Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel poleciła Pani w biurze turystycznym. Sam hotel nie jest zły. Ale te baseny są dobre latem.W grudniu spełniają rolę dekoracyjną. W Agadirze było tym razem tylko 18 stopni. Pokoje od ulicy są głośne. Obsługa bardzo sympatyczna i pomocna. Ale to all incluzive to WIELKIE nieporozumienie. Powinno być zlikwidowane i ZAKAZANE. To obżarstwo i pijaństwo i wyrzucanie jedzenia. Samo jedzenie nie smakuje. Większość jest z puszki i nie doprawione. Z tego co tam wyrzucają dziennie to można nakarmić trzy wioski w górach. Młodzi ludzie przywożą dzieci i uczą ich wyrzucania jedzenia. W restauracji jest jak w ulu. Hotel ma 400 pokoi więc na raz jest jakieś 100 osób. Potem większość przesiada się do barów gdzie piją alkohol a potem do następnej restauracji i do następnego baru. Właściciel tego hotelu ma jeszcze 3 takie hotele i tylko on ma z tego zysk. Pracownicy w tych hotelach nie zarabiają najlepiej. Większość nie nosi ze sobą pieniędzy , więc nie ma napiwków. Właściciele małych restauracji nie mają nic z tego. Restauracji przy promenadzie nie polecam. Fast food z Europy, drogo i nie dobre. Wystarczy kilka ulic w miasto i można dobrze i tanio zjeść. Można poznać kuchnię marokańską.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pierwszy raz wyrażam opinię z pobytu na wczasach organizowanych przez Rainbow. Jeżeli chodzi o hotel,to wrażenia z pokoju i wyżywienia średnie.Natomiast na długo zapadnie mi w pamięci wycieczka do Marrakeszu, a dokładniej jej program.Każdorazowo podczas pobytu na wyjeżdzie organizowanym przez Rainbow bierzemy z żoną udział co najmniej w dwóch wycieczkach.Tym razem byliśmy tylko w Marrakeszu,ale wrażenia z wycieczki ze względu na program odnieśliśmy negatywne. Spodziewaliśmy się więcej zwiedzania miasta i jego zabytków,ale to był tylko margines.Stanowczo za dużo czasu spędziliśmy chodząc bez celu po uliczkach SUK-u,aby w końcu dotrzeć do sklepu z kosmetykami,gdzie spędziliśmy najwięcej czasu z całego programu wycieczki. Spodziewaliśmy się bardziej poznać Marrakesz,a najbardziej w pamięci utkwił nam sklep z kosmetykami. Pozdrawiam Bronisław Klimonda
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel duży, niestety oikacy dostają pokoje od ulicy.Pokoje źle wyciszone miało się wrażenie, że siedzi się na ulicy. Niestey w porze październikowej jest zimno, bo tylko 20 stopni i nie ma ogrzewania w pokojach, a w nocy potrafiło być 10 stopni. Jedzie dobre.Leżaki były ciągle zajęte przez ręczniki, ludzie nawet nie przychodzili w cuiągu dnia aby na nich posiedzieć. Woda w basenach zimna, ale za to przepiękny widok na morze.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dobry hotel 4* przy plaży. Jedzenie smaczne lecz monotonne, restauracja marokańska w hotelu to porażka, szkoda na nią czasu. Wspaniały rezerwat krokodyli poza miastem, warto podjechać tam taxi. Zachwycający Marakesz, choć wyceczka z Rainbow niezbyt dobrze zaplanowana, zdecydowanie za mało wolnego czasu, spokojnie można było wrócić później do hotelu, a więcej czasu poświęcić na spacer uroczymi wąskimi uliczkamu starego miasta. Uwaga! Agadir rozcarowujący :( miasto z lat 70-tych, bez klimatu i uroku marokańskiego. Permanentny brak słońca na plaży spoodowany unoszącymi się mgłami i wiatrem znad oceanu. Nie ma szans na spokojne opalanie i leżakowanie na plaży, chyba że w bluzie :)
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Rozczarowałem sie tym hotelem pomimo że to sieć Riu kelnerzy pracowali jak by to robili pierwszy raz poza tym jak jest śniadanie nie było kompletnej zastawy brak łyżeczek do herbaty trzeba było samemu prosić .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zasługuje na 4*, jest czysto, jedzenie świeże, lecz monotonne. Restauracja marokańska niegodna polecenia, japońska trochę wyżej się uplasowała, ale ze względu na self-service a nie a la card-nie należy oceniać w kategorii uroczystej kolacji. Wymiana walut w recepcji praktycznie niemożliwa-albo za duże nominały,albo zbyt stare (2017!) albo po prostu nie pasowało. Wycieczki z Rainbow porażka kompletna-nie zrealizowane programy, kierowca nie mówiący po angielsku ani inaczej niż po arabsku-a opieki rezydenta brak… Animacje hotelowe codziennie takie same i niezorganizowane
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nad morzem, ładnie położony.Pokoje duże, przyzwoicie wyposażone.I to koniec pozytywów.Pokoje słabo sprzątane.Panie tylko rozcierają brud .Jedzenia dużo ,dość świeże ,ale niezdrowe /frytki i hamburgery ,pizza/ i ciągle to samo.Napoje alkoholowe i bezalkoholowe przygotowywane nieprawidłowo.Świństwo.Basen nie podgrzewany co o tej porze roku jest mankamentem.Rozczarowanie, nie ma czego polecać
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Cały pobyt w tym hotelu zdominował fakt wadliwie działającej w moim pokoju klimatyzacji i indolencja obsługi hotelu łącznie z menadżerem którzy nie wiem czy nie chcieli czy nie potrafili poradzić sobie z tym problemem. Nadto brak WI FI w pokoju w dzisiejszych czasach jak na hotel aspirujący do czterech gwiazdek jest nie do przyjęcia.