Opinie o Albatros Sea World

Kategoria lokalna 5

5.3/6
(135 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.3
Pokój
5.4
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Wietrzny słoneczny Egipt.

    Maciej, Warszawa 22.03.2022

    Zdecydowanie wybierając się do Egiptu musimy skupić się na najlepszych hotelach ponieważ jakość i poziom hotelu jest w przypadku tej destynacji bardzo ważna z uwagi na nasze poczucie komfortu i bezpieczeństwo. Chodzi mi tutaj o względy zdrowotne i higienę. (Widząc inne hotele z autokaru. zdecydowanie polecam Albatrosa) Lokalni rezydenci twierdzą, ze to najlepszy hotel. Jedzenie jest różnorodne. Hotel jest rozległy. Pokoje usytuowane w willach. Zazwyczaj 4 apartamenty w jednej willi co zapewnia komfort. Pokoje są czyste (reczniki, mini bar i suszarka) Warto brać pokój z ekspozycją na słońce ponieważ jest wiele balkonów od północnej strony. W hotelu jest mnóstwo basenów, korty tenisowe, siłownia na powietrzu. SPA wydaje mi się drogie jeżeli chodzi o masaże. Jest wieczorny club disco. Dla dzieci sporo atrakcji i sektor płytkich basenów. Najlepiej przylecieć z samego rana a wylecieć późnym wieczorem do domu. Upgrade pokoju możliwy na miejscu. Zapłaciłem dodatkowe 60 usd na miejscu za 6 nocy za apartament.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    bardzo dobry

    Barbara, Żywiec 23.05.2021

    bardzo rozległy kompleks hotelowy, czyste pokoje, miła obsługa, ładna plaża, trochę daleko od lotniska,

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Wypoczynek w cieniu koronawirusa

    Maria 21.10.2020

    Wyjazd zarezerwowaliśmy w maju 2019 .Miał być w marcu 2020. Niestety pandemia pokrzyżowała plany. Zdecydowaliśmy , że polecimy jednak i udało się wylecieć 10 października. W samolocie wszystkie miejsca zajęte i tak dolecieliśmy do "wymazu" na lotnisku. Muszę przyznać, że odbyło się to sprawnie ; łącznie z nagrywaniem samego wydarzenia. Transfer do hotelu, gdzie czekaliśmy na wynik. W przypadku naszej czwórki był negatywny. Informacja dociera wyłącznie do osób pozytywnych. Sam hotel nowoczesny, bardzo rozległy, nie ma problemu z zachowaniem dystansu. Bardzo sympatyczna obsługa - wszędzie (recepcja i tu szczególne podziękowania dla AHMEDA pięknie mówiący po polsku i niezwykle pozytywny i pomocny).W lodówce co dzień świeża woda i napoje. Na jedną rzecz chcemy zwrócić uwagę: na lotnisko odwiózł nas przedstawiciel Biura , który nie czekając aż się odprawimy bagażowo nagle zniknął. Wtedy urzędnik zawołał od nas vouchery, których nie mieliśmy (odprawa tylko na podstawie paszportów ; taką informację mieliśmy z biura i nie raz tak się odprawialiśmy) i odstawił nas chyba za jakąś karę . Czekaliśmy i kiedy Pan urzędnik nie miał już nic do roboty po bardzo dokładnym sprawdzeniu naszych paszportów zdecydował, że jednak pozwoli się nam odprawić. Nie było to miłe i chyba przedstawiciel Biura nie powinien nas zostawiać.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Polecam zarówno dla par , jak i dla rodzin z dziećmi

    Joanna, Poznań 11.08.2021

    bardzo duży ośrodek, nie ma tłoku w basenach, jedzenie bardzo smaczne - ogromny wybór, jedyny minus to codzienna rezerwacja leżaków pomino zakazu rezerwacji leżaków, co graniczy z cudem aby wolny leżak znaleźć w obrębie swojego apartamentu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem