Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
5.5/6
TOMASZ, BYDGOSZCZ 23.07.2017 Termin pobytu: czerwiec 2017
Bardzo trafny wybór
Hotel oddalony od mariny pół godziny marszu promenadą. I całe szczęście, bo nie czuliśmy specyficznego "zapaszku" tak jak w marinie. Zdecydowany plus. Hotel pod prawie wszystkimi względami bardzo poprawny. Gdyby jedzenie było ciut bardziej zróżnicowane, byłoby super. Aczkolwiek były potrawy, których nie spotkaliśmy dotąd w innych hotelach np.ostrygi i szampan 😀 Czytaliśmy we wcześniejszych opiniach, że poginęły ludziom z pokoi pieniądze, kosztowności, a nawet perfumy. Dziwne, bo my nawet zostawiając celowo napiwek, zastawaliśmy go nietkniętego. Musiałem odszukać panią pokojową, żeby osobiście dać jej pieniądze. Obsługa bardzo miła i NIENACHALNA !! Ogólna ocena bardzo dobra.
5.5/6
Janusz, Toruń 17.05.2024 Termin pobytu: maj 2024
dobry hotel
Piękna plaża.Bardzo dobre jedzenie. Personel miły i pomocny. Bardzo polecam. Blisko plaży. Dopilnowane
5.5/6
Barbara Maria, Koziegłowy 09.07.2014
hotel polecam ale rezydentkę Dorotę Szelezińską zeprezentującą Raibow nie
hotel spełnił moje oczekiwania ,chociaż leżaków trochę za mało ,jak nie zajmiesz leżaka i parasola około 6 rano ,to po śniadaniu kłopot.Obsługa bardzo miła i pomocna,jedzenie też urozmaicone i smaczne . Rezydentka P.Dorota ,,odbierała" nas z innego hotelu (byliśmy tam po zakończonej dzień wcześniej objazdówce z P.Krysią nawiasem mówiąc swietnie się nami opiekowała) odbierała w cudzysłowie bo weszła krok do hotelu ,gdzie hol dosyć duży i osób oczekujących z walizkami też sporo i cofnęła się może coś szepnęła ,ponieważ zauważyliśmy stojący autobus wyszliśmy przed hotel a za nami inni ,przy pracującym autobusie ,przy otwartym luku bagażowym stała w/w Pani rezydentka Dorota Szelezińska i coś chyba mówiła dopiero na nasze głośne pytanie (przekrzyczeć pracę silnika autobusu) potwierdziła że m.in. po nas przyjechała . Jakby nie mogła wejść do holu hotelowego ,gdzie w pomieszczeniu klimatyzowanym i cichym wyjaśnić zasadę pokowania bagażu w luku bagażowym autobusu i rozwożenia po hotelach pobytowych. Na spotkaniu końcowym kończącym pobyt w hotelu poinformowała nas (po sprawdzeniu w recepcji)że otrzymamy suchy prowiant na drogę (wyjazd z hotelu o 6 rano bez śniadania)a okazało się ,że prowiantu nie ma a jest kawa i słodka bułka do spożycia na miejscu co połykaliśmy w biegu bo czasu mało (suchy prowiant byśmy zjedli w półgodzinnej drodze na lotnisko) .Taki rezydent jak P.Dorota Szelezińska tylko psuje opinię biura Rainbow i wprowadza haos w pobyt turystów w Agadirze . Barbara
5.5/6
Agnieszka Jadwiga, --- 23.10.2019
Wypoczynek nad Adriatykiem
Hotel, w którym każdy znajdzie miejsce dla siebie: restauracje, animacje, baseny, plaża, tańce, zabawy dla dzieci, przepyszne jedzenie, kolorowe drinki. Dzięki profesjonalnej obsłudze można poczuć się "po królewsku";)! Maroko - kraj nieco tajemniczy o zupełnie odmiennej kulturze jednocześnie bardzo przyjaznej dla odwiedzających. Czas jakby się tam nieco zatrzymał...