Opinie klientów o Bliss Nada Beach Resort

4.5 /6
56 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.8
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
4.5
Pokój
4.5
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

JAKUB, WROCŁAW 23.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Bliss Nada

Dla osób, które liczą, że będą snurkować i "zobaczą rafę koralową", to się mylą. Można po niej chodzić w wodzie do kolan. Hotel posiada drewniany pomost prowadzący do morza, ale przez mój okres pobytu nigdy nie był dostępny dla wypoczywających. Wyżywienie przeciętne - monotonne. Owoce dostępne, jak na "lekarstwo. Podobnie jak "owoce morza" - tych nigdy nie podano. Ryba na obiad była tylko jeden raz. Nawet chusteczki higieniczne "wydzielane" - jedna podczas posiłków. Jedyny plus, to w pokoju była przynoszona przez osobę dbającą o pokój mała "woda mineralna" .Bądź jednak przygotowana(y) na "bakszysz".

3.5/6

Maria, Leszno 19.10.2021

Hotel bez rewelacji

Jedyna zaletą jest personel,który bardzo się stara,miejsce gdzie cały czas wieje mocny wiatr,same odpływy,rafa z której można korzystać jak nie wieje,kąpać się w morzu można tylko w rafie,która jest od samego brzegu,jedzenie takie sobie,napoje i drinki lokalne,dziki rejon jak ktoś lubi piękne zachody słońca ,ja nie polecam

3.5/6

Olha, Warszawa 15.09.2021

Pobyt 2021

Warunki ogólne w porządku. Jedzenie dobre. W pokoju nie działał sejf. Trzeba było długo czekać na naprawę i prosić o naprawę. Najbardziej trudna sprawa było udzielanie pomocy medycznej. Starszy lekarz pomógł. Młody natomiast nie chciał udzielić pomocy. Powiedział że trzeba dzwonić na infolinię do Polski pomimo tego że było to tylko skaleczenie i powinien udzielić pomocy. Słabe Wi-Fi.

3.5/6

Joanna, Poznań 03.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Joanna

W pierwszym dniu niestety były niemiłe niespodzianki. w hotelu byliśmy przed 6 rano, nie dostaliśmy nawet picia i jedzenia. w pokoju brakowało łóżka dla dziecka :( potem już było ok kecz niesmak pozostanie :( obsługa ok ale jedzenie średnie. Choć każdy coś dla Siebie znajdzie. Drinki oraz napoje w plastikowych kubeczkach 0,2 🤦‍♀️ duży minus za to.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem