Opinie o Allegro Agadir

Kategoria lokalna: 4

5.3/6
(203 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.5
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Słońce i ocean

    Krzysztof, Katowice 20.03.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Pełny wypoczynek, pewne Słońce, czyste plaże, miły i zimny ocean. Pyszne jedzenie , sympatyczna obsługa hoteluwa. Totalny relaks aż się nie chce wracać.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pod wrażeniem :-)

    Katarzyna, Gliwice 09.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Wyjazd do pachnącego Maroka. Pobyt w hotelu, który spełnił nasze oczekiwania, czysto w pokojach, baseny, plaża hotelowa, w miarę dostępne leżaki przy basenach. Jedzenie smaczne i urozmaicone, wieczór kuchni włoskiej czy marokańskiej, z ogromnym wyborem tadzinów. Miła obsługa w barach hotelowych. Jedyny minus: opaski all inclusive dopiero po godz. 12:00, pomimo, że w hotelu jest się o 9:00 rano po nocnej podróży.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wakacje Maroko

    Magdalena, Orzesze 28.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Bardzo polecam ten hotel. Hotel mały, nie jest nowy, ale jest odnowiony. Bardzo czysto, wszystko sprzatane codziennie. Dobre jedzenie. Obsługa Bardzo się starała żeby umilić pobyt. Blisko do plaży.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Bardzo dobry hotel

    IGOR 29.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Właśnie wróciliśmy z 2-tygodniowego pobytu w tym hotelu. Pokoje zgodne ze zdjęciami, sprzątane codziennie, codziennie nowe ręczniki i pościel. Bardzo dogodna lokalizacja dosłownie 2 minuty do plaży, około 30 minut pieszo na Souk El had, mniej więcej 45 minut spacerem do Mariny. Dużo restauracji i barów w pobliżu, również mały Souk typowo turystyczny. Woda w basenach chłodna ale spokojnie można wejść. Przejdźmy teraz do chyba największego autu tego hotelu jakim jest wyżywienie. Śniadanie na mały minus tylko to że codziennie to samo. Dużo świeżego pieczywa wędliny sery sałatki jajecznica kiełbaski i smażone na świeżo przy gościach jajka lub omlety. Obiady dosyć różnorodne dużo dań gotowanych w regionalnych tradycyjnych tajinach ale też znajdzie się coś dla każdego frytki pizza nugetsy ryby itd. Na kolację codziennie inny wieczór tematyczny kuchnia Marokańska, włoska, hiszpańska, francuska itd. Jedzenie w restauracji generalnie dobre tylko poza daniami przygotowanymi na świeżo z reguły zimne. Nie oznacza to że było stare ale napewno nie było przygotowane tuż przed podaniem. Desery ok każdy znajdzie coś dla siebie od ciastek i puddingów po placki. Bar nad basenem i godziny otwarcia trochę mijają się z prawdą. Bar otwarty od 10-18 z tym że od 10-12 tylko słodkie ciastka które są ze śniadań później frytki nuggetsy i pizza, chociaż pizzy trochę brakuje, duże zainteresowanie i często nie ma ani kawałka przez około 10-15 min a następnie rozchodzi się w mgnieniu oka. Na plus recepcja bardzo pomocni ludzie i generalnie obsługa. Animacje całościowo bardo dobrze zorganizowane basenowe ok jeżeli lubicie animacje znajdziecie coś dla siebie. Zaczynając od gier i zabaw poprzez gry sportowe typu pingpong siatkówka wodna czy piłka wodna poprzez standardowe animacje takie jak aqua aerobik. Wieczory codziennie zorganizowane atrakcje od karaoke do wieczorów marokańskich. Dodatkowo codziennie dyskoteka. Przejdźmy do minusów które udało mi się zauważyć. Najbardziej denerwujący minus, defacto wprowadzony przez Polaków to zajmowanie leżaków na basenie od godziny 7/8 rano. Pogoda z reguły robiła się około godziny 10/11 aby wyjść na basen. Sumarycznie przychodząc o tej godzinie na basen zostawały ledwo najgorsze miejsca aby znaleźć je dla 2 osób. Nie było by to problemem gdyby nie to że conajmniej 50% „zajętych” ręcznikiem leżaków były zajęte cały dzień a użytkowane max 2 godziny albo w ogóle. Zero reakcji hotelu na takie zachowania. Dość frustrujące że leżysz daleko od basenu mimo że 50% miejsc tuż przy basenie jest wolnych. Szczególnie uciążliwe może być to dla rodzin z małymi dziećmi gdzie leżaki są tuż obok brodzika i możesz wypoczywać na leżaku cały czas patrząc na swoje dziecko. Z tym że aby tak zrobić musisz wstać najlepiej o 6 rano i zająć leżak. Kolejny drobny minus to sprzątanie pokojów „na raty”. Około godziny 9 rano przychodzi pani i zabiera z twojego pokoju ręczniki i wychodzi. Jak chcesz się wykąpać rano to proponuję wstać o ósmej. Później około 10.30/11 przychodzi ponownie i sprząta pokój. Następnie około 13/14 przynosi świeże ręczniki. Ciekawa polityka hotelu. Pewnie można rozwiązać to inaczej i zrobić wszystko na raz, może jest jakiś inny względ logiczny przez który wygląda to właśnie w ten sposób. Kolejna wada to płatne drinki w barze, to jest już moim zdaniem zdecydowanie przesada. Oczywiście drinki w all inclusive są I jak na te standardy są nawet dobre. Całkiem spory wybór oczywiście alkoholi lokalnych. Drinki typu mojito, pina colada itd. mieszane z gotowych syropów przygotowanych na zapleczu i do tego dolane odpowiedniego alkoholu. Jest to jak najbardziej ok myślę że każdy coś dla siebie znajdzie. Jak wielkie jednak było nasze zdziwienie gdy pewnego wieczoru mieliśmy ochotę wypić sobie na balkonie nieco lepszego drinka. Poszliśmy więc do baru w lobby i poprosiliśmy płatne mojito podpisane jako Mojito z Bacardi. Faktycznie było to mojito z Bacardi z tym że był to dokładnie ten sam sztuczny syrop podany w plastikowym kubku i kieliszkiem Bacardi za cenę klasycznego mojito w barze za hotelem 60MAD. Generalnie poza tymi małymi minusami hotel w tej cenie wydaje mi się że jest naprawdę dobrym miejscem na pobyt w Agadirze. Hotel pod względem jedzenia standardów i obsługi zasługuje moim zdaniem na 5* z tego co wiem brakuje tylko siłowni i basenu wewnętrznego dlatego ma 4*.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem