Kategoria lokalna 4
3.0/6
Hotel zasługuje na 4*, jest czysto, jedzenie świeże, lecz monotonne. Restauracja marokańska niegodna polecenia, japońska trochę wyżej się uplasowała, ale ze względu na self-service a nie a la card-nie należy oceniać w kategorii uroczystej kolacji. Wymiana walut w recepcji praktycznie niemożliwa-albo za duże nominały,albo zbyt stare (2017!) albo po prostu nie pasowało. Wycieczki z Rainbow porażka kompletna-nie zrealizowane programy, kierowca nie mówiący po angielsku ani inaczej niż po arabsku-a opieki rezydenta brak… Animacje hotelowe codziennie takie same i niezorganizowane
KATARZYNA ANNA, Bydgoszcz - 01.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
3/4 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel nad morzem, ładnie położony.Pokoje duże, przyzwoicie wyposażone.I to koniec pozytywów.Pokoje słabo sprzątane.Panie tylko rozcierają brud .Jedzenia dużo ,dość świeże ,ale niezdrowe /frytki i hamburgery ,pizza/ i ciągle to samo.Napoje alkoholowe i bezalkoholowe przygotowywane nieprawidłowo.Świństwo.Basen nie podgrzewany co o tej porze roku jest mankamentem.Rozczarowanie, nie ma czego polecać
MALGORZATA, WARSZAWA - 22.10.2019
7/14 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Cały pobyt w tym hotelu zdominował fakt wadliwie działającej w moim pokoju klimatyzacji i indolencja obsługi hotelu łącznie z menadżerem którzy nie wiem czy nie chcieli czy nie potrafili poradzić sobie z tym problemem. Nadto brak WI FI w pokoju w dzisiejszych czasach jak na hotel aspirujący do czterech gwiazdek jest nie do przyjęcia.
Marek, Puszczykowo - 09.07.2019
11/16 uznało opinię za pomocną