Opinie klientów o Riu Tikida Dunas

5.3 /6
71 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
5.5
Pilot
5.5
Plaża
5.4
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.6
Program wycieczki
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.9
Transport
5.5
Wyżywienie
5.3
Zakwaterowanie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Bardzo udany urlop 19.08.2018
Termin pobytu: grudzień 2018

wypoczynek sierpien 2018

Swietny hotel ,piekny teren wokol hotelu

4.5/6

Arek 09.09.2021

Ocena hotelu

Miłe miejsce odpoczynku dla całej rodziny, sporo lokalnego kolorytu, w poszukiwaniu którego udaliśmy się na wakacje do tego kraju. Pogoda w sierpniu 27-28 C pozwalała na trochę oddechu od morderczych upałów w kraju. Bliskość oceanu i zachody słońca to bezcenne przeżycia warte wydanych pieniędzy. Przylecieliśmy do Agadiru pierwszym samolotem po około rocznej przerwie spowodowanej pandemią. Przywitanie na lotnisku z kwiatami, przy udziale lokalnej telewizji i przy dźwiękach l grupy wokalno -tanecznej były sporą niespodzianką i pozostawiło miłe wspomnienie.

4.5/6

Robert, Suchy Las 18.07.2019

Bardzo dobry minus

Hotel w dobrej lokalizacji, przy przepięknej, piaszczystej plaży ( baru na plaży nie ma!), w pięknym i zadbanym ogrodzie. Czystość w hotelu nienaganna. Pokoje sprzątane codziennie. Każdy pokój posiada balkon, z którego jest przepiękny widok. Jeśli chodzi o jedzenie, to śniadania dobre, spora ilość wędlin, serów, jajek w różnej postaci. pieczywa, w tym słodkiego, dużo świeżych owoców i warzyw. Kolacje rewelacyjne, bardzo różnorodne jedzenie, każdy znajdzie coś dla siebie. Najgorzej wypada lunch, znajdziemy głównie rzeczy typu fast food, czyli pizza, frytki, burgery, nuggesty itp. Codziennie były też potrawy wegetariańskie i owoce (egzotyczne śliwki, gruszki, jabłka, winogrona, ananasy, papaje, melony, daktyle, banany, pomarańcza). Ręczniki plażowe codziennie wymieniane. Obsługa hotelu zawsze uśmiechnięta i pomocna. Szczególnie atrakcyjne dwie restauracje - marokańska i azjatycka - polecam skorzystać. Teren hotelu na zewnątrz jak i wewnątrz monitorowany. Świetne warunki do biegania po plaży i promenadzie. Niestety hotel posiada również wady. Przede wszystkim w pokoju brak Wi Fi. Sprawnie działa tylko w pobliżu lobby i basenu. Kolejna niedogodność ma związek z trudnością przedłużenia doby hotelowej w sytuacji bardzo późnego wylotu (1.55). Jeśli pokój będzie dostępny, to 6 godzin (do godziny 18.00) kosztuje 50 euro. Chyba lekka przesada!!! Pomieszczenie przeznaczone na przechowywanie bagażu jest ogólnodostępne i jeśli ktoś ma wartościowe przedmioty, to raczej w tym miejscu nie zostawi. Tym samym skazany jest na „koczowanie” w lobby od godziny 12.00- 23.00.

4.5/6

MAGDALENA, Gdynia 12.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

warto skorzystać

Hotel wart polecenia, jednak byliśmy bezpośrednio przed rozpoczęciem sezonu (który rozpoczyna się 15.06.) Jeśli ktoś szuka upału - nie w tym rejonie na początku czerwca. Jeśli szuka się ciepła - polecam. Zalety: świetna lokalizacja bezpośrednio przy oceanie, można spokojnie korzystać jako Europejczyk. Teren hotelu i ogród bardzo przyjemny, przestronne pokoje. Wada: pewnie jak wszędzie, najlepsze miejsca do leżakowania (materace) zajęte ręcznikami już przed śniadaniem, jednak nie od strony basenów można znaleźć miejsce i po południu. Nie było problemu z leżakami przy basenie - aczkolwiek byliśmy tuż przed rozpoczęciem sezonu. Jedna uwaga - warto mieć gotówkę, jest problem z płatnością kartą (do opanowania). Ogólnie polecam.
114151618
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem