Opinie o Marina Lodge Port Ghalib

4.8/6 (29 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.8/6
29 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
4.6
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Mogę powiedzieć ,ze byłem w Egipcie

    Nareszcie hotel prawdziwie egipski,jestem zadowolony.

    Paweł, Warszawa - 28.06.2019

    18/34 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Piękna rafa

    Piękna rafa nic po za tym Jedzenie okropne , mało do wyboru. Szklanki słabo wypłukane przez co picie smakowało płynem do naczyń.

    KONRAD, Włocławek - 17.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    4/8 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    do obsługi biura

    Dolecieliśmy na 23.45. 19 X24. czyli cały dzień zabrany. koszmar. odlot był z Hotelu 26X 24 o godz 7.30 cały dzień zabrany . jedzenie przeciętne nikt nie przytyje chyba że od słodyczy. obsługa miła jednak bez napiwków Nic. Nie polecam .

    BEATA, WROCLAW - 26.10.2024  | Termin pobytu: październik 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Budżetowy hotel, z wszystkimi tego konsekwencjami

    Hotel zabookowany omyłkowo, wyjazd nie został odwołany w myśl zasady "how bad can it be". Niestety, budżetowość hotelu pokazuje się na każdym możliwym kroku. Kiepskie jedzenie, kiepskie rozplanowanie obiektu, jedna jedyna restauracja ze zbyt małą ilością miejsc. Odległość od miejscowości niemiarodajna, bo drogę zagradza kanał wodny (konieczność przeprawienia łodzią lub taxi na okrętkę). Problem z czystością (m.in. styropianowa wytłaczanka leżąca na trawniku przez 3 dni), z room service (po pierwszym serwisie zostawiono jeden ręcznik zamiast dwóch, po poproszeniu o nowy otrzymałem ręcznik brudny, z plamami jak po smarze; kolejna wymiana dała ręczniki poplamione prawdopodobnie makijażem; po drugie sytuacja podejrzenia kradzieży i majstrowania przy walizkach), z klimatyzacją (w trzech pokojach: w jednym panel odpadający ze ściany i klimatyzacja notorycznie zawieszająca się, w drugim nieciekawy zapach + ciągły "prysznic" z wylotu powietrza, w trzecim lejąca się woda - ostatnia sytuacja naprawiona mocno chałupniczo). Obsługa restauracji, baru, recepcji ok, na plus wyróżniła się obsługa baru przy basenie. Sytuację hotelu ratuje nieco rafa przy plaży hotelowej, która faktycznie robi dobre wrażenie. Jeśli jest taka możliwość - dobrze dopłacić do lepszego hotelu.

    Michal, Wroclaw - 08.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem