Kategoria lokalna 4
2.0/6
Niestety po przyjeździe okazało się, że hotel , basen i ogród są w remoncie. Hałas dookoła nie pozwolił na swobodny wypoczynek. Teren hotelu niestety niewielki, jedzenie bardzo monotonne i w zasadzie brak wyboru: na przemian jajecznica, omlety na śniadanie, a na pozostałe posiłki głównie frytki z nagettsami . Obsługa zniechęcona i mało życzliwa. Ogólnie nic w tym hotelu nie zachwyca. Okolica ładna można trochę pozwiedzać: bazar, góra Kazba i oczywiście delfinarium. Plaża niestety po drugiej stronie ulicy, więc trzeba wyjść hotelu i przejść spory kawałek. Niestety na wydzielonej plaży nie ma ani toalety, ani baru -koszmar. Rezydentka ani razu nie zajrzała do hotelu, zostawiła swoich podopiecznych na pastwę losu, chyba minęła się z powołaniem. Dla dzieci brak jakichkolwiek atrakcji,basen ze zjeżdżalnią nieczynny, strefa dzieci nieobsługiwana że względu na małą ilość animatorów. Ogólnie bardzo slaby wyjazd. Trzeba dobrze przemyśleć zanim podejmie się decyzję o pobycie w tym hotelu. Może w wysokim sezonie bardziej się starają.
Karol, Łódź - 30.09.2024
0/0 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Hotel czysy, obsługa miła posiłki mało urozmaicone ale świerze i ogólnie OK. W czasie jak byliśmy w Kenzi odbywał sie remont jednego skrzydła ale nie miało to wpływu na wypoczynek. Wszystko zmieniło się w czwartek kiedy zaczoł się remont w okolicy budynku animatorów i wtedy rozpoczoł się kncert szlifierek i młotów udarowych ( budynek ten jest oddalony 20m od strefy basenów). Obsługa nic nie robiła sobie z naszych uwag, a rezydentka Rainbow nie odbierała telefonów. Bedę występował do biura o zwrot pieniedzy za ostatnie 2 dni !!!
Artur Bohdan, Chełmek - 10.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Pierwszy pokój, który dostaliśmy, był nad agregatem prądotwórczym, który generował duży hałas. Kiedy poprosiłam o wymianę otrzymaliśmy pokój, który na pierwszy rzut oka wyglądał lepiej, ale okazało się, że panuje w nim duża wilgotność - nic w pokoju nie schło. W efekcie wróciłam z urlopu z chorymi zatokami. Poza tym pokoje były zwyczajnie brudne. Kiedy na podłodze rozlała mi się woda i wytarłam ją chusteczką była cała czarna. Sprzątanie zupełnie randomowe. Kiedy przed dwudniową wycieczką na pustynię rzuciłam na podłogę ręcznik licząc że go wymienią, okazało się że przez dwa dni do pokoju nikt nie zaglądał. Kiedy skończył nam się papier toaletowy musieliśmy dwa razy interweniować w recepcji i otrzymaliśmy go po kilku godzinach. Większość obsługi nie mówiła w języku angielskim. Generalnie często podróżuję i nie mam co do hoteli dużych wymagań, ale ten był najgorszym w jakim byłam. Klimatyzacja nie działała w żadnym z pokojów - był tylko delikatny nawiew. Jedyny plus to dobre jedzenie na stołówce. Jeśli chodzi o Agadir - jest praktycznie cały rozkopany, w trakcie remontu. Spotkanie z rezydentem było w innym hotelu, o czym nikt nas nie poinformował.
Ola - 26.06.2022
15/17 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Pobyt w hotelu Kenzi Europa miałam w terminie 04 - 18.10.2024. Po zameldowaniu zakwaterowano mnie w budynku nr 2, tym przed remontem. Pokój i łazienka czyste. W łazience była wanna. Jedyne co do czego mogę się przyczepić to pościel i ręczniki, które dawno zapomniały co to jest kolor biały. Były dosłownie szare. Po trzech nocach przeniesiono mnie do budynku nr 1, w którym zakończono remont. Rzeczywiście cały budynek wyremontowany, począwszy od korytarze, aż po pokoje. Korytarze niestety, jak klatka schodowa w bloku. Bardzo głośno. Wielki hałas, huk przy zamykaniu drzwi do pokoju. Natomiast pokój i łazienka przeszły również gruntowny remont. Począwszy od mebli, wyposażenia, dekoracji. Nowa pościel biała i ręczniki również białe. W łazience kabina prysznicowa. I na tym kończą się plusy. Od początku do końca mojego pobytu cały czas trwał regularny remont hotelu. Począwszy do remontu zjeżdżalni. Następnie bar i jego otoczenie przy basenie, które polegało na kładzeniu płytek. Codziennie od rana do późnego wieczora ś, stukanie. W pierwszym tygodniu rozpoczął się remont budynku nr 2. I tu również od rana do późnego wieczora borowanie, wiercenia, walenie młotami. Rozpoczęto również remont baru w lobby hotelu, gdzie bardzo głośne prace trwały również od rana do późnych godzin nocnych, bo nawet do 2:00 w nocy. W poniedziałek 14.10. 2024 rozpoczął się remont basenu dużego, następnie po jednym dniu również małego basenu dla dzieci. Prace również trwały od rana do wieczora. Nie było to przyjemne spędzanie czasu na terenie przy basenach w takich warunkach. Ogólnie rzecz ujmując, to w tym hotelu był jeden, wielki remont, który nie sprzyjał miłemu wypoczynkowi. Jeśli chodzi o restaurację i wyżywienie, to szału nie było. Jedzenie przeciętne. Obsługa restauracji dosyć miła, ale niestety nastawiona na turystów szczególnie z Francji. Podsumowując. Hotel oceniam bardzo źle. Mam również pretensje do BP Rainbow, iż nie poinformowano mnie wcześniej o tak dużym remoncie w tym hotelu. Gdybym została o tym powiadomiona, to na pewno bym zrezygnowała z tego hotelu. BP Rainbow, podobno twierdziło, iż otrzymało informację z hotelu, iż to są drobne prace remontowe. Taką informację otrzymałam od rezydentki. Co niestety okazało się totalnym remontem całego obiektu. Miałam zmarnowane dwa tygodnie w tym beznadziejnym hotelu. Jestem zbulwersowana i rozżalona takim podejściem biura do klienta.
Hanna, Płock - 21.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024
0/0 uznało opinię za pomocną