Opinie o Albatros Palace Port Ghalib

5.3/6 (51 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.3/6
51 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.7
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Mieszane odczucia

    Hotel bardzo ładny, zadbany, czysty. Obsługa sympatyczna, dbająca o klientów. Jednak jedzenie nas zawiodło… Na obiad niemal nie było dań mięsnych, trudno było się najeść, znaleść coś dla siebie( i mówię tu o grupie 10 osób) . Brak typowo dziecięcego menu, nuggetów itp. Kolacje monotonne- z dań mięsnych na stałe gulasz i niemal codziennie przypalony na grillu kurczak… Czasem jakaś pieczeń i to znów tyle z mięsa… Za to mnóstwo ryżu, niedogotowanych ziemniaków, marchewki i cukini bez smaku… Z owoców melon, banan i tylko raz na tydzień był arbuz… nie było mango, marakui, winogron… Na koniec pozwolono nam przedłużyć dobę tylko do 18:00 (wyjazd z hotelu mieliśmy do 23:30), a i 12:00 odcięto nam internet… i choć kompleks bardzo nam się podobał, raczej tam nie wrócimy ..

    Iwona - 08.05.2024  | Termin pobytu: kwiecień 2024

    5/6 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    Hotel w ciągłym remoncie

    Do dużego basenu brak dostępu, hotel to plac budowy, bardzo głośno, na razie nie polecam;

    Cezary, Wałbrzych - 28.06.2022

    9/15 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Rainbow - poprawcie się !!!

    No cóż, wyjazd fantastyczny, żadnych zastrzeżeń, byłem 3 raz z tym biurem i niestety chyba ostatni. Biuro po raz kolejny w sposób wyrafinowany oszczędza i tak ustala terminy przylotów i odlotów że na początku człowiekowi wydaje się, że super na korzyść - nic bardziej mylnego. Przylot mieliśmy ok. godziny 1:30 w nocy, ale juz 22.05 tymczasem wycieczka jest od 21.05, wylot z Polski 20:05 więc pobyt od 21.05 tylko z nazwy, no i doba hotelowa od 3:00. Dalej było wszytko ok, aż do wylotu i tu uwaga wylot 23:30 w dniu 01.05 teoretycznie cały dzień, z tą drobną różnicą że doba hotelowa kończy się o 11:00/12:00 i co co dalej 12 godzin bez pokoju ?!?!? Pierwszym razem czułem się jak wyrzucony z domu do lasu pies, drugim razem widząc że jest to samo co za pierwszym, dopłaciłem oczywiście astronomiczną sumę 55 $ za przedłużenie do godziny 18:00, czyli w skrócie za 6 godzin przedłużenia zapłaciłem 55$. Cudnie. Może jakiś baran bez wyobraźni w tym biurze dostrzeże problem. Być może to nowa forma marketingu (lub zmowy hotelowej - bo Egipt to siedlisko wyłudzania i oszustwa na każdym kroku - niestety smutne ale prawdziwe) i robienia ludzi w balona. Niestety ostatni raz zgodziłem się na takie warunki i traktowanie. Nie wiem czy tylko mi to przeszkadza, że ten teoretycznie cały piękny dzień, jakby się mogło wydawać na korzyść turysty, tak naprawdę bez pokoju jest stracony! Byłem z rodziną razem 8 osób część była z Coral Travel - oni przylecieli i odlecieli o normalnych porach i nie mieli tego problemu. Dlatego obecnie w internecie zamierzam, opisać te praktyki po to żeby każdy był świadomy na co się godzi z tym biurem, lub jeśli komuś takie traktowanie pasuje - jego sprawa. Opłacony pobyt powinien zawierać wykupiony pokój od godziny do godziny pobytu, a nie trolowanie 12 godzin na obiekcie, ani się gdzie umyć po kąpili morskiej, przebrać ani załatwić jak człowiek.

    Miru - 11.06.2024

    9/11 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem