Opinie o MG Alexander The Great

Kategoria lokalna: 4

4.7/6
(152 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.3
Pokój
4.5
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
3.9
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje z córką

    DOROTA, JELENIA GÓRA 02.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Wszystko ok, hotel starego typu ale wmiare czysty, natomiast jedzenie kiepskie. Obsługa miła. Odpowiedni stosunek jakosci do ceny.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    MG Alexander The Great

    Krystyna, Wrocław 10.04.2025 | Termin pobytu: luty 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Nie podobał mi się hotel. Byłam w lutym i można się tam zanudzić. Nie ma dużego lobby w którym można napić się kawy czy drinka. Wszystko jest na powietrzu a noce jak wiadomo w lutym są zimne. Bary zamykają o 23.00. Po 00.00 nie ma już ciepłej wody. Miałam dwie wycieczki , wyjazd nocną porą i prysznic brałam w zimnej wodzie. Rezydent na wycieczkach beznadziejny, biegał, nie można było zrobić sobie nawet zdjęć bez pospieszania. Gubił ludzi, trzeba było czekać potem w autokarze. Ogólna masakra. Nigdy więcej Marsa Alam.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Hotel -nie polecam.

    Agnieszka, Bądkowo 15.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Położenie hotelu nad samym morzem i sympatyczna obsługa to jedyne plusy.Hotel brudny,zaniedbany.(Strach się wykąpac w łazience)Jedzenie codziennie to samo.Lezaki stare zniszczone to samo poduszki. Ogólna ocena 3.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    NIE POLECAM

    Marcin, 20.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel, w którym spędziliśmy nasz urlop, od dawna nie przeszedł żadnego remontu, co niestety widać na każdym kroku. Laguna znajdująca się tuż obok hotelu to zbiornik stojącej, nieprzyjemnie pachnącej wody, która stanowi idealne środowisko do rozmnażania się komarów. Co gorsza, podczas całego pobytu nie zauważyliśmy żadnych działań związanych z opryskami czy dezynsekcją. Pokoje hotelowe oraz części wspólne praktycznie pozbawione są klimatyzacji, co w egipskim upale jest ogromnym utrudnieniem. Komfort termiczny był praktycznie nieosiągalny. Jeśli chodzi o wyżywienie – jedzenie było przeciętne, ale przynajmniej nie chodziliśmy głodni. Niestety, napoje pozostawiały wiele do życzenia. Alkohol serwowany w hotelu był odrażający – przypominał najgorszy bimber, a piwo podawano ciepłe, z butelek lub puszek, w plastikowych kubkach. Pozostałe napoje smakowały jak tanie podróbki, a kawa serwowana na śniadanie była rozwodniona i pozbawiona smaku. Rezydent biura podróży był obecny, ale jego rola ograniczała się jedynie do formalnej obecności – nie wykazywał żadnej inicjatywy, nie organizował niczego i nie interesował się potrzebami turystów. Basen hotelowy o głębokości 140–160 cm był w miarę czysty, ale również wymagał pilnego remontu. Leżaki i parasole były w bardzo złym stanie technicznym, a brodzik dla dzieci był stale okupowany przez miejscowych turystów, co utrudniało korzystanie z niego przez gości hotelowych. Na pochwałę zasługuje jedynie obsługa hotelowa, która naprawdę się starała, by mimo trudnych warunków zapewnić nam możliwie najlepszy pobyt. Widać było ich zaangażowanie i chęć pomocy, choć działali w bardzo ograniczonych możliwościach. Byłem już wielokrotnie w Egipcie, również w hotelach trzygwiazdkowych, ale po raz pierwszy cieszyłem się, że wakacje dobiegły końca. Czułem się zmęczony i rozczarowany. Równie negatywnie oceniam organizację wyjazdu przez biuro Rainbow. Wycieczka była wykupiona na okres od 5 do 17 sierpnia, jednak już 16 sierpnia musieliśmy opuścić pokój do godziny 12:00 i spędzić resztę dnia bez dostępu do pokoju, koczując w hotelu. Pomimo licznych kontaktów telefonicznych w sprawie ubezpieczenia, nikt nie zwrócił uwagi na ten problem. Nawet w planie pobytu na stronie internetowej widniała jedynie wzmianka o opuszczeniu pokoju 16 sierpnia, bez podania godziny. Czuję się zawiedziony zarówno hotelem, jak i organizatorem wyjazdu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Ogóln opinia

    Jan, 23.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Bardzo słabe jedzenie.Jak ktoś jest wybredny to nie polecam. Rafy prawie niema ,na plaży ja i na basenie wszystkie leżaki pozajmowane zostaje tylko ręczniki w szczerym słońcu. Ogólnie hotel nie jest zły jakby nie plaża i jedzenie to było by na 5.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    MG Aleksander

    JANUSZ, BIELSKO-BIAŁA 30.09.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Plaża i teren hotelu ładny, pokoje takie sobie, często brakowało wody w kranie, klimatyzacja mieliła ciepłe powietrze. okolica hotelu to pustynia, niema dokąd pójść.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    hotel dla nie wymagających

    Jadwiga, Wisła 02.11.2025 | Termin pobytu: październik 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel zużyty, jedzenie monotonne, plaża ok, czystość nie przyjęcia, nachalni sprzedawcy na plaży, ale ciepłe turkusowe morze rekąpensuje resztę.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wyjazd czerwiec 2025

    Asia 08.06.2025 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Tydzień spędzony w tym hotelu-para. Pokój - niski standard, łazienka okropna wanna, wszystko do odświeżenia . Jedzenie bardzo monotonne i nie przyprawione, obsługa dobra. Plaża w zależności od dnia odpływy- raczej zadbana. Nudne animacje

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    Trochę plusów, sporo minusów

    Marcin, Warszawa 16.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Plusy: rewelacyjna plaża dla dzieci (i dorosłych), w wodzie piasek, idealne na zabawy i odpoczynek. Ogólnie dość łatwo można znaleźć leżak choć warto być rano i zająć fajnie położone miejsce. Piękna rafa koralowa. Szybko załatwiona zmiana pokoju. W hotelu głównie Polacy, Czesi, Włosi oraz Egipcjanie (przyjeżdząją na kilka dni ale wtecy robi się naprawdę głośno i ciasno przy posiłkach, jeden dwa dni przerwy i znowu ogromna grupa) - zero Rosjan lub Anglików. Jeden animator z Nigerii rewalacyjny, stawał na głowie żeby goście się dobrze bawili ! Minusy: do bólu jednostajne jedzenia. Zdarzają się drobne zminy ale śniadania na przykład dzień w dzień to samo. Brakuje masła, pieczywo często nieświeże, długie kolejki do omleta. Jeśli macie ochotę na położenie się spać 20-23 to bardzo odradzam pokoje od strony basenu. Imprezy dzień w dzień do 23:30-24:00. Potem jeszcze krzyki rodzin arabskich rozchodzące się do pokojów. Byłem zaskoczony, że większośc trochę bardziej skomplikowanych drinków np mojito jest dodatkowo płatna. Sprzątanie: może my tak trafiliśmy ale przez tydzień było ok, potem zaczęła się katastrofa: brak wody butelkowej, papieru totaletowego (!), sprzątanie "na odwal sie", jednego dnia w ogóle nie sprzątnęli. Codzienne przypominanie, że w pokoju są 3 osoby więc powinny być 3 ręczniki. Management starał się szybko reagowac ale naprawę słabo. Restauracja a la carte "Grill" - nie próbujcie ;) szkoda, że nie zrobiłem zdjęć 2 "burgerów" o średnicy 5 cm ;) Bardzo odradzam wyjazd do Luxoru w lipcu / sierpniu. 6 godzin jazdy autokarem w każdą stronę. Gigantyczny upał na miejscu naprzemiennie z lodowatym autokarem. (kierowca: "nie mozna zmniejszy klimy do będzie za gorąco"). Ja i syn odchorowaliśmy ten wyjazd. Może jak nie ma aż takich upałów ma to sens.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    MG Alexander The Great

    Antonina, --- 17.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: 36-45 lat, ze znajomymi

    Nie jesteśmy w pełni zadowoleni. Wiza miała kosztować 20 $ kosztowała 25$ . Hotel z mega starym wyposażeniem który ledwie stał. Restauracja wymaga umycia sprzętu i choć trochę odnowienia . Ogromny minus o to że najdroższa wycieczka do tego hotelu właśnie w waszej firmy !!! 2,500 tys za osobę kiedy ludzie przyjeżdżały z innych firm za 1,200 . 1000, 1,600 też na 7 dni . 2,500 tys za osobę w takim hotelu to jest za drogo i nie odpowiednio do jakości .

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem