4.9/6 (161 opinii)
Kategoria lokalna 5
5.0/6
Hotel bardzo czysty, codziennie sprzątany, codzienna wymiana ręczników i pościeli, obsługa miła zawsze pomocna. Cześć hotelu jest jeszcze w remoncie jednak nie jest to przeszkodą dla turystów. Bardzo drogie sklepy na terenie hotelu polecam zakupy na lotnisku w Marsa Alam ponieważ jest o połowę taniej. Hotel oceniam na 5 ponieważ jedzenie nie jest mocną stroną hotelu? Jest dobre ale mało urozmaicone i powtarzalne, codziennie to samo menu. Ogólnie pobyt oceniam za udany.
5.0/6
Hotel pięciogwiazdkowy w Egipcie nigdy nie będzie hotelem na poziomie czterech gwizdek w Europie czy Turcji. Ale jeżeli jesteśmy tego w pełni świadomi to nie powinniśmy być rozczarowani. Byliśmy w hotelu w pierwszym tygodniu czerwca - choć obiekt bardzo duży to było bardzo kameralnie. Zero kolejek, zero ścisku, wolne miejsca na plaży i przy basenie. Obsługa bardzo miła. Uwaga na chorobę Faraona, bo potrafi dopaść nawet ostatniego dnia !!!!! Drinki i alkohol niespecjalnej klasy. Dla nas za mało owoców.
5.0/6
Hotel bardzo czysty i zadbany. Bardzo dobrzy animatorzy. Piękny widok z pokoju na morze. Najsłabszym ogniwem tego hotelu jest jedzenie. Śniadania straszne monotonne, obiady i kolacje średnie, na dodatek godziny otwarcia restauracji strasznie krótkie jak na all inclusive. Przekąski na plaży zlokalizowane w punkcie,który nie jest oznakowany. Alkohol jak to w Egipcie, średni. Barmani bardzo dobrzy i uprzejmi,z wyjątkiem jednego z baru przy basenie. Jego twarz była wiecznie skrzywiona, jakby pracował za karę.
5.0/6
Ogólnie pobyt zaliczamy do udanych. Hotel sam w sobie ok. My mieliśmy pokój przy samej plaży z widokiem na morze, polecam. Plaża duża, czysta z dostępem do pięknej rafy koralowej. Z leżakami przy basenach nie było problemu, więc nie trzeba walczyć o miejscówkę, animatorzy na duży plus przez cały okres pobytu, ciężko było się nudzić. Obsługa hotelowa jak i w barach na pięć, bardzo mili i uprzejmi. Jedyny minus to słabe wyżywienie.