Opinie o Anezi Tower

Kategoria lokalna 4

4.9/6
(91 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.6
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
5.1
Pilot
5.5
Plaża
5.1
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.4
Program wycieczki
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.3
Transport
5.5
Wyżywienie
4.8
Zakwaterowanie
5.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Anezi Tower wypoczynek

    Bogusława , DĄBROWA GÓRNICZA 07.01.2019

    Świetne położenie hotelu, wszędzie blisko - do plaży, do centrum i kawiarni. Znakomite jedzenie i bardzo sprawna obsługa hotelu. Miła atmostfera.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    41

    Udany pobyt

    Diki 07.02.2018 | Termin pobytu: grudzień 2017

    W okresie zimowym z pogodą bywa różnie, zależy jak się trafi. Przeważnie jest słońce, ale może również padać deszcz. Często od oceanu wieje dość chłodny wiatr. Ale w zaciszu na leżaku można się opalić. Noce zimne. Dlatego klimatyzacja w pokoju bardzo się przydaje. Pokój czysty, obsługa, jedzenie dobre, czasem tylko brakowało mięsa na obiadokolacji. Wi-fi dostępne przy recepcji, niekiedy był problem z zasięgiem. Pokoje z bocznym widokiem na morze, trochę głośne - dochodził hałas z pobliskiej dość ruchliwej ulicy, miało się wrażenie, że ktoś urządza sobie wyścigi samochodowe lub motocyklowe w nocy. Z animacji nie korzystałam. Wydzielona plaża hotelowa i leżaki są bezpłatne, ale codzinnie należy pobrać kwit z recepcji, który oddajemy na plaży. Ręczniki plażowe chyba też są do pobrania na recepcji - ja miałam swój. Rezydentka na pierwszym spotkaniu uprzejma, jednak gdy pojawił się problem, bardziej pomocne okazały się panie rezydentki z innego biura. Nie chodziło o wielką pomoc czy poświęcenie, ale gdy rezydentka nawet czegoś nie wie, nie powinna odzywać się do klienta tak niegrzecznym tonem. W tym przypadku swoją klasę pokazała rezydentka z innego biura, która wcale nie musiała, a grzecznie i uprzejmie odpowiedziała mi na pytanie. Pierwszy raz byłam z biurem Rainbow i w odróżnieniu od innych biur, rezydent jedzie z grupą z lotniska i wysiada z poszczególnymi osobami do każdego hotelu, jest to zapewne pomocne dla osób, które jadą po raz pierwszy lub nie znają języka. Z drugiej strony wydłuża czas rozwożenia grupy do poszczególnych hoteli.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Maroko to ciekawy kraj

    BEATA, Nowy Targ 20.08.2019

    Bezpiecznie, ciekawie, w hotelu czysto, pokój duży i ładny, miła obsługa. Brak balkonu.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    34

    Piękne dni w Agadirze

    Barbara 14.03.2022

    To był udany wyjazd.Piękny widok z Pokoju na piękną plażę i morze,sympatyczni ludzie tak w hotelu jak i na zewnątrz-zawsze pomocni. Udane wycieczki fakultatywne do Marakeszu - to trzeba zobaczyć. 2godziny na wielbłądach(,,Dupa masarz" ):- komentarz prowadzącego karawanę) oraz podróż dżipami-może mniej atrakcyjna ale obiad zrekompensował wszystko-pyszne jedzenie świeżo pieczony chleb i miłe towarzystwo.Polecam wszystkie te wyjazdy zwłaszcza z Panią Anią.Pozdrawiam wszystkich i czekam na zniesienie testów aby móc zaplanować następny wyjazd do Agadiru.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem