznymi daniami a wiele hoteli oferuje pobyt z BB. Aha. WI-FI w hotelu to dramat. To taka wisienka na nieświeżym torcie.

2.5/6

Dariusz, Ząbki 01.10.2021

Temu hotelowi to daleko do czterech gwiazdek

Zaletami tego hotelu były: lokalizacja praktycznie w centrum miasta , ładny wystrój wnętrza, taras w restauracji, basen i ładny widok z dużego balkonu . W pokoju brak oświetlenia głównego, tylko lampki nocne i stojąca przy telewizorze . Jest to pierwszy taki przypadek w moim życiu kiedy w pokoju wieczorem panował półmrok . Ogromna szafa trzydrzwiowa , ale bez półek (tylko wieszaki) - w rezultacie swoje rzeczy musiałem trzymać w walizce. W koszu na śmieci worki pojawiły się tylko 2 razy , w następnych dniach już ich nie umieszczano - musiałem umieszczać swoje.

2.5/6

Paweł, Wrocław 10.01.2024
Termin pobytu: grudzień 2023

Raczej nie...

Wyjazd zorganizowany poprawnie. Bardzo miła rezydentka na miejscu. Od strony biura nie można nic zarzucić. Zupełnie inaczej miała się kwestia hotelu. 4 gwiazdki, jakimi hotel się reklamuje były adekwatne może 10 lat temu. Z zewnątrz wygląda ładnie, wrażenie robi widok z balkonów na port i ocean. I na tym koniec. Obsługa totalnie olewająca gości. Zero zainteresowania i chęci stworzenia atmosfery. Wyraźnie lepsze zachowanie do Niemców, wokół których się skacze. Pokój w bardzo słabym stanie. Nie działające oświetlenie, nie działającą klimatyzacja. Pleśń w łazience... Na prośby i nasze zgłoszenia nie zaproponowano nam nic, ani zmiany pokoju, a o posprzątanie musieliśmy sie prosić. Po czym tylko udawano ponowne posprzątanie łazienki. Hotel się reklamuje strefą spa. Są tam 2 sauny i jakuzi. Sauny nie działają. Jakuzi ledwo, w bardzo starym stanie. Wyżywienie hotelowe tragiczne. Zero wybory dla gości. Jedno menu z którego nie mamy wyboru. Jedzenie jałowe. Bardzo proste dania podawane w wymyślny sposób. Zdecydowanie lepsze jedzenie dostanie się w pierwszej lepszej knajpie na mieście. Do tego na przestrzeni zaledwie 6 dni w hotelu. Dwa razy w jedzeniu znaleźliśmy włosy. Raz w daniu głównym, raz w deserze... Obsługa nie zrobiła nic by przeprosić. Zdecydowanie odradzam ten hotel...
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem