Opinie klientów o Allegro Agadir (ex. Atlas Almohades)

5.2 /6
79 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
5.5
Pilot
5.5
Plaża
5.6
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.6
Program wycieczki
5.5
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
5.2
Transport
5.5
Wyżywienie
5.5
Zakwaterowanie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Julian Marek, Warszawa 16.12.2019

Agadir

Pobyt sie udał, pogoda dopisala,nie korzystalem z wycieczek,obsluga miła, hotel położony w miarę blisko morza

4.5/6

Agnieszka, Jaworzno 12.12.2023
Termin pobytu: listopad 2023

Pobyt można uznać za udany

Hotel bardzo dobrze utytułowany, czysty, bardzo miła obsługa. jedzenie smaczne i świeże, każdy znajdzie coś dla siebie. Nie jest to najnowszy budynek, korytarze wymagają remontu, ale nie jest to dużym problemem. Bardzo niemiło zaskoczył nas jednak basen. Który nie jest podgrzewany -jak to jest w ofercie od listopada- podgrzewanie owszem jest ale, jeśli już to od lutego- taką informację otrzymaliśmy w recepcji po zgłoszeniu tego faktu. Po zgłoszeniu nieprawidłowości rezydentowi usłyszeliśmy, że to błąd oferty i tyle było rozmowy. To spory minus bo woda w basenie w listopadzie była już bardzo zimna.

4.5/6

Paulina, Bytom 04.06.2023
Termin pobytu: maj 2023

Wakacje 2023

Sam pobyt w Maroko mogę ocenić na 5 natomiast znajdzie się kilka mankamentów które można dopracować jeśli chodzi o ten hotel m.in. -Brak czajnika w pokoju (kawy,herbaty); -Brak kosza w pokoju; -Brak wody butelkowanej w pokoju; -Woda w basenie zimna (basen nie podgrzewany); -W porze między obiadem a kolacją w barze podawane są napoje w plastikowych kubkach które ku zdziwieniu trafiają do ponownego obiegu (kelnerzy oraz obsługa wręcz prosi o ich oddanie a nie wyrzucanie); -Po kolacji czyli 21:30 nic się nie dzieje (mam na myśli brak imprez-każdy jest zdany na zorganizowanie sobie czasu); -Zaskoczeniem było brak "breakfast boxów" jeśli ktoś ma wycieczkę z rana do wieczora to jest zobowiązany zaopatrzyć się we własne jedzenie. Natomiast z plusów tego hotelu to na pewno: -Lokalizacja (do Ocenu jest dosłownie 100m) + blisko do sklepów; -Jedzenie czyli śniadanie, obiad i kolacja bardzo dobre (na pobyt 7 dniowy 3 razy mieliśmy ich tradycyjne jedzenie podawane w tażinie); -Sprzątnie pokoi odbywa się codziennie; -Pokoje nowoczesne, wyremontowane + na terenie hotelu znajdują się bardzo zadbane ogrody; -Wycieczki organizowane przez Polską rezydentkę mogę ocenić na 110%; -W ciągu dnia animatorzy zapewniają rozgrywkę przy basenie; -Ochrona hotelu przez 24 godziny na dobę; -Leżaki na plaży w wyznaczonym miejscu tego hotelu są bezpłatne.

4.5/6

MIECZYSLAW, Kłodzko 28.12.2019

Allegro: zalety i mankamenty

Dobry standard oraz lokalizacja, tylko przez ulicę do super nadmorskiej promenady. W mojej subiektywnej (urbanistycznej) ocenie mankamentem Allegro jest błędna organizacja przestrzenna ośrodka, a w szczególności nadmierne zagęszczenie (wczasowiczów i wydarzeń) w w centralnej części, wokół basenu. Na zbyt małej powierzchni zlokalizowano zbyt duży hotel co moim zdaniem zmniejsza komfort wypoczynku.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem