Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Miałam 7 m-c wcześniej zrobiona rezerwacje hotelu Iberostar founty beach. W ostatniej chwili z powodu braku miejsc został zmieniony na hotel Allegro Agadir. Po odwiedzinach w hotelu Iberostar doznałam szoku bo hotel Allegro odbiegal znacznie standardem od hotelu founty beach. Po 7 dniach przyjechałam zmęczona z powodu dyskoteki za oknem, szczekających psów, jeżdżących motorów i bijatyki miejscowych Był to najbardziej męczący urlop w moim życiu. Mimo dobrego jedzenia jak ktoś chce wypocząć odradzam ten hotel. Pozdrawiam
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłam z dziećmi w lutym w tym hotelu. Ogólnie hotel całkiem przyjemny,ale bez wielkich luksusów. Plaża bardzo blisko, bardzo ładna, do centrum 5- 10 min piechotą. Pokoj trochę mały nam się trafił, ale znajomi mieli całkiem spory. Sprzątany był codziennie włącznie z wymianą ręczników. Jedzenie bardzo smaczne, urozmaicone. Animatorzy bardzo troszczyli się żeby zapewnić nam rozrywkę natomiast zabrakło trochę rozrywek na wieczór dla dzieci. Obsługa bardzo miła. W zimie niestety basen nie jest podgrzewany .
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
ALLEGRO HOTEL to bdb wybor na krotki i udany pobyt w pln. Afryce. My wybralismy X-mas 2019. Marokanczycy sa przemili, zyczliwi. Zawsze usmiechnieci !!! Pokoje sredniej klasy. Ale jest wszystko, co potrzebne dla wygodnego pobytu. Mielismy pokoj z tarasem, z widokiem na basen, oraz restauracje ATLANTIC ze wspanialymi posilkami. A tuz po spozyciu.... kilkuset calorii, od razu wypad na pobliska promenade, z kijkami do fit, by zaczerpnac dawke JODU znad oceanu. I mijac sie z przyjaznymi usmiechami nie tylko turystow (....).
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
polecam hotel wypoczywaliśmy na przełomie marca I kwietnia pogoda super jedzonko troszkę monotonne ale ok
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Agadir to ciekawe miejsce pod wzgłędem odpoczynku, mikroklimat panujący tutaj to coś wspaniałego. Stary hotel dość czysty lecz ręczniki były zabierane codziennie o godz 10 a zwracane dopieto około 16 godz. Najbardziej jestem rozczarowany rezydentami, są to niewłaściweosoby na danym miejscu.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Infrastruktura hotelu z zewnątrz wygląda ciekawie i zaspokaja potrzeby rekreacyjne, natomiast obiekt wewnątrz - korytarze prowadzące do pokoju wyglądają jak z innej epoki. Obsługę hotelową czasami trzeba było prosić o sprzątnięcie pokoju. W naszej łazience był zapchany odpływ pod prysznicem, pomimo zgłaszania awarii naszej rezydentce i zapewniania nas, że odpływ będzie drożny, to do końca naszego wyjazdu nic w tej kwestii nie zmieniło. Natomiast priorytetową sprawą rezydentki była sprzedaż olejków i organizacja wycieczek.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w wielu miejscach a tym samym w wielu hotelach, i ten hotel wypada słabo, mocnym plusem hotelu są pokoje, bardzo wygodne łóżka i dobre jedzenie, natomiast przestrzeń wspólna do remontu, korytarze przypominają więzienie ;) basen też nie powala. Jeżeli chodzi o animacje w porównaniu z innymi destynacjami też na mizernym poziomie. Gdyby nie objazdowa wycieczka Magiczne Południe, która zachwyciła i zrekompensowała pobyt w tym hotelu. Na pewno nie wybrałabym tego hotelu na wakacje pobytowe w Maroku.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Opinia byłaby dużo wyższa gdyby nie trzy zabite karaluchy na wejściu. Później zmiana pokoju i już ich nie widziałem. U kolegi w pokoju też były. Poza tym wszystko ok. Dużym zgrzytem był wylot z Agadiru, który był opóźniony o ponad 15 godz. Przez cały czas pobytu na lotnisku brak jakichkolwiek informacji powodu opóźnienia lotu jak również przybliżonej godziny wylotu . Dostaliśmy wyżywienie i napoje.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel taki sobie, jeśli szukasz marokanskich klimatów, to nie tu. Zieleń wokół ładna, zadbana. Mało miejsca do wieczornego posiedzenia w barze. Pogoda nieciekawa była ( czerwiec), słońce wychodziło około 12-14, a zdarzało się, że w ogóle nie nie było słońca. Obsługa w recepcji niezbyt miła. Natomiast Maroko jako kraj podobało mi się, ich zwyczaje. Marokańczycy bardzo sympatyczni.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel fajny, ale Rainbow Tours zawiodło! 02 września przez facebookowy czat zadałam pytanie, cytuję: W hotelu Allegro powinniśmy zostać zakwalifikowani w pokoju superior, a zostaliśmy zakwaterowani w pokoju dokładnie takim samym jak osoby, które miały wykupiony pokój standardowy. Uzyskałam taką odpowiedź: Aktualnie nie widzę dodatkowych informacji na temat tego, czym one się różnią. Specyfikacja wygląda następująco: pokój standardowy, Dwuosobowy, Pokój standardowy Pomieszczenie: Metraż około 23 m21 pomieszczenieBalkon / taras Dostawka: Sofa / fotel Łazienka: Wanna i/lub prysznicSuszarka do włosów Widok: Od strony basenu Od strony ogrodu Wyposażenie pokoju: Klimatyzacja indywidualna Ogrzewanie Sejf płatny ok. 25 MAD/dzień Lodówka/mała lodówka TelefonTV-Sat.Wi-Fi pokój superior: Ponad 320 pokoi 2-osobowych (możliwość maksymalnie 1 dostawki dla dziecka w formie rozkładanego łóżka) z łazienkami i WC. Ponadto w pokojach: klimatyzacja sterowana indywidualnie, TV-sat, telefon, sejf (ok. 25 MAD/dzień) oraz balkon lub taras. Wszystkie pokoje z widokiem na ogród lub basen. Na życzenie hotel udostępnia bezpłatnie łóżeczko dla dziecka do 2 lat. Różnica w cenie pokoi wynosi ponad 400 zł! W hotelu Allegro powinniśmy zostać zakwaterowani w pokoju superior z widokiem na morze, a zostaliśmy zakwaterowani w pokoju dokładnie takim samym jak osoby, które miały wykupiony pokój standardowy. W rzeczywistości mieliśmy boczny widok, ale na toalety. W uwagach dla hotelarza prosiliśmy o pokój z dwoma łóżkami oraz z widokiem na basen lecz nikt nie wziął tego pod uwagę. Pytaliśmy rezydentki, ale nie wiedziała jaka jest różnica między pokojem standard, a superior. Miała zrobić notatkę w tej sprawie i wysłać do Rainbow, ponieważ powiedzieliśmy, że złożymy reklamację. W dniu 8 września gdy odwołany został lotnie mogliśmy liczyć na pomoc Organizatora imprezy. Nawet rezydent nie raczył odebrać telefonu i nam pomóc. Nikt z Rainbow nie poinstruował nas co powinniśmy robić w związku z odwołanym lotem. Nikogo nie obchodziło czy nikt nie ucierpiał w trzęsieniu ziemi. Nikt z Rainbow nie raczył poinformować nas kiedy nastąpi wylot, wyjazd z hotelu. Czy to są Wasze standardy!