4.8/6 (200 opinii)
Kategoria lokalna 5
5.5/6
Mogę szczerze polecić ten hotel jedzenie było naprawdę różnorodne i bardzo smaczne w tej kwestii nie zawiodłam się,obsługa na najwyższym poziomie bardzo sympatyczni ludzie a recepcja bardzo pomocna. Naprawdę świetny odpoczynek i nie zapomniany czas
Paulina, Warszawa - 27.08.2024 | Termin pobytu: maj 2024
1/1 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Wspaniale, czysciutkio, smacznie, piękne rafy ,rybki, żółwie, ośmiornice. Wspaniale ciepłe morze, baseny, zjeżdżalnie - czuliśmy się jak dzieci.
Eżbieta, Jelenia Góra - 20.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
28/31 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Pobyt dość udany. Pokój w porządku z widokiem na ogród , codziennie sprzątany, wymieniane ręczniki, woda w butelkach tylko pokoju niedostępna w barach i restauracji. Jedzenie dobre ale w kółko to samo.Animacje ciekawe. Plaża ładna , bar przy plaży. Silny wiatr nie pozwalał na pływanie w morzu. Zejście do morza z mola ma skorodowane , ostre poręcze można pokaleczyć dłonie. Okolica bardzo spokojna , do Port Galib hotel oferuje taxi za 40 dolarów .
Małgorzata, Pabianice - 23.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025
0/0 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Trafiony wybór hotelu. Duża przestrzeń i spokój, na czym nam najbardziej zależało. Generalnie wszystko zgodne z opisem. Duży plus za część ze zjeżdżalniami, zarówno dla dorosłych i dla dzieci. Niestety nie mogliśmy zbyt często z niej korzystać, ze względu na bardzo wietrzną pogodę. Jedzenie całkiem dobre. Obsługa hotelowa bardzo sympatyczna i pomocna. Ciekawostką była dla nas informacja o zepsutym czajniku w naszym pokoju. Kazano nam za niego zapłacić. Okazało się jednak, że to nieporozumienie i w naszym pokoju na szczęście wszystko działa. Zadaliśmy więc pytanie pracownikom recepcji, czy to normalne, że gościom każe się płacić za awarię sprzętów w pokoju? Otrzymaliśmy informację, że tak. Skoro coś się zepsuło podczas naszego pobytu, to znaczy, że my się do tego przyczyniliśmy. Trudno mi sobie wyobrazić, jak celowo zepsuć czajnik. A co w sytuacji, kiedy np. telewizor przestanie działać?... Bardzo niemiłe doświadczenie. Oskarżono nas o coś, czego nie zrobiliśmy, a na koniec nawet nikt nas nie przeprosił.
Izabela - 31.01.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025
5/6 uznało opinię za pomocną