Opinie klientów o Bliss Nada Beach Resort

4.5 /6
56 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.8
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
4.5
Pokój
4.5
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Marta, Marynin 03.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Przeciętny hotel

Mieliśmy okazję spędzić 11 dni w tym hotelu. Nie był to nasz pierwszy wyjazd do Egiptu, więc znamy standardy innych hoteli. Sam hotel był czysty. Pokój był sprzątany zgodnie z naszym życzeniem. Na plus piękna rafa z pomostu. Niestety tyle z plusów. Dostaliśmy pokój z dwoma pojedynczymi łóżkami dla 4 osobowej rodziny z dwójką dzieci w wieku 7 i 9 lat. Okazalo się, że większość osób też miała problem z pokojami. Jedzenie było bardzo monotonne. Codziennie było praktycznie to samo, a potrawy często niedogotowane lub niedopieczone. Animacje również bardzo słabe, widać że organizowane budżetowo . Pierwszego dnia mieliśmy problem żeby znaleźć miejsce gdzie odbywają się animacje. Musieliśmy wyjść z hotelu do amfiteatru, który był daleko od stolików i baru, więc każdy biegał z napojami. Animacje dla dzieci trwały tylko około 15 minut. W innych hotelach były ciekawsze i trwały dłużej. Dzieci były zawiedzione. My też. Trafiliśmy na słaby program. Ponadto Pan w barze przy basenie nie chciał wydać więcej niż dwa napoje na osobę, więc musieliśmy robić wycieczki żeby wziąć drinki i napoje dla każdego. Wino było dostępne jedynie podczas obiadu i kolacji i to schowane na zapleczu. Niestety w żadnym barze nie było już w ofercie all inclusive. Trzeba było płacić dodatkowo 4$ za lampkę wina. Sklepy dostępne w hotelu były bardzo drogie. Taniej było w porcie Ghalib i na lotnisku. Moja ogólna opinia o hotelu jest słaba. Bywaliśmy w lepiej zorganizowanych hotelach w tej samej półce cenowej.

2.5/6

Agnieszka, --- 29.08.2023

Średni ale słoneczny

Jedzenie dobre jeżeli je się normalnie, a nie jak żarłok. Pokoje w normie. Za tą cenę chyba ok Obsługa rezydenta - pomylono mi godziny spotkania w informacji od RB, było dużo stresu z tym.

2.0/6

Iwona 21.08.2024

Bardzo słaby hotel

Witam, jest to mój czwarty pobyt w Egipcie , z 3 poprzednich byłam bardzo zadowolona , od 20 lat podróżuję po świecie i już sporo widziała. Hotel bardzo przeciętny , pokoje czyste ale ubogie , w moim pokoju nie działała suszarka do włosów, z tego co wiem w innych pokojach też były problemy , piękny widok na morze z tarasu . Bezpłatny zestaw podstawowych kosmetyków to popsuty pojemnik nad zlewem z mydłem i taki sam pod prysznicem. Jedzenie porażka - śniadania codziennie to samo-słaby wybór , obiady i kolacje trochę lepsze , jak upiekli coś dodatkowo to kucharz stał i wydzielał po 2 kawałki wielkości ,,skwarki'', Pomieszczenie w który są posiłki bardziej przypomina stołówkę niż restaurację. Hotel dla abstynentów , nie mówię żeby się napić , ale podawanie piwa w jednorazowym kubeczku i to w połowie z pianą to przesada i to wszędzie w lobby też , to samo dotyczy sie drinka , barmani czekają tylko na dolary ,wtedy masz mniej piany , a już rozpustą jest otrzymanie drinka w plastikowym nadal kubeczku ale wielorazowego użytku , smakowało dopóki nie zobaczyłam jak je myją. Plaży generalnie nie ma , najgłębiej do kolan przy odpływie do kostek , do tego martwa ,ostra rafa koralowa , dolej nie wejdziesz -ratownik od razu gwiżdże. Pomost zamknięty z powodu fali przez cały tydzień. Basen ładny , dobre animacje , ogólnie na basenie wesoło i dużo dzieci. Zjeżdżalnia czynna okresowo w ciągu dnia. Dla mnie stracony urlop , ale wyleczyłam się z Egiptu.

1.5/6

Jolanta Beata, Kraków 27.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

A miały być wspaniałe wakacje......

Nasze wakacje w hotelu Bliss Nada Beach Resort rozpoczęły się 29 .08. 2023 i trwały do 12. 09. 2023. Hotel w folderze wyglądał fajnie, w pierwszej linii brzegowej z łagodnym wejściem do morza z plaży lub z pomostu. okazało sie że z plaży można wejść tylko na obumarłą rafę , gdzie rano i póżnym popołudniem woda sięga kolan a przez resztę dnia kostek. Pływać można tylko z pomostu ale to atrakcja dla dobrych pływaków bo tam jest już bardzo głęboko. Owszem, można wypożyczyć kapok u ratownika ale to kosztuje każdorazowo 3 $ razy kilka wejść do wody przez cały dzień i już się robi kwota! Jakoś nikt o tym nie wspomniał w folderze ani przy rezerwacji. a co do hotelu, cóż ładnie tylko z zewnątrz. Pokój może być, 20$ wsunięte do paszportu zadziałały, nawet mieliśmy widok na morze, tylko ze miejsca na ciuchy niewiele, jedna szafa do polowy zapchana kołdrami i poduszkami i,3 niewielkie szufladki i 2 otwarte półki. za to łazienka to koszmar! Brud, grzyb, zacieki na szybie kabiny prysznicowej. Pokój był na piętrze, nad nami był już tylko chyba dach. W kabinie mieliśmy jakiś właz z którego sypały nam się pod prysznic ptasie odchody. Pod prysznic wchodziliśmy w klapkach, starając się nie dotykać ścian! Wyżywienie nawet smaczne i może z wyjątkiem śniadań dość urozmaicone. Na stołówce podniszczone stoły i krzesła, poobijana porcelana i straszny zaduch bo klima wyłączona. Obsługa miła gdy dostanie dolara , jeśli nie udaje że nie widzi. Napoje serwowane w plastikowych kubeczkach najmniejszych z możliwych. Hotelowy ogród zaniedbany, zachwaszczony albo zasuszony. resztki jakichś trawników podlewali czymś na kształt gnojówki co śmierdziało przez większość dnia. Czekałam rok na urlop i cieszyłam się na ten wyjazd ale jeszcze bardziej cieszyłam się że wracam do domu! Ten hotel radze omijać z daleka!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem