Opinie o Club Al Moggar

Kategoria lokalna 4

4.2/6
(94 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
4.9
Pokój
3.6
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel

    EDMUND , BYDGOSZCZ 25.03.2014

    Hotelu nie polecam nikomu. Z pewnością jeszcze raz polecimy do Maroka, ale już do innego hotelu. Dodatkowym minusem była rezydentaka- nieuprzejma i opryskliwa. W dniu wylotu nie dostaliśmy ani śniadania ani prowiantu na drogę. Szkoda, że skończyło się tak niemiło, bo objazd był fantastyczny !

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    29

    Ocena hotelu

    Paweł , Gdańsk 03.02.2017 | Termin pobytu: styczeń 2017

    Hotel niewielki ale schludnie utrzymany, ładne krzewy na terenie, brak podgrzewanego basenu, pokoje czyste, brudne ręczniki serwis zabiera rano a czyste dostarcza dopiero po południu. Duży problem w hotelu to wyżywienie, a właściwie jego wyjątkowy brak wyboru. Na śniadania bez zmian można dostać tylko jajecznicę i i kilka rodzajów warzyw. Na obiad i kolację jeden rodzaj mięsa, przez 7 dób hotelowych tylko dwa razy było jadalne, musieliśmy żywić sie dodatkowo na mieście mimo wykupionych posiłków.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Agadir Club Al Moggar

    Elżbieta, Pabianice 17.05.2016

    Ołsługa mało zadowolona z pobytu przyjezdnych, ponurzy i oschli, jedzenie marne. Ogród przy hotelu ładny, animacie brak.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    pobyt

    ANNA, Warszawa 01.07.2019

    Hotel pięknie położony,niestety pokoje pozostawiają wiele do życzenia. pierwszy pokój brudny,śmierdzący z muchami mi prusakami. zamiana pokoju kosztowała mnie dwa dni nerwów i frustracji,były to dni zabrane z normalnego wypoczynku. pani rezydent niekompetentna ,zero pomocy z jej strony. proszę informować swoich klientów o sytuacji w tym hotelu,bo już wiem,że z tym hotelem macie Państwo problemy nie od teraz.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem