4.8/6 (35 opinii)
Kategoria lokalna 4
4.5/6
Hotel kameranlny. Obsługa przemiła, a szczególnie barman Mohamet. Wszyscy uśmiechnięci dbają o to abyś się nie przemęczył na wakacjach. Pokoje codziennie sprzątane. Wifi w lobby i na basenie. Kuchnia skromna , ale przepyszna (szef kuchni ma smak) Do moża około 300m pustynią, niestety woda tylko do 12.00 potem odpływ. Rafa jeszcze jest. Mój 6 raz w Egipcie. Dla mnie ok.
Rafał, Sokółka - 12.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
2/2 uznało opinię za pomocną
4.0/6
W Egipcie byłam już w kilkudziesięciu hotelach więc wiedziałam, że może być różnie, zwłaszcza gdy cena tygodniowego pobytu była zbliżona do ceny samego biletu. Okazało się, że hotel jest całkiem w porządku a cena adekwatna do jakości. Hotel położony jest Porcie Ghalib czyli transfer z lotniska nie jest długi, to kilka kilometrów. Pokój dostałam w budynku 6, daleko od lobby na drugim piętrze (trzydzieści dwa schody do pokonania). W pokoju była woda butelkowana, bez czajnika. W recepcji powiedziano mi, że jeśli chciałabym czajnik i byłby dostępny to mogą mi dać ale bez kawy, herbaty. W pokoju jest również sejf. All inclusive jest od godz. 11-23, w lobby jest bar wyłączony z all inclusive. Są dwa baseny, ja spędzałam czas na plaży, ok. 250 m od hotelu ale też jest bus. Na plaży jest bar. Jest też rafa. Dobrze, że są parawany bo wiało, ale taki urok tamtego regionu, słonecznie ale i wietrznie.Było pięciu egipskich animatorów (dwie dziewczyny i trzech chłopaków), wieczorem były pokazy np. fakir, taniec brzucha, tanoura. Przy hotelu są sklepiki. Jest także baza nurkowa, część hotelowych gości to nurkowie. Restauracje w Marinie są po drugiej stronie, z hotelu można zamówić samochód, koszt to dwa euro w dwie strony od osoby, jest też taksówka wodna. Jedzenie może skromne ale z głodu nie umarłam, dużo warzyw i kiełbasek ale jednego wieczorubyła np. przepiórka. Brakowało mi herbaty do kolacji, były tylko zimne napoje. Personel miły, drugiego dnia nawet nie musiałam zamawiać a dostawałam co chciałam.
Magdalena, Milówka - 17.03.2019
142/162 uznało opinię za pomocną
4.0/6
W hotelu "Marina Lodge" byłam z mężem na tydzień. Zachwyciła mnie jakość obsługi i porządek w pokojach. Wielką zaletą była też bliskość morza oraz przepiękna rafa. Polecam
Anna Agnieszka, Lubin - 11.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
5/5 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Pobyt oceniam jako dobry a to dlatego ,że teraz ten hotel to hotel dla miejscowych z bardzo płaczącymi dziećmi i bardzo głośna muzyka.jedzenie dobre ale po 5 dniach już chciałam wracać I oczywiście głodna nie chodziłam ale humus I ichnich sałatek miałam dosyć I bardzo mało owoców.obsluga w restauracji barach oraz pokoju bardzo miła i pomocna.brak taksówki wodnej sprawia, że już więcej do tego hotelu nie pojadę.
EWA MARIA, POZNAŃ - 26.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
3/4 uznało opinię za pomocną