Kategoria lokalna 4
3.5/6
Nie polecam tego hotelu. Brak klimatyzacji w lobby i w restauracji. Łazienka koszmar. Wiele niedoróbek. Ogród zlewany gnojowicą po zachodzie. Barmani humorzaści. Piwo i drinki w malutkich jednorazowych lub plastikowych kubkach, mytych bez wyparzali. Pobyt zapewnia zemstę faraona 70% gości. Pomost został zamknięty czwartego dnia ze względu na remont.
Robert - 23.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
1/4 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Miałam okazję spędzić 12 dni w tym hotelu Październik 2021. Nie polecam , hotel bardzo stary zaniedbany , jedzenie tragedia ogólnie mało jak i bardzo mało urozmaicone, praktycznie codziennie to samo . Bary otwarte od 10 a o 12 brak piwa przy tak małym obłożeniu hotelu po prostu tragedia , nie każdy pije mocne alkohole . Był to nasz 14 pobyt w Egipcie więc mam rozeznanie odnośnie standardów Egipskich ale ten hotel jest fatalny nie polecam. Jedno co jest na plus to animatorzy którzy nadrabiają .
Alicja - 18.10.2021
11/14 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Mieliśmy okazję spędzić 11 dni w tym hotelu. Nie był to nasz pierwszy wyjazd do Egiptu, więc znamy standardy innych hoteli. Sam hotel był czysty. Pokój był sprzątany zgodnie z naszym życzeniem. Na plus piękna rafa z pomostu. Niestety tyle z plusów. Dostaliśmy pokój z dwoma pojedynczymi łóżkami dla 4 osobowej rodziny z dwójką dzieci w wieku 7 i 9 lat. Okazalo się, że większość osób też miała problem z pokojami. Jedzenie było bardzo monotonne. Codziennie było praktycznie to samo, a potrawy często niedogotowane lub niedopieczone. Animacje również bardzo słabe, widać że organizowane budżetowo . Pierwszego dnia mieliśmy problem żeby znaleźć miejsce gdzie odbywają się animacje. Musieliśmy wyjść z hotelu do amfiteatru, który był daleko od stolików i baru, więc każdy biegał z napojami. Animacje dla dzieci trwały tylko około 15 minut. W innych hotelach były ciekawsze i trwały dłużej. Dzieci były zawiedzione. My też. Trafiliśmy na słaby program. Ponadto Pan w barze przy basenie nie chciał wydać więcej niż dwa napoje na osobę, więc musieliśmy robić wycieczki żeby wziąć drinki i napoje dla każdego. Wino było dostępne jedynie podczas obiadu i kolacji i to schowane na zapleczu. Niestety w żadnym barze nie było już w ofercie all inclusive. Trzeba było płacić dodatkowo 4$ za lampkę wina. Sklepy dostępne w hotelu były bardzo drogie. Taniej było w porcie Ghalib i na lotnisku. Moja ogólna opinia o hotelu jest słaba. Bywaliśmy w lepiej zorganizowanych hotelach w tej samej półce cenowej.
Marta, Marynin - 03.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023
9/12 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Jedzenie dobre jeżeli je się normalnie, a nie jak żarłok. Pokoje w normie. Za tą cenę chyba ok Obsługa rezydenta - pomylono mi godziny spotkania w informacji od RB, było dużo stresu z tym.
Agnieszka, --- - 29.08.2023
8/17 uznało opinię za pomocną