Opinie klientów o Bliss Nada Beach Resort

4.5 /6
56 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.8
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
4.5
Pokój
4.5
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

Aleksandra , Jejkowice 23.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

stary zużyty hotel

koszmar zaczal sieod same wjazdu do hotelu wszedzie ruiny brak twardej drogi do okola hotelu pogrom widoki straszne..hotel w srodu bardzo stary nie inwestowany...na kazdej plaszczyznie..jedynie kolacje pyszne i mila obsluga..ale posciel szara reczniki czare..smierdzaca klima, zardzewiałe zjezdzalnie, spruchniale lezaki, smierdzace reczniki basenowe...po paru godzinach zmienilismy hotel na jaz marayra i to byl strzal w dziesiatke...wtedy nasz koszmar sie skonczyl i zaczely sie wakacje

1.0/6

Anna, Księstwo 07.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Biuro :( a hotel :))

Hotel uważam za godzinę polecenia. Mimo 4 gwiazdek. Dobrze usytuowany , duża plaża i przemiła obsługa. Niestety o biurze Rainbow nie mogę tego powiedzieć. Niedoinformowani , zatajają niewygodne informację i naciągają na pieniądze. W Polsce sprzedano nam wycieczkę fakultatywną z informacja że kupiona przed wyjazdem zagwarantuje na miejsce i korzystną cenę. Miejsc na miejscu nie brakuje a wycieczki są tańsze u rezydenta niż w Polsce. Proponowano na dopłatę do pokoju z widokiem na morze , koszt ponad 1000 zł. Niezdecydowalismy się i dobrze. Hotel nie ma pokoi bez widoku na morze. Poinformowano na że wylot jest o 2:00 a doba hotelowa kończy się o 12:00. Zapomniano dodać że kończy się o 12:00 ale dnia wcześniej. Pobyt w hotelu rozpoczęliśmy kolacją a kończyliśmy obiadem o 14:00. Od przedstawiciela biura usłyszeliśmy że jak chcemy zjeść kolacje to musimy dopłacić po 15 USD. Płatne u przedstawiciela. !!! Chciałem zapłaci w recepcji hotelowej gdzie od przedstawiciela hotelu NIE biura usłyszałem że dokąd jestem w hotelu to obowiązuje mnie All inclusive do czasu wyjazdu i nie ma mowy o żadnej dopłacie. Podsumowując hotel bardzo przyjemny bez zgiełku i hałasu wart polecenia , ale trzeba lecieć z innym biurem Końcowa ocena jest tak niska NIE przez hotel tylko przez BIURO „R”.

1.0/6

Martyna 22.08.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Nie polecam tego hotelu

Witam, mieliśmy okazję spędzać w tym roku razem z narzeczonym urlop w hotelu Bliss Nada Beach Resort, od 27 lipca do 3 sierpnia. Hotel ten wypadł dla nas bardzo słabo, brud w pokojach, monotonne jedzenie na stołówce (niektóre mięsa nawet surowe), brak klimatyzacji w recepcji gdzie tylko można było korzystać z Internetu, jaszczurki w pokojach dostające się do nich przez szparę pomiędzy drzwiami a podłogą, baseny czyszczone bardzo oszczędnie, niemiła obsługa. Musze przyznać że były to jedne z gorszych jak nie najgorsze nasze wakacje. W Egipcie mieliśmy przyjemność być 4 raz i bardzo się na tym hotelu zawiedliśmy. Nawet był problem ze zmianą pokoju gdzie w umowie mieliśmy prośbę i łóżko małżeńskie a dostaliśmy dwa pojedyncze, to jedyną radą hotelu było po prowadzonej długo rozmowie było połączenie łóżek, tylko że te łóżka nie były takie same pod względem wysokości więc i tak nic nie dałoby te połączenie ich. Nie polecam tego hotelu, w tym standardzie można znaleźć coś i wiele lepszego.

0.5/6

Angelika 16.07.2024

Hotel i animacje

Jestem średnio zasolona z hotelu, nie dość że lot był odwołany to jeszcze na miejscu okazało się że strasznie śmierdzi tam. Morze brudne czarne jak odpływ był. Średnie animacje.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem