Opinie o Magic Tulip Beach Resort

5.4/6 (274 opinie)

Kategoria lokalna 4

5.4/6
274 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.6
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Edek 2+2

    Hotel niestety na 2 max 3 gwiazdki :(

    Tomasz Adrian, Kazimierz Biskupi - 30.08.2018  | Termin pobytu: sierpień 2018

    12/30 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Maj w Egipcie

    bez szaleństwa.

    JOLANTA, WŁOCŁAWEK - 14.05.2019

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    hotel nie spełnił moich oczekiwań

    pokój poniszczony,podrapany,dwa dni czekałem na wymianę pokoju,bo rezydentka mnie zignorowała,zgłaszałem,że jestem osoba niepełnosprawną,nie polecam tego hotelu ani tego biura podróży,zwracam uwagę na jakość

    karol safin - 18.07.2018

    14/32 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Bardzo, bardzo "tak sobie"

    Na upartego można jechać, ale nie spodziewajcie się 4,5*. Rafa przereklamowana, śniadania kiepściunie / znacznie lepsze obiady i kolacje, chociaż frytki w większości przypadków nie nadawały się do jedzenia/ , drinkami trudno się było upić, okolica pustynna, a animacje takie jakby ich nie było. Pokój był nie przygotowany /weszliśmy do pokoju po 23, a dopiero ok 2 w nocy uporano się z naprawą nie działającej klimatyzacji/ Jedynie to bardzo dobre desery i urozmaicone pieczywo. Nie można mieć też zastrzeżeń do obsługi hotelowej, oraz plażowej. Zostaliśmy też "okradzeni przez Biuro z jednego dnia pobytu, / przyjechaliśmy do hotelu pierwszego dnia ok 23, a ostatniego dnia "zafundowano" nam transfer na lotnisko o 3.50 nad ranem/ No i oczywiście jak będziecie chcieli skorzystać z atrakcji znacznie lepszego siostrzanego hotelu obok, będziecie musieli słono dopłacić. Nie sądzę abyśmy odwiedzili ten hotel po raz drugi.

    Andrzej, Warszawa - 16.05.2022

    3/6 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem