Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo blisko lotniska, w stylu egipskim. Bardzo przyjemny ze swoim klimatem. Dla osób, które potrzebują odpocząć od zgiełku dużych hoteli. Można wypocząć, a zarazem dobrze spędzić czas. Każdy znajdzie coś dla siebie. Na plaży polecam rafę koralową, którą można podziwiać godzinami.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel kameranlny. Obsługa przemiła, a szczególnie barman Mohamet. Wszyscy uśmiechnięci dbają o to abyś się nie przemęczył na wakacjach. Pokoje codziennie sprzątane. Wifi w lobby i na basenie. Kuchnia skromna , ale przepyszna (szef kuchni ma smak) Do moża około 300m pustynią, niestety woda tylko do 12.00 potem odpływ. Rafa jeszcze jest. Mój 6 raz w Egipcie. Dla mnie ok.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel mimo , iż lata świetlności ma za sobą jest czysty, a obsługa naprawdę bardzo miła i życzliwa. śniadania monotonne, obiady zróżnicowane, jedzenie na plaży bardzo dobre. Animacje odbywają się na terenie hotelu oraz na plaży jednak mało osób chętnych do udziału w nich. Mimo wiatru można było wejść do morza, ponieważ z jednej strony osłaniane jest przez pustynię z drugiej przez port. Na plaży jest boisko do siatkówki oraz piłki nożnej. Piłki znajdują się w budce z ręcznikami. Kanałem, którym wpływają statki również zdarza się, że wpływają delfiny co jest dodatkową atrakcją. Na druga stronę portu, aby pochodzić po sklepikach można dostać się taxi wodnym za 4$ w dwie strony od osoby. Na terenie hotelu znajdują się również sklepiki. Jeżeli za te pieniądze ktoś oczekuje standardu Hilton to będzie zawiedziony.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka super tak jak pilot Remon , temperatury do wytrzymania, warto skorzystać z wszystkich wycieczek dodatkowych a lot balonem delikatny i wspaniały jak wisienka na torcie. Biuro powinno wlaczyc j wszystkie do programu. Suma kasy na objazd do wydania to ok 705 dolarow dodstkowo na wydatki i pamiątki 100-200. Nie warto kupić żadnych olejków w perfumerii w programie bo wlali mi inne zapachy niz próbki dali do wąchania i są nietrwałe a wydałam ok 100 dolarów. Piekne zapachy można kupić np. w perfumerii w port galib. Polecam wyjazd na 100% Pobyt w hotelu pierwszy i ostatni i dzień na objazdówce falmenko resort rewelacja pod każdym względem jedzenie boskie wszędzie na objeździe. pobyt tygod Iowy dodatkowy w marina port galib też udany ale zastrzeżeń wiele co do pracownikow. zalecałabym 90 % obsługi wymienić. hotel sam w sobie i położenie, baseny leżaki i plaża super obsługa i kuchnia beznadzieja. warto mi świadomość ze obsługą jest mega natrętna a wręcz wielu z mezczysn molestuje kobiety jest to niedopuszczające a manager nic z tym nie robi wiec jest widocznie ciche przyzwolenie. customer service kobieta się stara ale robi to na co manager pozwoli a to facet. barmani kucharze niemili i sztuczne nahalnie podlizujący sie czasem złośliwi. posiłków dużo do wyboru ale każdy niesmaczny tragedia jeśli ktoś nie poznalckuch ni egipskiej jak my na objeździe doskonałej to pewnie pomyśli że w Egipcie jest poprostu syf a to tylko zła kuchnia w tym hotelu. Nie korzystajcie z żadnych masaży także na objeździe, inne kobiety były naiwne i zapomniały że to kraj arabskich mężczyzn i potem szkoda mówić... bo wspomnialam wcześniej. Serwis sprzątający chyba nie wie co to sprzatanie, wszyscy udają że coś robią a efektów nie ma, latają tylko jak smród po gaciach a jedzenie niesmaczne, pokoje i łazienki nie czyszczone i obsługa nieuprzejma. Poza tym wszystko dobrze i warto o tym pamiętać później bo po co mieć niemiłe wspomnienia, choć trudno to zrozumieć, widoki piękne ludzie dużo mniej. myślę że interwencja w sprawie pracowników byłaby pożądana do zwolnienia masażyści, do naprawy kucharze, obsługujący w barach i sprzątacze oraz do wywalenia mery naciągająca klientow na nocne eskapady do klubu w pojedynkę oszukując że jest grupa reszty turystów z hotelu.