Opinie klientów o IBEROSTAR Waves Founty Beach

5.5 /6
435 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
5.6
Pilot
5.5
Plaża
5.5
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.6
Program wycieczki
5.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.0
Transport
5.5
Wyżywienie
5.6
Zakwaterowanie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Edyta, Jamki 09.09.2019

Rodzina47-51+18

Hotel wspaniały ,przepyszne jedzenie dla każdego coś dobrego blisko oceanu dwa baseny obsługa pomocną i zawsze uśmiechnięta pokoje przestronne czyste codziennie sprzątane ,

6.0/6

KAROLINA, KNURÓW 04.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Wypoczynek w Maroku w sierpniu

„Jeden z najlepszych hoteli w Maroku” (Agadirze) i faktycznie można śmiało sie z tym zgodzić już z zewnątrz się prezentował na porządny hotel a po wejściu do środka było jeszcze lepiej. Bezpieczeństwo w hotelu na wysokim poziomie na każdym rogu ochrona, czy po podjechaniu każdego samochodu pod hotel sprawdzanie go dookoła to juz samo świadczy że to nie jest byle jaki hotel. Jedzenie bardzo smaczne różnorodność i ilość potraw nie do przejedzenia od makaronów, pizze, mięsa, owoce morza, po sałatki, owoce, ciasta, naleśniki, słodycze, fontannę czekolady, lody itd. Nie było raczej rzeczy której tam by nie było. Obsługa bardzo miła. Drinki smaczne (nieoszukane) wręcz niekiedy ilość lanego alkoholu to 1/2 szklanki. Każdego dnia odbywały sie animacje w trakcie dnia przy basenie konkursy czy aerobik w wodzie a wieczorami tańce i występy na tarasie. Baseny 2 ogromne miejscami nawet o głębokości ponad 2m a miejscami i po 1.3m i jeden brodzik dla dzieci leżaków dużo zawsze znaleźliśmy miejsce w grupie 4os. Dużym plusem był bar przy basenie przy którym serwowane były dania obiadowe że nie trzeba było iść na obiad do głównej restauracji tylko można było zjeść przy basenie. co do wewnętrznego basenu sie nie wypowiem bo nie dotarłam. Pokoje czyste codziennie sprzątane ręczniki codziennie wymieniane, wszystko tak jak należy. Jeśli chodzi o miejscowość z hotelu prawie że bezpośrednie wyjście nad ocean do pobliskiego większego sklepu ok 20min spacerkiem na bazar warto wziąć dojechać taksówką które są nawet pod hotelem. Jestem bardzo zadowolona z pobytu, hotel warty odwiedzenia i obsługiwany na najwyższym poziomie. POLECAM!

6.0/6

ALEKSANDRA, GRODZISL WLKP. 22.09.2022

SPOKO MAROKO

Serdecznie polecam! Super hotel, czyściutki, jedzenie różnorodne i pyszne, obsługa hotelowa na najwyższym poziomie. Warto wybrać ten hotel! :)

6.0/6

JOANNA 10.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Iberostar Agadir wrzesień 2023

Świetny hotel. Bezpośrednio obok oceanu oraz deptaku. Stosunkowo blisko do suku, mariny i kolejki na twierdzę. Jedzenie bardzo dobre i bardzo duży wybór w obu restauracjach (w głównym budynku i nad basenem). Obsługa pomocna, uprzejma. Pokoje ładne, czyste i duże, sprzątane codziennie. Internet działa bardzo sprawnie w całym hotelu, również na plaży. Leżaki na plaży komfortowe z parasolami, ogrodzone sznurem. Turystów pilnuje na niej ochroniarz hotelowy, który nie wpuszcza plażowych sprzedawców i osób spoza hotelu. Plaża piaszczysta, duża. Nad basenem mnóstwo leżaków. Ręczniki są za kaucję w wysokości 100 dirchamów za sztukę. W pokojach dostępne kosmetyki w wielorazowych pojemnikach z odzysku (duży plus za działania eko). W pokojach dostępny dzbanek na wodę oraz szklanki. Dzbanki napełnia się samemu z dozowników na każdym piętrze. Animacje w ciągu dnia i pokazy wieczorne na wysokim poziomie artystycznym. Ekipa animacyjna Star Friends cudowna. Nie są nachalni, nie zaczepiają non stop. Są uprzejmi, zabawni i sympatyczni. Potrafią udzielić wielu informacji o Maroku czy samym Agadirze, próbują mówić po polsku. Komunikacja z recepcją oraz personelem hotelu głownie po angielsku, francusku i niemiecku. Jeśli ktoś nastawia się na dobrą kawę, to Maroko jest słabym wyborem. Marokańczycy piją głównie herbatę, więc z niej polecam korzystać. Generalnie moim zdaniem bardzo dobry hotel, nawet dla wymagających turystów.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem