Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel może nie 5-cio gwiazdkowy ale dobry.Wyżywienie bardzo dobre i bardzo urozmaicone.Wszystko pozostałe rownież.Ale przeżylem horror.12-go czerwca żona dostała temperatury-39 stopni Celsjusza.Pomimo dzwonienia przez 2 godziny na 4 telefony{mój,żony,pani rezydent oraz jej współpracownicy}od godz.19.30 na internetowy numer firmy ubezpieczeniowej Europa nikt nie raczył odebrać żadnego połączenia.Wg mnie nastąpiło narażenie życia i zdrowia mojej żony.Na zwykły numer telefonu ubezpieczyciela nie mogłem zadzwonić z powodu wyłączonego roamingu w telefonie moim i mojej żony.W polisie ubezpieczeniowej jest zapis o powiadomieniu ubezpieczyciela,który to organizuje wizytę lekarza w hotelu.Panie rezydentki mówiły,ze powiadomią firmę Rainbow o zaistniałej sytuacji.Zamierzam wystąpić do firmy ubezpieczeniowej Europa o zwrot zapłaconej kwoty ubezpieczenia.Tak,ze nad morzem spędziliśmy w sumie dwa i pół dnia i wspomnienia z wakacji są niezbyt miłe..Ponadto na lotnisku w Warszawie połamano nam walizkę.Ale ogólnie firma RAINBOW całą imprezę zorganizowała w sposób niemal idealny.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel tej sieci nie zasługuje na kategorię 5 gwiazdek Było wiele rzeczy na plus ale i były na minus.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel na 3* Bardzo zaniedbany i brudny. Jedynym plusem było jedzenie. Mega smaczne…Okolica opustoszała i nie ma co robić.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólne wrażenie hotelu okey ale też jest się do czego przyczepić. Jeśli chodzi o pozytywy to jedzenie bardzo dobre duże przestronne pokoje z łazienką blisko do morza świetni animatorzy hotel rozłożysty duże baseny i dostępność leżaków zawsze coś się znajdzie. Teraz troszkę o negatywach niestety mimo że personel bardzo się stara hotel nie należy do nowych od tego roku otwarty dla Polaków ale wyeksploatowany przez tamtejszych mieszkańców baseny choć duże to dość brudne woda mętna leżaki i stoliki nie za często myte wręcz się kleiło od soków. Region w którym znajduje się hotel nie posiada zbyt wielu atrakcji i jeśli ktoś nastawia się na leżakowanie okey lecz dla żądnych przygód rozczarowanie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Opinia na świeżo. Na lotnisku czekali na nas rezydenci. Wszystko sprawnie i szybko. W hotelu zameldowanie bardzo sprawnie.Fajnie że to rezydenci i obsługa hotelowa robią w sali konferencyjnej a nie wszyscy czekamy w kolejce aż recepcja nasz zamelduje. To na duży plus. Pokoje dostaliśmy w budynku nr 3 na parterze dość szybko bo około godziny 12-13. I tu była tragedia w tych pokojach. Straszna wilgoć,grzyb i smród z kanalizacji. Po interwencji u Pań rezydentek szybka zmiana pokojów na budynek nr 1 na 2 piętrze i tu było o wiele lepiej. Jedzenie słabe! Jak ktoś był już gdzie kol wiek na All Inclusive to troszkę się rozczaruje. W porze obiadu czy kolacji kolejki duże i co dzień to samo na sniadanie objad czy kolację. W Barze przy basenie też co dzień to samo. Obsługa w barze przy basenach fatalna. Chyba się uczą dopiero swojego fachu. Barmani nalewający piwo czy drinki mogli by sobie przynajmniej umyć i wyszorować paznokcie bo wyglądali jak by właśnie skończyli przerzucać węgiel. Troszkę zle to wyglądało. Trochę lepiej pracują barmani w lobby. Ogólnie czy to w głównej restauracji czy w barze przy basenie delikatnie mówiąc nie jest czysto mogli by się lepiej starać. Baseny niby czyszczone ale woda mętna nie zachęcająca do kąpieli . Wieczorem pływają w basenach żaby! Które pięknie wieczorami rechoczą. Animacje na duży plus robią co mogą. Wieczorami nic specjalnego się nie dzieje. Plaża oddalona kilkadziesiąt mętrów od hotelu nawet spoko. Na bardzo duży plus Panie rezydentki! Bardzo pomocne i uprzejme. Ogólnie hotel jest czynny tylko chyba 4 miesiące w roku. I może też to jest powód tak słabej obsługi i ogólnego bałaganu. Na plus też wycieczki fakultatywne. Byliśmy na wszystkich trzech Warto.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel lata świetności ma za sobą. Wycieki wody przy kabinie prysznicowej. Grzyb na ścianie przy kabinie. Brak łóżka małżeńskiego (łączone pojedyncze). Obsługa hotelu nie przygotowała pokoju dla 4 osób a na dwie. Wiecznie czegoś brakowało - skończyło się na 3 „wycieczkach” do recepcji. Bar z przekąskami to jakaś fantasmagoria. Nie wiem jakim cudem ten hotel ma 5 gwiazdek - w Polsce dostałby 3. Nie polecam nikomu lotu z Katowic z parkingiem Rainbow. To jest jakaś patologia aby były udostępnione 2 busy po 8 osób do obsługi podróżnych. Nigdy więcej wakacji z R!
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety oczekiwania były dużo większe, hotel może na 3 gwiazdki, brudno, zdarzały się niedomyte sztućce, szklanki, kubki też często tylko płukane. Jedzenia wystarczająco, alkoholu nie żałowali. Animacje starali się zapewnić wczasowiczom , głównie obowiązuje język francuski.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Osobiście mieliśmy awarię w łazience i 3 dni lała się woda z sufitu. Naczynia i szklanki na napoje brudne, obsługa nie mówi po angielsku w sposób komunikatywny. Wspólne części i toalety w opłakanym stanie, brud a krany bujają się. Dlugo można by pisać. Złożyliśmy reklamację. Na plaży tlum miejscowych , ktory agresywnie sprzedaje różne rzeczy i non stop zaczepia. Po złożonej reklamacji dostaliśmy rekompensatę voucher 500zl na kolejny wyjazd z Rainbow jakby ktoś miał pomysł tam pojechać . ...
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
jesteśmy bardzo zadowoleni, w hotelu przemiła obsługa, super animatorzy, bardzo dobre jedzenie przygotowywane na oczach gości
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na gorąco o pobycie w hotelu IBEROSTAR Waves Saidia. Po przeczytaniu wcześniejszych opinii przygotowaliśmy się na totalną petardę - niestety okazało się że dość naiwnie. Hotel 5 ***** ale lokalnych, odpowiada max 3 *** w standardzie europejskim. Hotel do kapitalnego remontu od zaraz. Stwierdzenie w opisie na stronie R.pl " Nowoczesny i luksusowy" w przypadku tego obiektu jest mocnym nadużyciem . W łazienkach grzyb na fugach, wilgoć na najniższych kondygnacjach, baseny pod taflą wody w opłakanym stanie. Animacje na wysokim poziomie jako plus. Panie sprzątające robiły co mogły aby utrzymać czystość i porządek - wielki szacunek za to. Personel hotelu uśmiechnięty i bardzo pomocny.