Kategoria lokalna 4
5.5/6
Jestem zadowolony. Warunki na miejscu oraz obsługa były na wysokim poziomie. Nie mam uwag. Osobiście zrealizowałem cele podróży, zobaczyłem wszystko to co chciałem w ramach możliwości. Polecam zarówno biuro podróży jak i hotel Iberostar Founty Beach. Trzeba przyznać , że Rainbow góruje jakością obsługi podróżnego w porównaniu z innymi wiodącymi biurami podróży w Polsce.
Marek, Głowno - 02.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
0/1 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Piękna plaża.Bardzo dobre jedzenie. Personel miły i pomocny. Bardzo polecam. Blisko plaży. Dopilnowane
Janusz, Toruń - 17.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
5.5/6
hotel spełnił moje oczekiwania ,chociaż leżaków trochę za mało ,jak nie zajmiesz leżaka i parasola około 6 rano ,to po śniadaniu kłopot.Obsługa bardzo miła i pomocna,jedzenie też urozmaicone i smaczne . Rezydentka P.Dorota ,,odbierała" nas z innego hotelu (byliśmy tam po zakończonej dzień wcześniej objazdówce z P.Krysią nawiasem mówiąc swietnie się nami opiekowała) odbierała w cudzysłowie bo weszła krok do hotelu ,gdzie hol dosyć duży i osób oczekujących z walizkami też sporo i cofnęła się może coś szepnęła ,ponieważ zauważyliśmy stojący autobus wyszliśmy przed hotel a za nami inni ,przy pracującym autobusie ,przy otwartym luku bagażowym stała w/w Pani rezydentka Dorota Szelezińska i coś chyba mówiła dopiero na nasze głośne pytanie (przekrzyczeć pracę silnika autobusu) potwierdziła że m.in. po nas przyjechała . Jakby nie mogła wejść do holu hotelowego ,gdzie w pomieszczeniu klimatyzowanym i cichym wyjaśnić zasadę pokowania bagażu w luku bagażowym autobusu i rozwożenia po hotelach pobytowych. Na spotkaniu końcowym kończącym pobyt w hotelu poinformowała nas (po sprawdzeniu w recepcji)że otrzymamy suchy prowiant na drogę (wyjazd z hotelu o 6 rano bez śniadania)a okazało się ,że prowiantu nie ma a jest kawa i słodka bułka do spożycia na miejscu co połykaliśmy w biegu bo czasu mało (suchy prowiant byśmy zjedli w półgodzinnej drodze na lotnisko) .Taki rezydent jak P.Dorota Szelezińska tylko psuje opinię biura Rainbow i wprowadza haos w pobyt turystów w Agadirze . Barbara
Barbara Maria, Koziegłowy - 09.07.2014
4/4 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Hotel, w którym każdy znajdzie miejsce dla siebie: restauracje, animacje, baseny, plaża, tańce, zabawy dla dzieci, przepyszne jedzenie, kolorowe drinki. Dzięki profesjonalnej obsłudze można poczuć się "po królewsku";)! Maroko - kraj nieco tajemniczy o zupełnie odmiennej kulturze jednocześnie bardzo przyjaznej dla odwiedzających. Czas jakby się tam nieco zatrzymał...
Agnieszka Jadwiga, --- - 23.10.2019
2/2 uznało opinię za pomocną