Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jest mi bardzo przykro. Tak wiele słyszeliśmy dobrych opinii, a tu takie rozczarowanie :(( Animacje leżą totalnie za tyle kasy to naprawdę powinno im być wstyd. Dla dzieci nie ma żadnej rozrywki :/ Jeśli chodzi o jedzenie to było zjadliwe i dosyć spory wybór, ale ciosem było między innymi fakt, że obsługa nie dokładała jedzenia jeśli czegoś brakowało, więc jeśli coś się skończyło no to trudno więcej nie dokładali, przychodząc na obiad potrafiły być brudne stoły na których były talerze ze śniadania no szok jeszcze czegoś takiego nigdy nie widziałam. Obsługa szału nie robi niestety nie czułam się tam w żadnym stopniu zaopiekowana jako turysta i klient. Jedyni w dniu przyjazdu dostaliśmy koktajl, który był faktycznie smaczny. Obsługa nie zawsze niestety mówiła po angielsku, więc dogadać się było ciężko w pewnych momentach. Mieliśmy bardzo przykrą sytuację w strefie sprzątania. Pan pozostawił brudną szmatę na blacie, oblaną ubikację????? Kolejny szok jak dla mnie. Pani manager powiedziała „przepraszamy bardzo” i sprawa została zakończona. Natomiast już w resztę dni było sprzątane 10/10 i łabędzie na łóżku, wiec powiedzmy, że im to wybaczamy. Ogólna ocena jest słaba hotel po prostu nas zawiódł. Zmieniło się kierownictwo i jest zupełnie inaczej niż w poprzednie lata :((
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ma super opinie , tylko dlatego że jeżdżą do niego w większości Polacy , mała część uboższych Francuzów i miejscowi . Wśród miejscowych ( organizujących wycieczki ) jest to hotel dla ''biedaków" - nie obrażając nikogo. My wybierając ten hotel sugerowaliśmy się właśnie opiniami . No właśnie ... . Zwykły hotel . Pobyt sam jak najbardziej , jako Maroko . Raz i wystarczy . Hotel - brudny . Brudny i jeszcze raz brudny . Pokoje niedomyte , w naszym wypadku z mrówkami . Leżaki na basenie i parasole - stan fatalny . Plaża hotelowa ... to tylko nazwa nic więcej . Nie ma nic wspólnego z jakąś intymnością hotelową . Jedzenie ok , choć sushi z kiełbasą ... fajne ! Ale poważnie , jedzenie na plus i nic więcej . Sądzę z całym szacunkiem , opinie są ludzi którzy nie wiedzą że za takie pieniądze można naprawdę mieć czyściutki hotel i ogólnie dużo lepsze warunki. W Polsce ten obiekt miałby problem z otrzymaniem 3*. Ogólnie za te pieniądze nie polecam ( 2+2) 14 dni. Obok hotele sieci RIU - i to jest właśnie to . I nie koniecznie ten 5* , lecz te 4*. Delikatna dopłata i różnica kolosalna . Ale one nie mają tylu opinii, gdyż tam Polaków na lekarstwo
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie jedźcie do Agadiru w sierpniu!!!! Rezydent powie że to anomalia pogodowa, a lokalni że to norma, już wiedzą że wg. Polaków to jest "masakra Syberia". Z powodu wysokiej wilgotności, zimnego wiatru i gęstej mgły prognozy pogody są całkowicie niewiarygodne. Przez 14 dni: 4 słoneczne, 3 zimne (odczuwalna temp. <20 , na basenie w polarach), reszta w kratkę. Sam hotel po prostu OK, 3,5 - 4 gwiazdki, więcej to pobożne życzenia. Na początek negatywy: 1. wystój generyczny, podstawowy, czysto, ale nie lśniąco, łazienka "niedomyta" brudne fugi itp. Są 3 skrzydła, wszedzie wygląda podobnie, odnowienie hotelu to wg, właścicieli malowanie białą farbą korytaży, której zapach unosi się nieustannie - work in progress. 2. personel. Wymuszona uprzejmość, wchodzenie room serwisu o 8.30 do sprzątania, przerzucanie ręczników i przenoszenie leżaków na prośbę gości mówiących po arabsku. Ale jak ja poprosiłem o parasol - te 3 akurat są uszkodzone. Dalej kilka przykładów: jedną kawę zrobię, ale już 3 nie - WŁAŚNIE popsuł sie aparat, ręczniki do 18.30, ale o 18.00 juz nie ma kart i nie można zwrócić. Sejf, o 8.00 za wcześnie, przyjdź o 9.00 - choć płatny. 3. animacje. Fatalne, berberyjska muzyka na różne odcienie, biorąc pod uwagę zmienność pogody - nie ma żadnej oferty dla dzieci, placu zabaw, gier... 4. plaża. Na wygrodzonym hotelowym odcinku czysto, choć leżaki brudne. Na pozostałej - tłumy Marokańczyków, grille, stoły, fajny folklor, ale nie przez 14 dni. Pozytyw: 1. Restauracja główna, tutaj personel uprzejmy, uczynny, nawet drobne napiwki powodują uśmiech. Jedzenie dobre, dużo do wyboru, ale przed 14 dni to samo, wieczór marokański to obrusy i świeczki, jedzenie to samo. Wino i piwo w każdej ilości samoobsługowo. Kawa, woda i napoje - 24h w lobby z aparatu - świetne rozwiązanie. 2. Ocean, byłby fajny gdyby nie chmury, są wysokie fale, zimna woda, ale można poskakać, zabawa jest. Wycieczki fakultatywne to mega MINUS dla Rainbow, będzie reklamacja. W skócie: - Croco Park Rewelacja, tylko za krótko - Marrakesz - wyjazd z hotelu za późno, większość czasu to podróż, wolnego jest 1h, którą spędzisz jedząc (restauracja wiadomo powoli), bo powrót jest w nocy, a nikt nie pomyślał że może byc inaczej, wyjechać nad ranem, zjeść przekąski w drodze, a wrócić na kolację... - Wielbłądy - to się ociera o nękanie zwierząt, ja wiem że jest miejscowy podwykonawca, ale jakoś mam wrażenie że cena decyduje, gdyż mijaliśmy karawany z czystymi siodłami, zwięrzętami bez chorób skóry i oczu. Sam spacer odbywa się w zasadzie na wysypisku śmieci, tak to określiły dzieci.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
szkoda że biuro nie informuje na bieżąco o pogodzie z 7 dni tylko raz słońce i 2 razy po południu brak listy drinków