Opinie o Bliss Nada Beach Resort

4.5/6 (61 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.5/6
61 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.8
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
4.5
Pokój
4.5
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.5/6

    A miały być wspaniałe wakacje......

    Nasze wakacje w hotelu Bliss Nada Beach Resort rozpoczęły się 29 .08. 2023 i trwały do 12. 09. 2023. Hotel w folderze wyglądał fajnie, w pierwszej linii brzegowej z łagodnym wejściem do morza z plaży lub z pomostu. okazało sie że z plaży można wejść tylko na obumarłą rafę , gdzie rano i póżnym popołudniem woda sięga kolan a przez resztę dnia kostek. Pływać można tylko z pomostu ale to atrakcja dla dobrych pływaków bo tam jest już bardzo głęboko. Owszem, można wypożyczyć kapok u ratownika ale to kosztuje każdorazowo 3 $ razy kilka wejść do wody przez cały dzień i już się robi kwota! Jakoś nikt o tym nie wspomniał w folderze ani przy rezerwacji. a co do hotelu, cóż ładnie tylko z zewnątrz. Pokój może być, 20$ wsunięte do paszportu zadziałały, nawet mieliśmy widok na morze, tylko ze miejsca na ciuchy niewiele, jedna szafa do polowy zapchana kołdrami i poduszkami i,3 niewielkie szufladki i 2 otwarte półki. za to łazienka to koszmar! Brud, grzyb, zacieki na szybie kabiny prysznicowej. Pokój był na piętrze, nad nami był już tylko chyba dach. W kabinie mieliśmy jakiś właz z którego sypały nam się pod prysznic ptasie odchody. Pod prysznic wchodziliśmy w klapkach, starając się nie dotykać ścian! Wyżywienie nawet smaczne i może z wyjątkiem śniadań dość urozmaicone. Na stołówce podniszczone stoły i krzesła, poobijana porcelana i straszny zaduch bo klima wyłączona. Obsługa miła gdy dostanie dolara , jeśli nie udaje że nie widzi. Napoje serwowane w plastikowych kubeczkach najmniejszych z możliwych. Hotelowy ogród zaniedbany, zachwaszczony albo zasuszony. resztki jakichś trawników podlewali czymś na kształt gnojówki co śmierdziało przez większość dnia. Czekałam rok na urlop i cieszyłam się na ten wyjazd ale jeszcze bardziej cieszyłam się że wracam do domu! Ten hotel radze omijać z daleka!

    Jolanta Beata, Kraków - 27.09.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    29/32 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    stary zużyty hotel

    koszmar zaczal sieod same wjazdu do hotelu wszedzie ruiny brak twardej drogi do okola hotelu pogrom widoki straszne..hotel w srodu bardzo stary nie inwestowany...na kazdej plaszczyznie..jedynie kolacje pyszne i mila obsluga..ale posciel szara reczniki czare..smierdzaca klima, zardzewiałe zjezdzalnie, spruchniale lezaki, smierdzace reczniki basenowe...po paru godzinach zmienilismy hotel na jaz marayra i to byl strzal w dziesiatke...wtedy nasz koszmar sie skonczyl i zaczely sie wakacje

    Aleksandra , Jejkowice - 23.05.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Biuro :( a hotel :))

    Hotel uważam za godzinę polecenia. Mimo 4 gwiazdek. Dobrze usytuowany , duża plaża i przemiła obsługa. Niestety o biurze Rainbow nie mogę tego powiedzieć. Niedoinformowani , zatajają niewygodne informację i naciągają na pieniądze. W Polsce sprzedano nam wycieczkę fakultatywną z informacja że kupiona przed wyjazdem zagwarantuje na miejsce i korzystną cenę. Miejsc na miejscu nie brakuje a wycieczki są tańsze u rezydenta niż w Polsce. Proponowano na dopłatę do pokoju z widokiem na morze , koszt ponad 1000 zł. Niezdecydowalismy się i dobrze. Hotel nie ma pokoi bez widoku na morze. Poinformowano na że wylot jest o 2:00 a doba hotelowa kończy się o 12:00. Zapomniano dodać że kończy się o 12:00 ale dnia wcześniej. Pobyt w hotelu rozpoczęliśmy kolacją a kończyliśmy obiadem o 14:00. Od przedstawiciela biura usłyszeliśmy że jak chcemy zjeść kolacje to musimy dopłacić po 15 USD. Płatne u przedstawiciela. !!! Chciałem zapłaci w recepcji hotelowej gdzie od przedstawiciela hotelu NIE biura usłyszałem że dokąd jestem w hotelu to obowiązuje mnie All inclusive do czasu wyjazdu i nie ma mowy o żadnej dopłacie. Podsumowując hotel bardzo przyjemny bez zgiełku i hałasu wart polecenia , ale trzeba lecieć z innym biurem Końcowa ocena jest tak niska NIE przez hotel tylko przez BIURO „R”.

    Anna, Księstwo - 07.09.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    8/11 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Nie polecam tego hotelu

    Witam, mieliśmy okazję spędzać w tym roku razem z narzeczonym urlop w hotelu Bliss Nada Beach Resort, od 27 lipca do 3 sierpnia. Hotel ten wypadł dla nas bardzo słabo, brud w pokojach, monotonne jedzenie na stołówce (niektóre mięsa nawet surowe), brak klimatyzacji w recepcji gdzie tylko można było korzystać z Internetu, jaszczurki w pokojach dostające się do nich przez szparę pomiędzy drzwiami a podłogą, baseny czyszczone bardzo oszczędnie, niemiła obsługa. Musze przyznać że były to jedne z gorszych jak nie najgorsze nasze wakacje. W Egipcie mieliśmy przyjemność być 4 raz i bardzo się na tym hotelu zawiedliśmy. Nawet był problem ze zmianą pokoju gdzie w umowie mieliśmy prośbę i łóżko małżeńskie a dostaliśmy dwa pojedyncze, to jedyną radą hotelu było po prowadzonej długo rozmowie było połączenie łóżek, tylko że te łóżka nie były takie same pod względem wysokości więc i tak nic nie dałoby te połączenie ich. Nie polecam tego hotelu, w tym standardzie można znaleźć coś i wiele lepszego.

    Martyna - 22.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    5/6 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem