1.0/6
Odwiedziłem z RAINBOW kilka krajów. Wycieczka Magiczne południe jest zdecydowanie najsłabszą z dotychczasowych wycieczek. Na ocenę wpływają: - bardzo długie przejazdy stąd nazwałem wycieczkę "Przejazdową" a nie objazdową. - wycieczka zdecydowanie dla miłośników oglądania gór w większości z okna autobusu. - w 4 hotelach na 7 zalane były podłogi łazienkowe, cieknącą ze spłuczek wodą. - w 1 hotelu ciepła woda do porannego mycia była dostępna wyłącznie w bidecie, w drugim ciepła woda została włączona po zdecydowanej interwencji. - po ilości osób opuszczających przed czasem "zielarnię" stwierdzam iż nie powinien to być obowiązkowy punkt każdej wycieczki. Odwiedziny "zielarni" powinny być dobrowolne a osoby nie mające ochoty na jej zwiedzanie mogły by samodzielnie zagospodarować czas na przejście przez rynek. - bezsensowne prowadzenie całej grupy po zwiedzaniu muzeum Marrakeszu przez cały rynek do punktu zbiórki, a następnie przeznaczenie około 20 minut na rynkowe zakupy. Niestety wydaje się, iż RAINBOW stara się wdrażać plan oszczędnościowy kosztem standardu hoteli. Nie polecam tej wycieczki.
Marek - 25.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025
11/11 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Wyjazd bardzo udany. Można zobaczyć wiele ciekawych miejsc. Pani Nina starała się opowiedzieć i pokazać jak najwięcej ciekawostek. Hotele różne jedne lepsze, drugie gorsze z słabszym jedzeniem. Jest to jednak wycieczka objazdowa w dość dzikie pustynne tereny Maroka, więc nie można się spodziewać, że wszystkie hotele będą w tym rejonie na wysokim poziomie. Należy również pamiętać, że sporo czasu spędza się na przejazdach w autokarze. Dwie rzeczy, które najbardziej rażą to.. Po pierwsze zbyt krótki czas spędzony na pustyni. Druga rzecz przez którą wystawiam tak niską ocenę, to obsługa linii lotniczych Enter. Zniszczono bardzo dużo walizek podczas powrotu do Katowic. Sporo walizek było popękanych. Zgłosiłem jak również inni podróżni moją uszkodzoną walizkę już bezpośrednio na lotnisku. Wypełniłem dokument, Pani obejrzała, potwierdziła, po czym kazała jeszcze raz złożyć reklamację przez internet. Złożyłem również przez internet wypełniając bezsensowny formularz z kodami iban banku, wpisywane tam informacje są do niczego niepotrzebne skoro i tak nie wypłacają odszkodowania. Wysyłają maila i kolejny raz proszę o wysłanie zdjęć. Każdy umie czytać skoro wypełnia ten formularz, skoro ktoś nie wysyła kopii paragonu to go po prostu nie ma. Chyba po prostu musicie wliczyć jeszcze koszty kolejnej walizki w cenę wyjazdu...
Dominik - 03.05.2024 | Termin pobytu: marzec 2024
23/28 uznało opinię za pomocną
0.5/6
Bardzo fascynująca wycieczka. Zawsze chciałam zobaczyć pustnię . Sahara to tak jak na filmach, ale dotknąć stopami piasku to jest to. No i przejażdżka na wielbłądach... super uczucie. Tylko, że spotkałam się z krytyką znajomych.. za eksploatowanie zwierząt
Wiesława, . - 06.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024
12/19 uznało opinię za pomocną