Opinie klientów o MG Alexander The Great

4.8 /6
78 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.4
Pokój
4.7
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
4.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Marian, Wrocław 06.12.2023
Termin pobytu: listopad 2023

Dziękujemy

Jedyne do czego mogę się doczepić Że po wylądowaniu w Marsa alam dostałem połamaną walizkę Pozdrawiam

3.5/6

Małgorzata, --- 31.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

wczasy Egipt Marsa Alam

to był nasz pierwszy pobyt w Egipcie jeśli chodzi o hotel obsluga bardzo miła animatorzy sympatyczni jedzenie dobre pokoje codziennie sprzątane duże przestronne polecamy wycieczki fakultatywne z rainbow . jeśli chodzi o opiekę rezydentow bardzo sympatyczni i pomocni .piękna plaza z bajkowymi rafami koralowymi nowo wyremontowany pomost -molo . Polecamy gorąco wczasy z firmą Rainbow

3.0/6

Marcin, Warszawa 16.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Trochę plusów, sporo minusów

Plusy: rewelacyjna plaża dla dzieci (i dorosłych), w wodzie piasek, idealne na zabawy i odpoczynek. Ogólnie dość łatwo można znaleźć leżak choć warto być rano i zająć fajnie położone miejsce. Piękna rafa koralowa. Szybko załatwiona zmiana pokoju. W hotelu głównie Polacy, Czesi, Włosi oraz Egipcjanie (przyjeżdząją na kilka dni ale wtecy robi się naprawdę głośno i ciasno przy posiłkach, jeden dwa dni przerwy i znowu ogromna grupa) - zero Rosjan lub Anglików. Jeden animator z Nigerii rewalacyjny, stawał na głowie żeby goście się dobrze bawili ! Minusy: do bólu jednostajne jedzenia. Zdarzają się drobne zminy ale śniadania na przykład dzień w dzień to samo. Brakuje masła, pieczywo często nieświeże, długie kolejki do omleta. Jeśli macie ochotę na położenie się spać 20-23 to bardzo odradzam pokoje od strony basenu. Imprezy dzień w dzień do 23:30-24:00. Potem jeszcze krzyki rodzin arabskich rozchodzące się do pokojów. Byłem zaskoczony, że większośc trochę bardziej skomplikowanych drinków np mojito jest dodatkowo płatna. Sprzątanie: może my tak trafiliśmy ale przez tydzień było ok, potem zaczęła się katastrofa: brak wody butelkowej, papieru totaletowego (!), sprzątanie "na odwal sie", jednego dnia w ogóle nie sprzątnęli. Codzienne przypominanie, że w pokoju są 3 osoby więc powinny być 3 ręczniki. Management starał się szybko reagowac ale naprawę słabo. Restauracja a la carte "Grill" - nie próbujcie ;) szkoda, że nie zrobiłem zdjęć 2 "burgerów" o średnicy 5 cm ;) Bardzo odradzam wyjazd do Luxoru w lipcu / sierpniu. 6 godzin jazdy autokarem w każdą stronę. Gigantyczny upał na miejscu naprzemiennie z lodowatym autokarem. (kierowca: "nie mozna zmniejszy klimy do będzie za gorąco"). Ja i syn odchorowaliśmy ten wyjazd. Może jak nie ma aż takich upałów ma to sens.

3.0/6

Rafał, --- 13.08.2024
Termin pobytu: sierpień 2024

Egipt i hotel

Już pierwszego dnia miałem ochotę coś napisać. Hotel to 4 gwiazdki ale egipskie co to oznacza? Że w Europie w 3 gwiazdkowym hotelu zaznasz więcej luksusu. Pojedyncze łóżka pokoje z lat 80. Klimatyzacja chodzi tak głośno że nie da się spać. Czy czysto? Tak nie mogę napisać że nie sprzątali ale tylko to co mogli kotara pod prysznicem pamięta otwarcie tego hotelu. Dawno powinni go wyremontować, obsługa w miarę ale tylko jak im dasz napiwek inaczej dla nich nie istniejesz. W barze na allinclusive dostępny tylko jeden drink reszta ekstra płatne. Napoje dostępne to Napoje z proszku po wypiciu czuć go między zębami nie dotyczy to napojów gazowanych. Jedzienie. Wieczna monotonia, codziennie jest to samo i tak samo "smaczne" albo bez smaku albo przesolone dostajemy ziemniaki w 3 wydaniach których nikt nie chce jeść zamiast zrobić chociaż by frytki. Przy bardziej popularnych daniach stoi pań i nakłada. Myśleliście że jak allinclusive to będzie można było nakładać sobie porcje bez limitu? Nie w tym hotelu. Dodatkowo pan który nakłada to jedzienie daję porcje jak dla dziecka. Choć wątpię że i dziecko by się taka porcja najadlo. Jeśli chodzi o basen i dostęp do morza to wszystko się zgadza można pływać są animatorzy wieczorem też się coś dzieje. Ogólnie nie polecam nikomu jeśli możecie to zainwestujcie odrobinę więcej i znajdźcie coś z 5 gwiazdami albo inny 4 gwiazdkowy hotel. Wycieczki z rainbow, były Ok można było fajnie spędzić czas jedyny minus to to że przy każdej atrakcji jest pełno miescowych którzy będą gonić cie do samego lotniska namawiając cie na zakup czegokolwiek, dodatkowo nigdzie niema cen jeśli miejscowy wyczuje że może na tobie zarobić to cie oszuka jak się tylko da, jedna osoba z hotelu kupowała arafatke na safari i wydała na nią 20 USD arafatka kosztuje 1 USD ktoś powiedział jej że musi ja mieć co jest zupełną nieprawdą. Pamiątki kupujcie na lotnisku i uwierzcie mi że mają tam wszystko co zobaczyliście na straganach tylko w normalnej cenie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem