Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.5/6
Teresa, Zielona Gora 24.06.2021
Madera - hotel Quinta Bela Sao Tiago
Hotel - willa z uroczym ogrodem i basenem- położony w starej , klimatycznej części miasta - 15 minut spacerem od centrum. Sam budynek - piękny, ładnie utrzymany - przywołuje myśli o rezydencjach z początków ubiegłego wieku. Z okna pokoju wspaniały widok na ogród i zatokę. Przyjemnie się tu mieszkało - polecam. Przemiła obsługa - wszyscy niesłychanie uprzejmi - a ponieważ z powodów pandemicznych nie było wielu gości - to nie czuliśmy się anonimowi. Po paru dniach wszyscy kelnerzy już znali moje upodobania i wyprzedzali zamówienia.
4.5/6
Barbara, Bielsko-Biała 08.08.2023 Termin pobytu: lipiec 2023
Tydzień nieustającego zachwytu😉
Hotel położony w starej części Funchal, co jest jego niewątpliwym atutem. Jest kameralny, spokojny, nie ma animacji ( dla mnie to duży atut). Czysty, choć niektóre pokoje wymagają odświeżenia. Sama Madera zaczarowała mnie od pierwszego dnia pobytu. Mała kropeczka na oceanie, która jest jednak hojnie wyposażona przez naturę w baśniowe wręcz krajobrazy. Myślę, że to dopiero początek mojej przygody z tą wyspą😀
4.0/6
Małgorzata 07.05.2024
Hotel ratuje lokalizacja.
Hotel położony jest w starej części Funchal i to jest jego największym plusem. W niedalekiej odległości są chyba wszystkie najważniejsze punkty turystyczne w Funchal. Do tego, na tej samej ulicy, jest świetna knajpa z rybami - Snack Bar Bela; na przeciwko lokalny bar, gdzie można wypić dobrą kawę, a schodząc nad ocean świetny bar przy kościele. Przy barze przy kościele jest też możliwość plażowania czy kąpania w zorganizowanym miejscu, być może płatne. Jeżeli chodzi o wystrój hotelu, to jest to wystrój z historią, która wymaga odświeżenia. Największy minus to obiadokolacja, na której na prawdę nie ma wyboru. Kelner przynosi menu, aby się jedynie dowiedzieć co zostanie podane - przystawka lub zupa, danie główne, deser. Jeżeli czegoś się nie je, to jest się stratnym, bo nie ma żadnego pola manewru. Obsługa hotelu jest miła i pomocna. W hotelu jest darmowy parking, bez rezerwacji. Nie jest on zbyt duży, mniej więcej na jakieś 15 aut. Jak nie było tam miejsca, to parkowaliśmy tuż przy hotelu, na uliczce w dół. Obok jest też piętrowy parking płatny. Pobyt - majówka 2024.
4.0/6
Tomasz, Warszawa 22.11.2023 Termin pobytu: listopad 2023
Hotel powinien mieć trzy gwiazdki
Hotel najlepsze lata świetności ma już za sobą, wszędzie widać wyraźne ślady długoletniego użytkownika. Śniadanie w formie bufetu przeciętne i monotonne, kolacje zestaw serwowany do stolika, obsługa na kolacjach wyjątkowo powolna i źle zorganizowana. Największym atutem hotelu jest rewelacyjne położenie blisko starego miasta i wszystkich głównych atrakcji, oraz wspaniałe widoki z balkonu oraz tarasu restauracji.