Opinie klientów o Iberostar Waves Saidia

5.4 /6
25 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.3
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Łukasz, --- 12.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Nie-Iberostar

Tą recenzję piszę w szczególności dla tych, którzy mieli okazję w przeszłości poznać zalety hoteli sieci „Iberostar” i zastanawiają się nad kolejnym wyborem. Żeby sprawa była jasna - Saidia to nie jest „Ten Iberostar” tylko sezonowy, niedoinwestowany obiekt markowany tą nazwą. Klasyczny chwyt marketingowy mający przyciągnąć nieświadomych turystów. Wykupiłem 2 tygodnie pobytu - więc metoda jest skuteczna. Na przyszłość będę ostrożniejszy. Jeżeli szukasz wypoczynku w hotelu, który zamiast pięciu gwiazdek powinien na bramie powiesić maksymalnie trzy… Jeżeli szukasz obiektu, w którym nastawiasz się na pewną jakość, a lądujesz dwa poziomy niżej - w każdym aspekcie hotelowej rzeczywistości to kupuj bez wahania. Ten hotel ma niewiele wspólnego z tym, do czego przyzwyczaił mnie „Iberostar” - to znaczy: z estetyką, dbałością o szczegóły, artyzmem, pomysłem, świeżością, troską o komfort. Z aspektów prozaicznych (zapewniam, że to tylko niewielki wycinek naszych spostrzeżeń): Łazienki do remontu. Nie działa klimatyzacja - „bo się sezon jeszcze nie zaczął” ale okna w nocy nie otworzysz, bo cię zjedzą komary. Zepsuta słuchawka od prysznica, wadliwa bateria od umywalki, głuchy telefon w pokoju. Kawa przy basenie - zapomnij. Automat nie działa… Dziurawe chodniki. Odpadające płytki. Śmieci na plaży. Brudne, stare, niewygodne leżaki… Resztki wieczornych posiłków przy basenach o świcie dojadają i roznoszą po okolicy ptaszki. Hydraulika w toaletach do wymiany (nawet w lobby). Drinki można sobie darować, bo po prostu są niesmaczne. Oznaczenia nazw posiłków w restauracji absolutnie nie odpowiadają prawdzie - ktoś je rozkłada „bez ładu i składu” ignorując w ten sposób inteligencję gości… Można jeszcze długo wymieniać niedoróbki techniczne, zaniedbania, mankamenty i brak profesjonalizmu - ale wszystko sprowadza się do jednej konstatacji: To nie jest „Iberostar”, jaki miałem okazję poznać tylko zwykły, najwyżej trzygwiazdkowy, otwierany na kilka miesięcy hotel, który nadużywa znanej marki, dla ściągnięcia kasy. Piękna, szeroka plaża, mili, uprzejmi i uśmiechnięci pracownicy, niezłe restauracyjne posiłki, urozmaicone i interesujące zajęcia sportowe i animacyjne nie zmienią wrażenia ogólnego rozczarowania, które pozostanie efektem czystej biznesowej kalkulacji organizatora pobytu i sieci „Iberostar”. Tym razem i ja dałem się nabrać. Najgorsze, że namówiłem znajomych. Kategorycznie i szczerze nie polecam.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem