Opinie o Albatros Sea World

5.3/6 (126 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.3/6
126 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.3
Pokój
5.5
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.0/6

    ładny, nowy hotel. Nic poza tym

    Zdecydowaliśmy się na ten hotel, po przeczytaniu innych opinii. Byliśmy z żoną oraz dwójką małych dzieci. Ktoś kto wcześniej pisał, że jedzenie było rewelacyjne... nie było. Na obiad/kolację były trzy rodzaje owoców (jabłka, pomarańcze i czasem banany) w dodatku w ogóle nie pokrojone. Standard na śniadaniach, jak przy słabszych hotelach 3* w Polsce. Jedynie słodycze trzymały poziom, ale to standard jak na Turcje/Egipt. Obsługa na śniadaniach to już poniżej standardu 3* w Polsce. Nigdy nie przynieśli łyżeczki do herbaty/kawy. W rezultacie fajnie, że kelnerzy przynoszą napoje, ale i tak trzeba wstać i przejść się do baru po łyżeczkę. Równie dobrze, można sobie pójść i samemu nalać kawę. Mimo, że dawaliśmy TIPy kelnerów musieliśmy sami wołać gestami bo od siebie rzadko kiedy przychodzili. Baseny - tu super, dużo, duże i płytkie i głębokie. Jest basen przy aquaparku z przodu, ale nie ma na nim ręczników, trzeba je sobie przenieść od najbliższej "towel tower" jakieś 300-400m :) Polecam taki spacer w pełnym słońcu. Na małym basenie (gdzie woda jest co prawda po kolana) przy aquaparku nie ma ratownika. Najbliższy ratownik jest przy zjeżdzalniach. Córka miała wypadek, rozcięła sobie brodę. Sami musieliśmy ją wziąść z wody i przenieść do recepcji. Nikt nie udzielił nam pomocy, dopiero po telefonie zajęło się nami ubezpieczenie. Po powrocie ze szpitala dyrektor prosił nas tylko o podpisanie oświadczenia, że to nasza wina i nie będziemy "wnosić roszczeń". Oczywiście odmówiliśmy. Czystość w pokojach, taka sobie. Zawsze zostawialiśmy 2-5$ panu sprzątającemu (w samym hotelu pracują tylko panowie). Raz trzeba było przedzwonić, bo podłoga po jednym dniu nie była umyta, co powodowało, że od razu po przejściu pokoju cały brud był na stopach. Przez cały wyjazd nie działał nam sejf hotelowy, nikt nie był w stanie nam pomóc, ani zaproponować pokoju z działającym sejfem. Dzieci bawiły się fajnie, my tylko przy basenach. Oczywiście teraz ktoś sobie pomyśli, że marudzimy, ale przecież te peany w innych recenzjach to jakiś żart. Ktoś tam pisał, że to najlepszy hotel w jakim był.. bez komentarza. HOtel poprawny, jedzenie przeciętne, ale nic poza tym.

    Bartosz, Wrocław - 30.10.2021

    12/16 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Poniżej oczekiwań.

    Rozczarowanie, brudne materace na leżakach,, stoliki na stołówce( bo to nie jest restauracja) ścierane jedną brudną szmatą, budowa za płotem , o 3.00 w nocy potężny hałas młotów pneumatycznych . Brak standardów , słabe , bardzo słabe europejskie 3 gwiazdki . Kompleks basenów robi wrażenie.

    Gienek ,Tczew - 19.03.2024  | Termin pobytu: marzec 2024

    1/2 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Albatros Sea World nigdy więcej

    Hotel opisywany jako jako najlepszy w tym położeniu geograficzny,. Nic bardziej mylnego. Odwiedzaliśmy wiele hoteli na całym świecie i ten, jak do tej pory był najgorszy ze wszystkich. Słabe wyżywienie, monotonne, ostatnie dni praktycznie chodziliśmy może nie głodni, ale nie do końca najedzeni, mierny wybór jak na pięć gwiazdek. Animacji praktycznie żadnych, animatorów jak na lekarstwo. Plaża słaba, a w drugim tygodniu od morza ciągnęło odorem. Rafa przy plaży znikoma. Trochę małych rybek. Cały hotel wyłożony płytami - słońce paliło od góry, płyty betonowe od dołu. Betonoza jak w wielu miastach w Polsce. Nic ciekawego. Kolejny raz tam nie pojedziemy. Znam w tej okolicy lepsze hotele. A co do obsługi, to 4 pracowników (obsługa pokoju, posiłków oraz lekarz, barman) było miłych, pozostali traktowali nas obojętnie, choć to za mało powiedziane. Standardowe walka o leżaki przy basenach, trzeba wcześnie rano zająć, by potem móc korzystać. Widzieliśmy leżaki zajęte przez wiele dni przez te same osoby - położony ręcznik "na stałe", a ludzi nie było przez wiele godzin. Na wyróżnienie zasługuje hotelowy lekarz, który nam pomógł. Koniec.

    Sławomir, Toruń - 25.08.2021

    4/6 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Niestety- Miernota!

    To moja druga opinia. Teraz plaza, plaza jest, ale do morza to z nie sie nie wejdzie, morze niestety jest przez cale dnie daleko i nie da sie skorzystac z kapieli morskich n'a plazy, okolo 300 metrow od hotelu jest pomost z jednymi waskimi n'a 1 metr schodkami i tylko tam mozna wejsc do wody od razu bardzo glebokiej. Jest tam tez tu akurat plus. Piekna rafa! Wracam do hotelu, w dobie covid 19 na 3 bary hotelowe i spa mydlo bylo tylko obok recepcji, jak o nie pytamy, to obsluga tylko sie usmiecha. Wczoraj urwal sie prysznic w naszej lazience np. i spadl mi n'a glowe. Jedzenie nadal katastrofa, restauracje tematyczne to sciema, wszystkie sa takie same, zreszta azjatyckiej to nie ma wogole. Wczoraj bylismy w Niemieckiej, ponoc à la carte, ale bylo w nie to samo co wszedzie i to samo co dzien wczesniej! Zreszta bardzo niewiele. Nie rozumiem kto temu miejscu daje takie dobre opinie, zreszta jak widac rainbow tych niedobrych nie udostepnia, bo to moja druga, ale nigdzie jej nie ma, trudno opublikuje to w kilku innych portalach, zeby w koncu przestali oszukiwac ludzi!!

    Remik - 08.08.2021

    6/7 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem