Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.0/6
KATARZYNA ANNA, Bydgoszcz 01.07.2024 Termin pobytu: czerwiec 2024
Lato 2024 Maroko Agadir RIU
Hotel zasługuje na 4*, jest czysto, jedzenie świeże, lecz monotonne. Restauracja marokańska niegodna polecenia, japońska trochę wyżej się uplasowała, ale ze względu na self-service a nie a la card-nie należy oceniać w kategorii uroczystej kolacji. Wymiana walut w recepcji praktycznie niemożliwa-albo za duże nominały,albo zbyt stare (2017!) albo po prostu nie pasowało. Wycieczki z Rainbow porażka kompletna-nie zrealizowane programy, kierowca nie mówiący po angielsku ani inaczej niż po arabsku-a opieki rezydenta brak… Animacje hotelowe codziennie takie same i niezorganizowane
3.0/6
MALGORZATA, WARSZAWA 22.10.2019
Opinia na temat pobytu w hotelu RIU TIKIDA DIUNAS
Hotel nad morzem, ładnie położony.Pokoje duże, przyzwoicie wyposażone.I to koniec pozytywów.Pokoje słabo sprzątane.Panie tylko rozcierają brud .Jedzenia dużo ,dość świeże ,ale niezdrowe /frytki i hamburgery ,pizza/ i ciągle to samo.Napoje alkoholowe i bezalkoholowe przygotowywane nieprawidłowo.Świństwo.Basen nie podgrzewany co o tej porze roku jest mankamentem.Rozczarowanie, nie ma czego polecać
2.0/6
Marek, Puszczykowo 09.07.2019
Nie polecam
Cały pobyt w tym hotelu zdominował fakt wadliwie działającej w moim pokoju klimatyzacji i indolencja obsługi hotelu łącznie z menadżerem którzy nie wiem czy nie chcieli czy nie potrafili poradzić sobie z tym problemem. Nadto brak WI FI w pokoju w dzisiejszych czasach jak na hotel aspirujący do czterech gwiazdek jest nie do przyjęcia.