Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel mały, kameralny. Małe obłożenie, jedzenie smaczne, wybór niewielki, ale głodny nikt nie chodził. Alkohole mocno "chrzczone" wodą, zaś kuriozalne było to, że barman otwierał po cichu butelki z piwem i też "chrzcił" je wodą tak mocno, że nawet smaku piwa to nie miało. Jeden animator, który znikał gdzieś na cały dzień, więc nie bardzo wiem po co on tam był. Fajna rafa, cisza, spokój.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel mały,kameralny doskonały dla chcących wypocząć.Pokoje czyste,sprzątane.To na tyle o zaletach tego hotelu.Byliśmy w tym hotelu od 25.07 do 8.08 2017r.To był nasz 11 pobyt w Egipcie i najgorszy.Wszystkiego brakowało począwszy od jedzenia poprzez sztućce,talerze aż po szklanki czy też kubki plastikowe,które pojawiały się czasami. Śniadania bardzo skromne-brak twarogu,płatków śniadaniowych,mleka,nie mówiąc już o naleśnikach.Jaja sadzone też można było sobie wybić z głowy gdyż w misce wymieszana była mikstura jajeczna z której kucharz robił omety.Jeżeli od razu nie wzięło się ciepłych kołaczyków francuskich to po 20 mintach ich nie było. Na obiady po 1-szym tygodniu przestaliśmy chodzić - to nie miało sensu (były poważne braki ,a na ryż,czy odgrzewany makaron z sosem nie mogliśmy już patrzeć) Kolacja to już była szopka.O 18;50 przed restauracją hotelową ustawiała się kolejka,a po tym jak zostały otwarte drzwi zaczynał się "wyścig szczurów" każdy brał co popadło żeby nie wyjść głodnym.0 19;15 na pytanie o desery odpowiedż brzmiała że to finisz nie ma.Kurczaki dzielone na mini kawałeczki,udko mini kurczaka dzielono na 4 kawałeczki z czego 2 trafiały na mój talerz-więcej kości niż mięsa.Ryż bardzo słabej jakości,ziemniaki w łupinach jak zwykle.Ryba tylko 1 raz na 14 dni pobytu była dobra.Już nie mówiąc o śmierdzących stęchlizną obrusach i serwetkach.W tym hotelu zapomnijcie o grilu,kofcie czy też o pysznych egipskich deserach,frytkach.Bar przy basenie czynny od 10'00. Godzina 10;20 -nie ma piwa -odpowiedż barmana na moją prośbę o nalanie 2 kubków piwa.Potem donosili tylko po kilka butelek. Bardzo podobała mi się wypowiedż znajomego"Bóg dał im piękne miejsce,słońce,cudowne morze ,tylko mają nas nakarmić i tego nie robią".O zaistniałej sytuacji kilkakrotnie informowana była P.rezydent i nie zrobiła nic.Na domiar złego nie dostaliśmy prowiatu i wody na drogę(około 2 godz,do lotniska) prowiant nam się należał w miejsce obiadu.Pani rezydent na mój zarzut odpowiedziała że ze swojej strony może nas tylko przeprosić.Przykro mi,ale mogła znacznie więcej -tylko nie zrobiła nic!!!!! Takim światełkiem w hotelu była para animatorów Kamaro iJulia,którzy starali się uprzyjemnić nam pobyt.Była tam z nami liczna grupa rodaków, co pozwoliło nam z uśmiechem na twarzy dotrwać do końca wakacji.Zastanawiam się czy będę mógł zaufać firmie RAINBOW i znowu pojechać z nimi na wczasy,bo to przecież ta firma odpowiedzialna jest za wybór hoteli do których za niemałe pieniądze nas wysyła. NIGDY WIĘCEJ TEN HOTEL !!!!!!! .
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Odwiedziłem Hotel 01-08.08.2017 r. Sam obiekt jest całkiem fajny, ale wyżywienie i obsługa pozostawia wiele do życzenia. Na **** nie zasługuje.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Odradzam wszystkim tą ofertę. Rainbow mimo, iż jest uznawane za renomowane biuro podróży zwyczajnie wprowadza klientów w błąd i psuje wakacje... Jak się okazało na miejscu hotel ten daleko odbiega od informacji z oferty. All inclusive występuje wyłącznie na papierze, brak jest odpowiedniej ilości naczyń i sztućców, obsługa opłukuje na szybko brudne szklanki i podaje dalej następnym klientom prowadząc do rozsiewania m.in. opryszczki u innych wypoczywających. Posiłki ubogie, brak donoszenia jedzenia, braki w napojach. Dochodziło nawet do tego typu absurdów, że kubeczki plastikowe jeżeli nie były zgniecione zostawały ponownie używane przez obsługę dla innych klientów... Ogromny zawód i brak wsparcia ze strony rezydenta, który w tym czasie wypoczywał sobie w lepszych warunkach od nas w three corners. Na pożegnanie hotel oraz organizator wypoczynku mimo obietnic nie dostarczył nam posiłków na wyjazd. Proszę sobie wyobrazić to uczucie kiedy wchodzą do autobusu na lotnisko kolejni wypoczywający ( z innych hoteli) szczęśliwi najedzeni oraz z torbami pełnymi jedzenia na wylot, a goście Laguna Beach głodni, poniżeni i zlekceważeni. Rainbow straciło wiele w moich oczach. Byle sprzedać a potem zbyć klienta.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Oferta przedstawiona przez organizatora RAINBOW nie odpowiada rzeczywistosci na miejscu. Wyżywienie fatalne - opcaja All inclusive nie istnieje. Wczasowicze, aby cokolwiek zjeść musża ustawiać sie w kolejkach przed otwarciem stołówki. Mięso reglamentowane przez kucharza - jedna łyżka gulaszu na osobę, połowa udka na osobę itp Po 30 min od otwarcia stołowki brak podstawowych produktów menu nie mówiąc o deserach i owocach W lobby bar i pool bar częste braki przede wszystkim piwa i wody mineralnej Brak kawy i herbaty w stołówce (obiad i kolacja). Kelnerzy i obsługa fatalna - były pojedyńcze wyjątki np obsługa pokoju Pomimo składanych skarg i zażaleń w trakcie turnusu rezydentce - brak jakichkolwiek efektów !!!. Brak wystarczajacej ilości leżaków przy basenie dla wczasowiczów. Brak ciepłej wody w łazienkach. Brak suchego prowiantu i wody w drodze na lotnisko W porównaniu do innych hoteli w Marsa Alam, gdzie wypoczywali rodacy hotel Laguna poza klasyfikacją. Hotel na dwie ** tylko ze względu na morze i rafę Nie polecamy hotelu 22 osoby naszego turnusu składają reklamację. Mieliśmy nadzieję, że RAINBOW jest solidną firmą i nie dopuści do sytuacji, aby klienci byli narażeni na dyskonfort wypoczynku.