Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo dobry hotel, żadnych problemów. Duża, piaszczysta plaża. Minusem jest dość zimna woda w oceanie, wysokie fale więc dość trudno popływać.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo dobry hotel w dobrej lokalizacji, turysci spokojni, bardzo malo dzieci, nie bylo tez głośno. Jedzenie bardzo dobre chociaz juz w drugiej dobie mialem "zemstę" (pomimo stosowania reżimu woda/lód). Napoje, w tym alkoholowe OK, poza kiepską kawą. Plaza przy hotelu ładna, bez problemu bezplatne lezaki. . Piasek przyjemny, w oceanie wysoka fala/surfingowa. Baseny duze, mozna plywac.. Pod wieczór czynny tylko 1 bar, palaczy jest więcej niz w Polsce, wiec czasem sie trzeba bylo przesiąśc. W pokoju czysto., lodowka, w holu dostep do wody pitnej bez ograniczen. Niestety po raz kolejny w Rainbow po przyjezdzie pojawiła sie konieczność wymiany pokoju, ten z przydziału bardzo kiepski, przy ulicy. 2 wycieczki fakultatywne- Marakesz, wyjazd jeepami- lekkie rozczarowanie, rezydentka sprawiala wrazenie, ze bardziej zalezy jej na dobrych ukladach z miejscowymi niz na turystach z Polski
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłem w tym hotelu razem z żoną przez 2 tygodnie ,od 26 sierpnia do 9 września. Hotel na wysokim poziomie. Pokój ładny i duży, codziennie sprzątany. Miałem opcję z bocznym widokiem na morze i faktycznie taki był. Wyżywienie dobre i w wielkim wyborze. Obsługa na stołówce bardzo sprawna, nie było problemów ze znalezieniem wolnego stolika, pomimo olbrzymiej ilości turystów. Połowa gości hotelu to arabowie, którzy czasami irytują swoim zachowaniem. Mnie najbardziej u nich drażni, że nabierają olbrzymie ilości jedzenia, po czym zjadają z tego maksymalnie 20 procent i wszystko zostawiają. Plaża to to oddzielone sznurkiem leżaki hotelowe, na plaży publicznej. Zwłaszcza weekendy na plaży tłumy miejscowych. Wchodząc do oceanu jesteś nielicznym z białych. Woda w ocenie ciepła, długo płytko. Ja wchodziłem daleko, bo lubię skakać przez fale. Drinki w barach dobre, z alkoholi oryginalnych. Do portu w Agadirze kilkukilometrowa promenada nadmorska. Niestety, tą promenadą nie da się spokojnie pospacerować. A to dlatego, że co kilka kroków jesteś atakowanych przez handlarzy którzy chcą ci coś sprzedać. Zagadują natarczywie, także po polsku, trudno się ich pozbyć. Ale to już nie jest wina hotelu. Byliśmy na wycieczce w Marakeszu. Warto się wybrać bo to prawdziwa arabska egzotyka. Ogólnie hotel na wysokim poziomie.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo dobry hotel, tuż przy piaszczystej plaży. Na plaży chroniona, wydzielona część dla gości hotelowych, gdzie plażowi sprzedawcy nie mają wstępu. Sami sprzedawcy na plaży czy w innych miejscach o ile zaczepiają oferując towary czy usługi, to stanowcze "nie" zamyka sprawę i nie są napastliwi. Oczywiście nie przeszkadza im to zaoferowanie towarów przy kolejnym spotkaniu ;-). Obsługa hotelowa na b. dobrym poziomie. Wyżywienie doskonałe. Dwa baseny + osobny brodzik, duża ilość ratowników. Nie ma problemu z wolnymi leżakami . Teren hotelu b. zadbany. Wycieczka do Marakeszu to wielka porażka, polecam wyprawę na Dzikie Południe, do parku krokodyli i na Kazbę z której fajny widok. Lokalny subklimat sprawia, że nia ma strasznych upałów po 40 stopni, podczas pobytu temp. 24-27stopni. Poziom wykończenia pokoi odbiega od europejskich standardów i jakości, szczególnie łazienka. Wg oferty wszystkie pokoje zostały gruntownie wyremontowane, ale ktoś zapomniał dodać, że łazienka stanowiąca część pokoju z pewnością nie (albo tak kiepsko zrobiona). Po przyjeździe okazało się że nie można zamknąć drzwi do łazienki, bo na w dolnej części haczą o ościeżnice. Problem został rozwiązany (przez zwężenie drzwi) dopiero po dwóch dniach - po drugim zgłoszeniu na recepcji . Drugi problem to przestała działać karta do drzwi pokojowych. Okazało się, że problem z zamkiem (w ciągu 2 godzin od zgłoszenia usunięty). Wszystko utrzymane w wysokim standardzie czystości. Pomimo wspomnianych niedogodności drugi raz też bym rozważał ten hotel.