Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w Anezi Tower w marcu 2016. Hotel oddalony o ok. 500 m od nadmorskiej promenady, na najwyższym wzniesieniu w centrum turystycznej części Agadiru. Ze względu na lokalizację na wznienieniu, duża ilość schodów przy podejściu od strony oceanu.Widok z okien na wschód lub zachód, zawsze widać ocean. Z wyższych pięter przepiękna panorama miasta. Serwis hotelowy na przyzwoitym poziomie, codzienne sprzątanie i wymiana ręczników. Obsługa bardzo miła, uśmiechnięta i pomocna. Sam pokój wyposażony we wszystko, co niezbędne. Duży taras. Łazienka nieco zniszczona. Telewizor LCD z kilkoma europejskimi kanałami, w tym TVPolonia. Internet WiFi działał w pokoju, choć podobno nie we wszystkich to standard. Posiłki urozmaicone i co najważniejsze, dobrze przyprawione (co w innych hotelach Agadiru nie zawsze jest oczywiste). Baseny jedynie z zimną wodą, brak podgrzewania. Ciągły silny wiatr ze względu na lokalizację na wzniesieniu. Ogólnie bardzo dobry hotel dla aktywnych, lubiących spacery.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Świetne położenie hotelu, wszędzie blisko - do plaży, do centrum i kawiarni. Znakomite jedzenie i bardzo sprawna obsługa hotelu. Miła atmostfera.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W okresie zimowym z pogodą bywa różnie, zależy jak się trafi. Przeważnie jest słońce, ale może również padać deszcz. Często od oceanu wieje dość chłodny wiatr. Ale w zaciszu na leżaku można się opalić. Noce zimne. Dlatego klimatyzacja w pokoju bardzo się przydaje. Pokój czysty, obsługa, jedzenie dobre, czasem tylko brakowało mięsa na obiadokolacji. Wi-fi dostępne przy recepcji, niekiedy był problem z zasięgiem. Pokoje z bocznym widokiem na morze, trochę głośne - dochodził hałas z pobliskiej dość ruchliwej ulicy, miało się wrażenie, że ktoś urządza sobie wyścigi samochodowe lub motocyklowe w nocy. Z animacji nie korzystałam. Wydzielona plaża hotelowa i leżaki są bezpłatne, ale codzinnie należy pobrać kwit z recepcji, który oddajemy na plaży. Ręczniki plażowe chyba też są do pobrania na recepcji - ja miałam swój. Rezydentka na pierwszym spotkaniu uprzejma, jednak gdy pojawił się problem, bardziej pomocne okazały się panie rezydentki z innego biura. Nie chodziło o wielką pomoc czy poświęcenie, ale gdy rezydentka nawet czegoś nie wie, nie powinna odzywać się do klienta tak niegrzecznym tonem. W tym przypadku swoją klasę pokazała rezydentka z innego biura, która wcale nie musiała, a grzecznie i uprzejmie odpowiedziała mi na pytanie. Pierwszy raz byłam z biurem Rainbow i w odróżnieniu od innych biur, rezydent jedzie z grupą z lotniska i wysiada z poszczególnymi osobami do każdego hotelu, jest to zapewne pomocne dla osób, które jadą po raz pierwszy lub nie znają języka. Z drugiej strony wydłuża czas rozwożenia grupy do poszczególnych hoteli.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bezpiecznie, ciekawie, w hotelu czysto, pokój duży i ładny, miła obsługa. Brak balkonu.