Opinie o Allegro Agadir

Kategoria lokalna: 4

5.3/6
(214 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.5
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Pobyt w hotelu Allegro

    EWA, CZECHOWICE-DZIEDZICE 07.01.2025 | Termin pobytu: październik 2024

    Pobyt w hotelu uważam za udany. Przyjazna obsługa, dobre jedzenie, drinki nie oszukane. Jedyny minus to piękna plaża nad pięknym oceanem ale bez dostępu do toalety i baru. Chcąc się napić lub skorzystać z WC trzeba wracać do hotelu. Niemniej jednak jeśli zdrowie i pesel pozwolą to chętnie wrócimy do Agadiru :-). Szkoda, że rezydentka nie ma możliwości kontaktu przez whoodsapa.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    konkret,wyżywienie dobre,plaża to naprawdę coś niesamowitego,okolica w której nie można się nudzić

    Tomasz,Bożena,Bytom 04.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    pełny profesjonalizm, klimat super,rezydentka Justyna nie mineła się z powołaniem,cena do jakości=,jeżeli ktoś lubi drinki to do poprawy

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Agadir

    Julian Marek, Warszawa 16.12.2019

    Pobyt sie udał, pogoda dopisala,nie korzystalem z wycieczek,obsluga miła, hotel położony w miarę blisko morza

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt można uznać za udany

    Agnieszka, Jaworzno 12.12.2023 | Termin pobytu: listopad 2023

    Hotel bardzo dobrze utytułowany, czysty, bardzo miła obsługa. jedzenie smaczne i świeże, każdy znajdzie coś dla siebie. Nie jest to najnowszy budynek, korytarze wymagają remontu, ale nie jest to dużym problemem. Bardzo niemiło zaskoczył nas jednak basen. Który nie jest podgrzewany -jak to jest w ofercie od listopada- podgrzewanie owszem jest ale, jeśli już to od lutego- taką informację otrzymaliśmy w recepcji po zgłoszeniu tego faktu. Po zgłoszeniu nieprawidłowości rezydentowi usłyszeliśmy, że to błąd oferty i tyle było rozmowy. To spory minus bo woda w basenie w listopadzie była już bardzo zimna.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Wakacje 2023

    Paulina, Bytom 04.06.2023 | Termin pobytu: maj 2023

    Sam pobyt w Maroko mogę ocenić na 5 natomiast znajdzie się kilka mankamentów które można dopracować jeśli chodzi o ten hotel m.in. -Brak czajnika w pokoju (kawy,herbaty); -Brak kosza w pokoju; -Brak wody butelkowanej w pokoju; -Woda w basenie zimna (basen nie podgrzewany); -W porze między obiadem a kolacją w barze podawane są napoje w plastikowych kubkach które ku zdziwieniu trafiają do ponownego obiegu (kelnerzy oraz obsługa wręcz prosi o ich oddanie a nie wyrzucanie); -Po kolacji czyli 21:30 nic się nie dzieje (mam na myśli brak imprez-każdy jest zdany na zorganizowanie sobie czasu); -Zaskoczeniem było brak "breakfast boxów" jeśli ktoś ma wycieczkę z rana do wieczora to jest zobowiązany zaopatrzyć się we własne jedzenie. Natomiast z plusów tego hotelu to na pewno: -Lokalizacja (do Ocenu jest dosłownie 100m) + blisko do sklepów; -Jedzenie czyli śniadanie, obiad i kolacja bardzo dobre (na pobyt 7 dniowy 3 razy mieliśmy ich tradycyjne jedzenie podawane w tażinie); -Sprzątnie pokoi odbywa się codziennie; -Pokoje nowoczesne, wyremontowane + na terenie hotelu znajdują się bardzo zadbane ogrody; -Wycieczki organizowane przez Polską rezydentkę mogę ocenić na 110%; -W ciągu dnia animatorzy zapewniają rozgrywkę przy basenie; -Ochrona hotelu przez 24 godziny na dobę; -Leżaki na plaży w wyznaczonym miejscu tego hotelu są bezpłatne.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Allegro: zalety i mankamenty

    MIECZYSLAW, Kłodzko 28.12.2019

    Dobry standard oraz lokalizacja, tylko przez ulicę do super nadmorskiej promenady. W mojej subiektywnej (urbanistycznej) ocenie mankamentem Allegro jest błędna organizacja przestrzenna ośrodka, a w szczególności nadmierne zagęszczenie (wczasowiczów i wydarzeń) w w centralnej części, wokół basenu. Na zbyt małej powierzchni zlokalizowano zbyt duży hotel co moim zdaniem zmniejsza komfort wypoczynku.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    37

    Lipiec 2019 hotel Allegro Agadir

    DARIUSZ 06.08.2019

    Zacznę od tego, że nie jestem "czepialski". Podróżuję od wielu lat i pierwszy raz zdążyło mi sie poprosić o zamianę pokoju. Otóż zostaliśmy zakwaterowani w budynku bocznym w pokoju na poziomie "0" (schodziło się tak jak do piwnicy). Pokój nie był remontowany od wieków. Przez okno balkonowe było wyjście na taki taras połączony z innymi pokojami, w ktorych notabene mieszkali sami animatorzy. Widok był taki, że przed nami był wysoki mur (minimum 4-5 m.) i boczna ściana. No nie powinienem narzekać bo miałem przecież pokoj standardowy. Jednak ten pokój miał wiele do rzyczenia. Były w nim dwa łóżka połączone, jedna wąska półka na ścianie na której stał zepsuty tv. Półki w szafie sie rozpadały i to było wszystko. Na dodatek było brudno. Tak jakby w ogóle nie używano detergentów do czyszczenia. Myślę sobie Hotel 4* to do czegoś zobowiazuje. Rezydentka Agnieszka szybko załatwiła zamianę pokoju. Dostaliśmy pokój w tej samej części hotelu ale na pietrze. Tam sytuacja była trochę lepsza ba chociaż było normalne łóżko płaski tv i normalne mebelki ale czystość w łazience miało także wiele do życzenia. Ale to tylko pokoje chyba taki standard w tym hotelu bo reszta była bez zarzutów. Wszędzie czyściutko. Ekipy sprzątające cały czas chodziły bo wszystkich miejscach i zamiatały, zbierali kubki, papierki, itp. Łazienki przy basenach czyściutkie przez cały dzień. W restauracji czy w barach to samo. Nie było do czego się przyczepić. All inclusive - bez uwag. Wyżywienie - bez uwag. Animatorzy - bez uwag (chociaż po francusku). Ogólnie wdzystko super tak jak w ofercie, jedyny mały minus to te pokoje. Trochę czułem się jak gość drugiego sortu bo na pierwszym miejscu byli francuzi. Może Rainbow powinien bardziej przyjrzeć się rezerwowanym pokojom. Acha jeszcze jedno - położenie hotelu: prawie w centrum Agadiru, blisko ocean, piękna promenada, dużo barów, restauraji, klubów, jest gdzie pochodzić. Pobyt uważam za bardzo udany.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Ogólna ocena 4/6.

    Agnieszka, Malbork 12.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Czytając opinie z wcześniejszych lat na temat hotelu odniosłam wrażenie że standard nieco się obniżył. Hotel może i odnowiony, ale tylko na pierwszy rzut oka, albo może kilka pokoi do zdjęć... Lustra w pokojach zniszczone, w toalecie przykry zapach z kanalizacji i latające muszki, niedomykające się okna. Recepcjonista przy meldowaniu zażądał zapłaty podatku turystycznego, mimo że ten został już wliczony w całość ceny pobytu. Po pokazaniu umowy i interwencji rezydenta na drugi dzień problem został rozwiązany, a osoby które zaplaciły podatek (50 EUR/os.) otrzymały zwrot pieniędzy. Z plusów okolica hotelu bardzo zadbana i czysta, plaża również, i w bardzo bliskiej odległości od hotelu (wystarczy przejść przez ulicę). Przed hotelem w dzień i w nocy stał patrol policji, więc można było czuć się bezpiecznie. Animatorzy rozmawiają dobrze po angielsku i francusku, starają się, aby nikt się nie nudził i dbają o gości. Kelnerzy i barmani również świetnie wykonywali swoją pracę. Natomiast sprzątanie pokoju wyglądało w ten sposób, że zostało prześcielone łóżko i tyle, żeby śmieci zostały wyrzucone musiałam na środek pokoju wystawić kosz z którego śmieci dosłownie się wysypywały.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    wakacje w lipcu

    Kamila, Warszawa 16.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Ogólnie hotel nie jest zły odnowiony oprócz korytarzy, jedzenie tragiczne monotonne i mało, basen mały jak na taki hotel i mało leżaków trzeba było rano wstawać i zajmować ponieważ o 11 nie było by się już gdzie położyć, obsługa i animatorzy przemili i pomocni

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Całkiem niezłe wakacje

    Agnieszka, Katowice 12.09.2022

    Byliśmy w hotelu w drugiej połowie sierpnia. Obłożenie hotelu spore, głównie turystami anglo- i francuskojęzycznymi. Infrastruktura hotelu nie robi wielkiego wrażenia. Na biało pomalowane budynki wyglądają na nieświeże, w odróżnieniu od bardzo zadbanego ogrodu. Największymi zaletami hotelu były obsługa w restauracji (w zasadzie tylko ta kolacyjna, bo przy obiedzie zdarzało się nam być pomijanymi przez kelnerów), lobby i na recepcji, oraz bardzo dobra jakość i różnorodność posiłków. Na plus należy też zaliczyć położenie hotelu. Co prawda nie jest w pierwszej linii brzegowej, ale od tylnego wyjścia do wydzielonej plaży idzie się zaledwie 3 minuty. Na bardzo szerokiej plaży części hotelowej pilnuje pan z obsługi. Z basenu w zasadzie nie korzystaliśmy – jest bardzo głośno i tłoczno. Jeśli ktoś chce wypocząć – to można polecić plażę. Z animacji również nie korzystaliśmy (ani tych w ciągu dnia ani wieczornych), więc nie oceniamy.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem