Opinie klientów o Oasis

3.1 /6
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
3.9
Pilot
5.5
Plaża
4.0
Pokój
3.7
Położenie i okolica
5.1
Program wycieczki
5.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
3.7
Transport
5.5
Wyżywienie
3.1
Zakwaterowanie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Damian 23.05.2017
Termin pobytu: grudzień 2017

Blisko oceanu

Hotel świetnie położony, z widokiem na ocean. Kameralny klimat i miła obsługa. Na minus głośna muzyka do późnych godzin nocnych. Jedzenie na dobrym poziomie, jednak nieco monotonne.

2.0/6

TB, Bielsko-Biała 22.09.2017
Termin pobytu: wrzesień 2017

Rozczarowanie , niestety...

Odwiedziłam Agadir kilkukrotnie, ale to najsłabszy hotel, w jakim mieszkałam. Na pewno nie zasługuje na 4*.. nawet nie na 3*. W porównaniu chociażby z Almoggar 3*, hotel OASIS 4* , jest daleko w tyle. Jedyne co może powodować dobre opinie o hotelu to obsługa.

1.0/6

Adam 11.12.2017
Termin pobytu: grudzień 2017

Unikaj Oasis jak możesz !!!

Unikaj Oasis jak możesz !!! Rainbow nie powinno tego hotelu podawać na swym website. Zła renoma widocznie się rozniosła i teraz (grudzien 2017) jest mało gości w hotelu, a jeszcze mniej w restauracji. Pokoje są małe (choć czyste) z maluteńkim balkonem dla dwóch stojących osób. Korki do uszu się przydały ale i tak conocne bębnienie "muzyki" z podziemnego klubu nocnego (od 23-ciej do 5-tej nad ranem) bardzo przeszkadzało. Było to jak walenie młotem w ścianę i zmiana pokoi nic na hałas nie pomogła.Ale najgorsze we wszystkim były "obiado-kolacje" z bardzo małym wyborem dan. Jednej nocy dali gościom tylko po hamburgerze, który wyplułem po jednym ugryzieniu. Na szczęście w okolicy jest dużo miejsc do zjedzenia dobrze i niedrogo. Myślałem że się rozpłaczę po zobaczeniu co i jak podają do obiadu w innych sąsiednich hotelach. W porównaniu do Oasis to była bajka, ale niestety hoteli nie szło zamienić.Małe i duże skargi były przez recepcję przyjmowane uprzejmie i z uśmiechem zrozumienia, niestety nic z nimi nigdy nie zrobiono.Samo miasto Agadir nie jest specjalnie ciekawe i po dwóch dniach poznałem je całe.Plaże są długie i szerokie ale piasek szaro-bury, z zawsze zimnym Atlantykiem, tak więc nic dziwnego że nikt się w nim nie kąpie.Tak więc ostrzegam wszystkich przed hotelem Oasis i nie polecam samego miasta.

0.5/6

SZARSZEWSKA 04.01.2018
Termin pobytu: styczeń 2018

Maroko pobyt od 15.12 do 29.12.2017rok

Ten hotel ze swoją restauracją to totalne dno brak gości przekłada się na brak wyżywienia przy obiadokolacji,Jedzenie serwowane jest z karty napisanej po francusku beznadzieja.Kolacja wigilijna mimo to ,że była zapłacona osobno i to 180zł za osobę to też serwowana z jadłospisu po francusku beznadziejna nawet na stolikach nie było obrusów tylko czarne ceratki ohydo,nie do zniesienia potraktowali nas jak intruzów.Za 360zł tj 100 dolarów czy 900 dirham w restauracji było by super ale interweniowaliśmy u rezydentki,że rezygnujemy z tej imprezy bez skutku nie można było się wycofać.To było poniżenie naszego zwyczaju spędzenia miłych i pogodnych Swiąt Bożego Narodzenia.Biuro Rainbo powinna bardzo się wstydzić,że poleca swoim klientom taki hotel.Dlaczego Rainbow nie sprawdza warunków jakie spełnia hotel.Drogi kliencie nie daj się nabrać na te warunki i nie kupuj wczasów do hotelu OASIS dnoi to głębokie.Przez dwa tygodnie wieczorem martwiliśmy się cz coś zjemy czy musimy iść na kolację do miasta.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem