Opinie o Marina Resort Port Ghalib

5.1/6 (188 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.1/6
188 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.6
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Marina resort

    Jedzenie w restauracji bardzo dobre i duży wybór. Pokoje hotelowe wymagają odświeżenia, ale generalnie brudno nie jest. Tylko jeden podgrzewany duży basen ze zjeżdżalniami. Woda w brodziku dla dzieci lodowata. Kids club bardzo przeciętny, dziecka tam nie wpuściłam. Najpiękniejsza jest rafa koralową na plaży przy hotelu, coś niesamowitego. No i trzeba wspomnieć że codziennie coś się dzieje w patio hotelowym, muzyka, taniec itp

    Ola - 27.02.2024  | Termin pobytu: luty 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Polska nad Morzem Czerwonym

    No cóż, miejsce ciekawe a najciekawsza rafa. Hotel to zależy czy lubisz hałas i mnóstwo ludzi pod oknami jeśli tak…jest dla ciebie. Niestety all słaby głodny nie chodzisz ale … kolejny minus to obsługa barmańska szczególnie w lobby (natychmiast bym zwolnił te towarzystwo) nachalne domaganie się napiwków, opryskliwość i bycie chyba tam za karę…z tego co mi się wydaje hotel jest DLA turysty ! Ogólnie nadrobili pogodą i rafą ale tylko dla tego że od nich nie zależy :) pozostała obsługa hotelu na plus ale raczej mnie tam już nie zobaczą

    Wanda - 05.03.2024  | Termin pobytu: luty 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Dobry, polecam

    Pobyt można uznać za udany, duży wybór jedzenia, okolica jak na Egipt ciekawa. Do wad trochę słabo sprzątają pokoje i parasole,leżaki na plaży do wymiany

    Mariusz, Rypin - 17.05.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Wielkie rozczarowanie

    Mówiąc delikatnie - nadać temu hotelowi kategorię 5* to b.duże nadużycie. Gdyby przedstawiciele biura Rainbow i sieci Radisson kiedykolwiek odwiedzili ten obiekt - daliby mu max. 3,5*. Przynależność hotelu do sieci Radisson była gł. kryterium wyboru tego hotelu, więc tym większe rozczarowanie. Hotel z pewnością wymaga remontu/odświeżenia, ale gdyby w ofercie miał 3,5* - wiele bym wybaczyła i usprawiedliwiła. Dla Biura Rainbow - specjalne "podziękowania" od stałej, 20-letniej klientki-P.Niny z Gdańska, której pokój był na przysłowiowym końcu świata, gdzie nawet obsługa hotelowa nie docierała. Ani razu, przez okres 1 tygodnia, pokój nie był sprzątany, nie było wymiany ręczników, ani dostawy butelek z wodą!!! - ŻENADA!!! (szkoda, że dowiedzieliśmy się o tym ostatniego dnia, bo na pewno byśmy interweniowali).

    Grażyna, Warszawa - 23.11.2023  | Termin pobytu: październik 2023

    1/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem