Opinie o Riu Tikida Palace Agadir

5.6/6
(121 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.3
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel warty uwagi

    Justyna Justyna 25.12.2023 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Cudny hotel, muzyka codziennie na żywo do tańczenia, animatorzy świetne show robili (nawet w grudniu były aktywności dla chętnych). Obsługa i przepyszne posiłki, każdy znajdzie coś dla siebie. Basen rewelacyjny, jeszcze w grudniu piękna pogoda na opalanie. 😡Jeśli chodzi o polecane wycieczki z rezydentem to jesteśmy bardzo rozczarowani - wyjazd do Hammam (Masaże super, ale wszystko wyglądało jak PRL-u w starej łazience, nie higieniczne,wręcz śmierdzące poduszki do leżenia, na płytkach można było się poślizgnąć, były 3 osoby na 2 panie - trzeba było czekać (wcale nie trwa 2h bo doliczyć czekanie)-gdybym wiedziała, że będzie tak brzydko, staro i niehigienicznie poszłabym w hotelu (tam prezentuje się bardzo dobrze). Jeśli chodzi o hotel to tylko zastrzeżenia związane z pokojem (gdzieś na uboczu, zero dostępu do jakiegokolwiek widoku, lecz z tyłu wejścia hotelu). Jednak bardzo czysto.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    To jeden z najlepszych hoteli w Agadirze.

    Piotr, Luboń 23.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel oceniam wysoko. Pokoje duże, oddzielna garderoba, łazienka, oddzielne WC. SPA, sala fitnes, sala siłowni, basen kryty, podgrzewany., fryzjer, sklepik, scena dla codziennych występów animatorów itd. Jeden w basenów zewnętrznych też ma podgrzewaną wodę. Bezpośrednie wyjście na promenadę wzdłuż plaży. Wyżywienie dobre, bardzo urozmaicone. Lobby bar czynny 24H. O codziennym sprzątaniu nawet nie będę pisał bo to rzecz oczywista, ale warto wspomnieć jeszcze, że pokoje mają bezpłatny minibar (uzupełniany co 2-3 dni), ogólnie hotel wysoka klasa. Było klika minusów, które nie były decydujące, ale wspomnę: na tarasie pokoju żarówka przepalona, nie była nam potrzebna, więc nawet nie zgłaszałem, ale w 5* hotelu takie rzeczy nie powinny mieć miejsca. Sale restauracyjne duże, zawsze miejsce się znajdzie, jednak czasem kelnerzy nie nadążają z nakrywaniem stolików, czy serwowaniem porannej kawy.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Dobry czas, dobre miejsce.

    Grzegorz, Rybnik 20.02.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    W zasadzie wszystko czego trzeba, by wypocząć, naładować akumulatory, poznać nowe miejsca i odmienną kulturę oraz kawałek ciekawej historii. Wyjazd zapewnił super wypoczynek i dobre warunki do spędzenia ciekawie czasu. Dla każdego coś miłego. Z czystym sumieniem polecamy wszystkim Maroko i ten hotel, bo z pewnością właśnie standard hotelu i obsługi, miał znaczący wpływ na naszą ocenę. Wszystkim nie zdecydowanym polecam Hammam - zabieg polegający na rozgrzaniu gorącą wodą, mocnym pillingu, i konkretnym masażu całego ciała - rewelacja. Najlepiej skorzystać z oferty zewnętrznej, poza hotelem. Taniej i dłużej oraz skuteczniej przeprowadzony zabieg, zabierają z hotelu i odwożą, więc bez kłopotu. Wycieczka do Marakeszu to pozycja obowiązkowa, być w Maroku i nie zaliczyć Marakeszu to jak być w Rzymie i nie widzieć Papierza :-) Mankamentem tej wycieczki był napięty czas, w mojej ocenie zaganianie całej grupy 40 osób do ,, apteki" i spędzenie tam blisko dwóch godzin jako obowiązkowy punkt programu to gruba przesada, tym bardziej, że czas wolny ograniczony zostaje w ten sposób do ok 50 min, a to stanowczo mało by indywidualnie coś zobaczyć czy zrobić zakupy. Jedyna negatywna uwaga, ale warto porozmawiać z rezydentem o takiej konieczności, bo odniosłem wrażenie, że właśnie rezydent i właściciel apteki byli najbardziej zainteresowani tym, by sprzedać nam produkty, napewno bardziej niż tym by zapewnić nam możliwość zobaczenia czegoś więcej. Oczywiście to nasza subiektywna ocena nie wykluczam że innym się podobał i ten element wycieczki. Grzegorz i Sabina.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Tikida Palace zszedł na psy

    Katarzyna, Kraków 11.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel luksusowy, niegdyś na 6+ ale te czasy już minęły, nadal jest komfortowy, obsługa przemiła , pokoje sprzątane, ręczniki wymieniane, świeże . Posiłki świetne , urozmaicone , obsługa kelnerska na najwyższym poziomie, zwija się jak w ukropie, bardzo się stara. Ale do dawnego poziomu sprzed 10 lat ( byliśmy tam poprzednio) to mu daleko, płyny do mycia , szampony , słabej jakości, brak pantofli, szlafroków, niektóre lampy nie działają, kontakty popsute, nie ma tragedii ale za te pieniądze i ***** wymaga się pełnego zadbania o hotel a tu chyba management zaspał. Bardzo ważne Panie rezydentki to perła całego pobytu, tak miłe, pomocne, uprzejme jak nigdzie do tej pory 6+ dla obu Pań

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem