Opinie klientów o IBEROSTAR Waves Founty Beach

5.5 /6
417 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
5.6
Pilot
5.5
Plaża
5.5
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.6
Program wycieczki
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.0
Transport
5.5
Wyżywienie
5.6
Zakwaterowanie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

TOMASZ, BYDGOSZCZ 23.07.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

Bardzo trafny wybór

Hotel oddalony od mariny pół godziny marszu promenadą. I całe szczęście, bo nie czuliśmy specyficznego "zapaszku" tak jak w marinie. Zdecydowany plus. Hotel pod prawie wszystkimi względami bardzo poprawny. Gdyby jedzenie było ciut bardziej zróżnicowane, byłoby super. Aczkolwiek​ były potrawy, których nie spotkaliśmy dotąd w innych hotelach np.ostrygi i szampan 😀 Czytaliśmy we wcześniejszych opiniach, że poginęły ludziom z pokoi pieniądze, kosztowności, a nawet perfumy. Dziwne, bo my nawet zostawiając celowo napiwek, zastawaliśmy go nietkniętego. Musiałem odszukać panią pokojową, żeby osobiście dać jej pieniądze. Obsługa bardzo miła i NIENACHALNA !! Ogólna ocena bardzo dobra.

5.5/6

Janusz, Toruń 17.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

dobry hotel

Piękna plaża.Bardzo dobre jedzenie. Personel miły i pomocny. Bardzo polecam. Blisko plaży. Dopilnowane

5.5/6

Barbara Maria, Koziegłowy 09.07.2014

hotel polecam ale rezydentkę Dorotę Szelezińską zeprezentującą Raibow nie

hotel spełnił moje oczekiwania ,chociaż leżaków trochę za mało ,jak nie zajmiesz leżaka i parasola około 6 rano ,to po śniadaniu kłopot.Obsługa bardzo miła i pomocna,jedzenie też urozmaicone i smaczne . Rezydentka P.Dorota ,,odbierała" nas z innego hotelu (byliśmy tam po zakończonej dzień wcześniej objazdówce z P.Krysią nawiasem mówiąc swietnie się nami opiekowała) odbierała w cudzysłowie bo weszła krok do hotelu ,gdzie hol dosyć duży i osób oczekujących z walizkami też sporo i cofnęła się może coś szepnęła ,ponieważ zauważyliśmy stojący autobus wyszliśmy przed hotel a za nami inni ,przy pracującym autobusie ,przy otwartym luku bagażowym stała w/w Pani rezydentka Dorota Szelezińska i coś chyba mówiła dopiero na nasze głośne pytanie (przekrzyczeć pracę silnika autobusu) potwierdziła że m.in. po nas przyjechała . Jakby nie mogła wejść do holu hotelowego ,gdzie w pomieszczeniu klimatyzowanym i cichym wyjaśnić zasadę pokowania bagażu w luku bagażowym autobusu i rozwożenia po hotelach pobytowych. Na spotkaniu końcowym kończącym pobyt w hotelu poinformowała nas (po sprawdzeniu w recepcji)że otrzymamy suchy prowiant na drogę (wyjazd z hotelu o 6 rano bez śniadania)a okazało się ,że prowiantu nie ma a jest kawa i słodka bułka do spożycia na miejscu co połykaliśmy w biegu bo czasu mało (suchy prowiant byśmy zjedli w półgodzinnej drodze na lotnisko) .Taki rezydent jak P.Dorota Szelezińska tylko psuje opinię biura Rainbow i wprowadza haos w pobyt turystów w Agadirze . Barbara

5.5/6

Agnieszka Jadwiga, --- 23.10.2019

Wypoczynek nad Adriatykiem

Hotel, w którym każdy znajdzie miejsce dla siebie: restauracje, animacje, baseny, plaża, tańce, zabawy dla dzieci, przepyszne jedzenie, kolorowe drinki. Dzięki profesjonalnej obsłudze można poczuć się "po królewsku";)! Maroko - kraj nieco tajemniczy o zupełnie odmiennej kulturze jednocześnie bardzo przyjaznej dla odwiedzających. Czas jakby się tam nieco zatrzymał...
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem