Kategoria lokalna 4
2.0/6
Witam, jest to mój czwarty pobyt w Egipcie , z 3 poprzednich byłam bardzo zadowolona , od 20 lat podróżuję po świecie i już sporo widziała. Hotel bardzo przeciętny , pokoje czyste ale ubogie , w moim pokoju nie działała suszarka do włosów, z tego co wiem w innych pokojach też były problemy , piękny widok na morze z tarasu . Bezpłatny zestaw podstawowych kosmetyków to popsuty pojemnik nad zlewem z mydłem i taki sam pod prysznicem. Jedzenie porażka - śniadania codziennie to samo-słaby wybór , obiady i kolacje trochę lepsze , jak upiekli coś dodatkowo to kucharz stał i wydzielał po 2 kawałki wielkości ,,skwarki'', Pomieszczenie w który są posiłki bardziej przypomina stołówkę niż restaurację. Hotel dla abstynentów , nie mówię żeby się napić , ale podawanie piwa w jednorazowym kubeczku i to w połowie z pianą to przesada i to wszędzie w lobby też , to samo dotyczy sie drinka , barmani czekają tylko na dolary ,wtedy masz mniej piany , a już rozpustą jest otrzymanie drinka w plastikowym nadal kubeczku ale wielorazowego użytku , smakowało dopóki nie zobaczyłam jak je myją. Plaży generalnie nie ma , najgłębiej do kolan przy odpływie do kostek , do tego martwa ,ostra rafa koralowa , dolej nie wejdziesz -ratownik od razu gwiżdże. Pomost zamknięty z powodu fali przez cały tydzień. Basen ładny , dobre animacje , ogólnie na basenie wesoło i dużo dzieci. Zjeżdżalnia czynna okresowo w ciągu dnia. Dla mnie stracony urlop , ale wyleczyłam się z Egiptu.
Iwona, Złotów - 21.08.2024
6/7 uznało opinię za pomocną
1.5/6
Nasze wakacje w hotelu Bliss Nada Beach Resort rozpoczęły się 29 .08. 2023 i trwały do 12. 09. 2023. Hotel w folderze wyglądał fajnie, w pierwszej linii brzegowej z łagodnym wejściem do morza z plaży lub z pomostu. okazało sie że z plaży można wejść tylko na obumarłą rafę , gdzie rano i póżnym popołudniem woda sięga kolan a przez resztę dnia kostek. Pływać można tylko z pomostu ale to atrakcja dla dobrych pływaków bo tam jest już bardzo głęboko. Owszem, można wypożyczyć kapok u ratownika ale to kosztuje każdorazowo 3 $ razy kilka wejść do wody przez cały dzień i już się robi kwota! Jakoś nikt o tym nie wspomniał w folderze ani przy rezerwacji. a co do hotelu, cóż ładnie tylko z zewnątrz. Pokój może być, 20$ wsunięte do paszportu zadziałały, nawet mieliśmy widok na morze, tylko ze miejsca na ciuchy niewiele, jedna szafa do polowy zapchana kołdrami i poduszkami i,3 niewielkie szufladki i 2 otwarte półki. za to łazienka to koszmar! Brud, grzyb, zacieki na szybie kabiny prysznicowej. Pokój był na piętrze, nad nami był już tylko chyba dach. W kabinie mieliśmy jakiś właz z którego sypały nam się pod prysznic ptasie odchody. Pod prysznic wchodziliśmy w klapkach, starając się nie dotykać ścian! Wyżywienie nawet smaczne i może z wyjątkiem śniadań dość urozmaicone. Na stołówce podniszczone stoły i krzesła, poobijana porcelana i straszny zaduch bo klima wyłączona. Obsługa miła gdy dostanie dolara , jeśli nie udaje że nie widzi. Napoje serwowane w plastikowych kubeczkach najmniejszych z możliwych. Hotelowy ogród zaniedbany, zachwaszczony albo zasuszony. resztki jakichś trawników podlewali czymś na kształt gnojówki co śmierdziało przez większość dnia. Czekałam rok na urlop i cieszyłam się na ten wyjazd ale jeszcze bardziej cieszyłam się że wracam do domu! Ten hotel radze omijać z daleka!
Jolanta Beata, Kraków - 27.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023
31/34 uznało opinię za pomocną
1.5/6
koszmar zaczal sieod same wjazdu do hotelu wszedzie ruiny brak twardej drogi do okola hotelu pogrom widoki straszne..hotel w srodu bardzo stary nie inwestowany...na kazdej plaszczyznie..jedynie kolacje pyszne i mila obsluga..ale posciel szara reczniki czare..smierdzaca klima, zardzewiałe zjezdzalnie, spruchniale lezaki, smierdzace reczniki basenowe...po paru godzinach zmienilismy hotel na jaz marayra i to byl strzal w dziesiatke...wtedy nasz koszmar sie skonczyl i zaczely sie wakacje
Aleksandra , Jejkowice - 23.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024
1/1 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Hotel uważam za godzinę polecenia. Mimo 4 gwiazdek. Dobrze usytuowany , duża plaża i przemiła obsługa. Niestety o biurze Rainbow nie mogę tego powiedzieć. Niedoinformowani , zatajają niewygodne informację i naciągają na pieniądze. W Polsce sprzedano nam wycieczkę fakultatywną z informacja że kupiona przed wyjazdem zagwarantuje na miejsce i korzystną cenę. Miejsc na miejscu nie brakuje a wycieczki są tańsze u rezydenta niż w Polsce. Proponowano na dopłatę do pokoju z widokiem na morze , koszt ponad 1000 zł. Niezdecydowalismy się i dobrze. Hotel nie ma pokoi bez widoku na morze. Poinformowano na że wylot jest o 2:00 a doba hotelowa kończy się o 12:00. Zapomniano dodać że kończy się o 12:00 ale dnia wcześniej. Pobyt w hotelu rozpoczęliśmy kolacją a kończyliśmy obiadem o 14:00. Od przedstawiciela biura usłyszeliśmy że jak chcemy zjeść kolacje to musimy dopłacić po 15 USD. Płatne u przedstawiciela. !!! Chciałem zapłaci w recepcji hotelowej gdzie od przedstawiciela hotelu NIE biura usłyszałem że dokąd jestem w hotelu to obowiązuje mnie All inclusive do czasu wyjazdu i nie ma mowy o żadnej dopłacie. Podsumowując hotel bardzo przyjemny bez zgiełku i hałasu wart polecenia , ale trzeba lecieć z innym biurem Końcowa ocena jest tak niska NIE przez hotel tylko przez BIURO „R”.
Anna, Księstwo - 07.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023
10/13 uznało opinię za pomocną