Opinie klientów o Riu Tikida Dunas

5.3 /6
71 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
5.5
Pilot
5.5
Plaża
5.4
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.6
Program wycieczki
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.9
Transport
5.5
Wyżywienie
5.3
Zakwaterowanie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

KATARZYNA ANNA, Bydgoszcz 01.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Lato 2024 Maroko Agadir RIU

Hotel zasługuje na 4*, jest czysto, jedzenie świeże, lecz monotonne. Restauracja marokańska niegodna polecenia, japońska trochę wyżej się uplasowała, ale ze względu na self-service a nie a la card-nie należy oceniać w kategorii uroczystej kolacji. Wymiana walut w recepcji praktycznie niemożliwa-albo za duże nominały,albo zbyt stare (2017!) albo po prostu nie pasowało. Wycieczki z Rainbow porażka kompletna-nie zrealizowane programy, kierowca nie mówiący po angielsku ani inaczej niż po arabsku-a opieki rezydenta brak… Animacje hotelowe codziennie takie same i niezorganizowane

3.0/6

MALGORZATA, WARSZAWA 22.10.2019

Opinia na temat pobytu w hotelu RIU TIKIDA DIUNAS

Hotel nad morzem, ładnie położony.Pokoje duże, przyzwoicie wyposażone.I to koniec pozytywów.Pokoje słabo sprzątane.Panie tylko rozcierają brud .Jedzenia dużo ,dość świeże ,ale niezdrowe /frytki i hamburgery ,pizza/ i ciągle to samo.Napoje alkoholowe i bezalkoholowe przygotowywane nieprawidłowo.Świństwo.Basen nie podgrzewany co o tej porze roku jest mankamentem.Rozczarowanie, nie ma czego polecać

2.0/6

Marek, Puszczykowo 09.07.2019

Nie polecam

Cały pobyt w tym hotelu zdominował fakt wadliwie działającej w moim pokoju klimatyzacji i indolencja obsługi hotelu łącznie z menadżerem którzy nie wiem czy nie chcieli czy nie potrafili poradzić sobie z tym problemem. Nadto brak WI FI w pokoju w dzisiejszych czasach jak na hotel aspirujący do czterech gwiazdek jest nie do przyjęcia.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem