Opinie o Riu Tikida Dunas

5.4/6 (91 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.4/6
91 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.4
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Lato 2024 Maroko Agadir RIU

    Hotel zasługuje na 4*, jest czysto, jedzenie świeże, lecz monotonne. Restauracja marokańska niegodna polecenia, japońska trochę wyżej się uplasowała, ale ze względu na self-service a nie a la card-nie należy oceniać w kategorii uroczystej kolacji. Wymiana walut w recepcji praktycznie niemożliwa-albo za duże nominały,albo zbyt stare (2017!) albo po prostu nie pasowało. Wycieczki z Rainbow porażka kompletna-nie zrealizowane programy, kierowca nie mówiący po angielsku ani inaczej niż po arabsku-a opieki rezydenta brak… Animacje hotelowe codziennie takie same i niezorganizowane

    KATARZYNA ANNA, Bydgoszcz - 01.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Opinia na temat pobytu w hotelu RIU TIKIDA DIUNAS

    Hotel nad morzem, ładnie położony.Pokoje duże, przyzwoicie wyposażone.I to koniec pozytywów.Pokoje słabo sprzątane.Panie tylko rozcierają brud .Jedzenia dużo ,dość świeże ,ale niezdrowe /frytki i hamburgery ,pizza/ i ciągle to samo.Napoje alkoholowe i bezalkoholowe przygotowywane nieprawidłowo.Świństwo.Basen nie podgrzewany co o tej porze roku jest mankamentem.Rozczarowanie, nie ma czego polecać

    MALGORZATA, WARSZAWA - 22.10.2019

    7/14 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Nie polecam

    Cały pobyt w tym hotelu zdominował fakt wadliwie działającej w moim pokoju klimatyzacji i indolencja obsługi hotelu łącznie z menadżerem którzy nie wiem czy nie chcieli czy nie potrafili poradzić sobie z tym problemem. Nadto brak WI FI w pokoju w dzisiejszych czasach jak na hotel aspirujący do czterech gwiazdek jest nie do przyjęcia.

    Marek, Puszczykowo - 09.07.2019

    11/16 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem